Vet du at denne måneden er barnekreft måned?

Viste ikke selv før jeg så tilfeldig på Nille at de solgte sløyfe. Så jeg kjøpte med en gang ... burde være mer i media .

Masse god bedring til din lille <3
 
Ønsker lille helten din god bedring! :Heartred

Ønsker all lykke til til helten :Heartbigred

Gullsløyfen henger på barnevognen til min datter :)

Har kjøpt gullsløyfe men etter å se ditt bilde så tenker jeg at det er alt for lite!
Dette gjorde vondt å se. Selv om man vet at det finnes der ute. Ingen barn skulle trenge å oppleve noe slikt!
God bedring til din sønn! Håper han snart er frisk og rask igjen! <3

Masse, masse god bedring og lykke til til din lille superhelt <3

Oj, dette var jeg ikke klar over, faktisk. Og tusen takk for at jeg ble opplyst om dette. Masse god bedring til gutten din

Viste ikke selv før jeg så tilfeldig på Nille at de solgte sløyfe. Så jeg kjøpte med en gang ... burde være mer i media .

Masse god bedring til din lille <3

Tusen takk alle sammen. Jeg blir virkelig rørt.
Å utrolig godt å vite at flere av dere engasjerer dere. Spre ordet. Så kanskje vi ser mer gull i september 2018[emoji955]
 
Jeg og familien min har gullsløyfer hele året. Vi har mistet vårt minste barn av kreft for 1,5 år siden.

Norge forsker nesten ikke på kreft hos barn, det er så brutalt med barnekreft at de fleste vil bare ikke forholde seg til det.

Så bær gullsløyfe hele året!
 
Dette skammer jeg meg over å si at jeg ikke visste, syns det er utrolig leit at pupper og livmorhals får mer oppmerksomhet enn dette[emoji17]
Helt enig! I oktober er hele Karl-Johan rosa, vannet i fontener og enormt med rosa ballonger.
 
God bedring til gullet ditt ❤️
 
Back
Topp