Vestfold

[emoji93]
 
Nei, det ble ikke det (ikke som jeg har fått med meg i hvert fall).

Er det interesse for et møte?

Jeg blir gjerne med på en trilletur! Holder til i Tønsberg, er 28 år og fikk mitt første barn for 7 uker siden! :)
ble det noe møte , eller har dere avtalt noe?
Venter på noe ble helt stille:) holder til i re. Har to barn 22 mnd og 6 uker
 
Venter på noe ble helt stille:) holder til i re. Har to barn 22 mnd og 6 uker

Hvis det er interesse for å trille blir jeg gjerne med altså, men akkurat denne uka her blir det litt vanskelig! Er det noen fine steder å trille i Re? (Jeg er veldig lite kjent)
 
Hvis det er interesse for å trille blir jeg gjerne med altså, men akkurat denne uka her blir det litt vanskelig! Er det noen fine steder å trille i Re? (Jeg er veldig lite kjent)
Jeg kjenner heller ikke er flytta hit i fjord . Denne uka passer dårlig for meg å:)) har storebror hjemme
 
Hvis det er interesse for å trille blir jeg gjerne med altså, men akkurat denne uka her blir det litt vanskelig! Er det noen fine steder å trille i Re? (Jeg er veldig lite kjent)
Hei gubben kom med et forslag opp mot setra men må kjøre ditt da det ligger et stykke inn i re.:) fin natur :) vært på badeplassen det i sommer
 
Hei gubben kom med et forslag opp mot setra men må kjøre ditt da det ligger et stykke inn i re.:) fin natur :) vært på badeplassen det i sommer

Okei, det går an å trille der? :) isåfall høres det fint ut! Jeg vet om noen steder å trille i Tønsberg da, men blir gjerne med på et nytt sted! :D
 
Okei, det går an å trille der? :) isåfall høres det fint ut! Jeg vet om noen steder å trille i Tønsberg da, men blir gjerne med på et nytt sted! :D
Det er litt terreng men tror det skal funke:p vi kan jo ta litt sånn annen vær gang om vi ikke finner en god rute:p
 
Passer for meg hele neste uke mellom 0930 til 1530:) mellom henting av storebror ...:)

Supert! Kan vi avtale litt nærmere? :) jeg er i behandling på sykehuset skjønner du, så vet ikke hvordan uka blir! Men jeg kan sende en mld når jeg vet noe? Fint med oppholdsvær også da! :)
 
Back
Topp