Verri25 som PRØVER

Vis vedlegget 259507Vis vedlegget 259508

ENDELIG!! CD 26 og positive el tester :D
Har ikke testet på fler dager da jeg nesten ga opp.. Har ikke gitt opp med samleie da.. Har hatt det minst annenhver dag denne mnd [emoji23] den øverste testen tok jeg først (babyplan) også måtte jeg ta en til for å være helt sikker på resultatet og på test nr 2 så kom test streken opp rimelig fort og var sterkere enn kontroll streken etter bare noen sekunder [emoji85] tok en one step test også og den var nesten positiv før jeg dro hjemmefra, men jeg rakk ikke å vente i de 10 minuttene.. Jeg tror jeg har Eggløsning idag og det gjorde litt vondt under noen stillinger igår og på tirsdag hadde jeg vondt nederst i ryggen og trodde jeg ble det uten grunn.. Men kanskje det var et symptom på at det nærmer seg? :)
Hva sier dere, skal jeg tolke dette som positivt?

Wiiiiiiiiii [emoji1319] den som venter.....
 
IMG_20180525_055329.jpg
denne tatt på morningen [emoji23] hva tror dere?
 
Den og den på morgenen ser begge negative ut. Tipper egget slapp i løpet av natten eller på morgenkvisten. Da er du 1 DPO i dag :joyful:
Okei, takk for svar :) spennende! Nå kommer jo tiden til å gå mye saktere [emoji85]
Jeg skal jo egentlig ringe gynekologen på mandag hvis jeg ikke har fått mensen for da er jeg på dag 30.. Da skal jeg få noe tabletter for å få en blødning og så letrozol. Men jeg på mandag er jeg jo 3 dpo evt og da kan jo ting ha skjedd hvis jeg har blitt befruktet.. Og da kan jeg jo ikke ta tabletter for å få en blødning? [emoji28][emoji28]
 
Okei, takk for svar :) spennende! Nå kommer jo tiden til å gå mye saktere [emoji85]
Jeg skal jo egentlig ringe gynekologen på mandag hvis jeg ikke har fått mensen for da er jeg på dag 30.. Da skal jeg få noe tabletter for å få en blødning og så letrozol. Men jeg på mandag er jeg jo 3 dpo evt og da kan jo ting ha skjedd hvis jeg har blitt befruktet.. Og da kan jeg jo ikke ta tabletter for å få en blødning? [emoji28][emoji28]

Du kan jo ringe å si at du har mest sannsynlig hatt eggløsning? Ettersom du har tatt tester og fått EL-test positiv før helgen [emoji2]
Regner da med at du ikke skal ta disse tablettene men evt vente litt?
Uansett verdt å ringe å høre med hva gynekologen sier [emoji2]
 
Du kan jo ringe å si at du har mest sannsynlig hatt eggløsning? Ettersom du har tatt tester og fått EL-test positiv før helgen [emoji2]
Regner da med at du ikke skal ta disse tablettene men evt vente litt?
Uansett verdt å ringe å høre med hva gynekologen sier [emoji2]
Ja jeg må ringe å høre [emoji7] tror nok jeg må vente med de tablettene hvis jeg har hatt el nå.. For letrozol skal jo fremskynde el [emoji85] 1 dpo idag evt og jeg er spent [emoji3]
 
Jeg hadde ventet 14 dager og tatt en graviditetstest før jeg hadde tatt noen piller som fremkaller blødning. Og utsatt Letrozol til en eventuell neste syklus. Helst håper jeg jo på at spiren sitter denne runden og du slipper medisiner i det hele tatt! Snakk med gynekologen, fortell om den positive eggløsningstesten og hør hva hun/han anbefaler.
 
Hvis du har hatt eggløsning så kan du fremdeles ta de tablettene for mens, men vente til ca dag 12, og negativ gtest før du kan ta de. Men har du hatt eggløsning så bør du få det av deg selv på ca dag 14 allikevel. :)
Okei :) tenker du 12 dpo?
Ja jeg skal høre med gynekologen :)
Takk for svar :)
 
Jeg hadde ventet 14 dager og tatt en graviditetstest før jeg hadde tatt noen piller som fremkaller blødning. Og utsatt Letrozol til en eventuell neste syklus. Helst håper jeg jo på at spiren sitter denne runden og du slipper medisiner i det hele tatt! Snakk med gynekologen, fortell om den positive eggløsningstesten og hør hva hun/han anbefaler.
Okei :) ja jeg tør jo ikke starte med det nå om to dager for det er ganske lite sannsynlig at jeg får mensen før mandag hvis jeg hadde el igår [emoji85] men blir spennende å høre med gynekologen [emoji7]
 
Back
Topp