Verri25 som PRØVER

IMG_20180519_083307.jpg

CD 21 og så svak... Gir opp denne testingen snart... Jeg har en magefølse på at jeg har gått glipp av toppen..
 
Nei egentlig merker jeg ikke det.. Kanskje jeg har hatt økt sex lyst siste uken og litt kramper men det kan være luft i magen også [emoji85] sliter med irritabel tarm :( har hatt en del utflod noen dager også men det er opp og ned

Har fått positiv digital før men denne gangen ville jeg følge med på stigningen osv [emoji23] hmm

Er det ikke typisk[emoji85] satser på at el har vært, du har vell hatt toppen natt til 17 [emoji6] håper kroppen spiller på lag nå.. [emoji7]
 
Mener en gyngelog jeg var hos sa det viktigste var å se stigning for å se det sank igjen ved el tester..,
Ja jeg har hørt det jeg også, men så hører man at man skal ha to like sterke streker osv.. Man blir jo helt tullete [emoji85][emoji85][emoji7]
 
Er det ikke typisk[emoji85] satser på at el har vært, du har vell hatt toppen natt til 17 [emoji6] håper kroppen spiller på lag nå.. [emoji7]
Jo veldig typisk [emoji14] ja jeg satser på det for vi må ha truffet en av de fruktbare dagene hvertfall for vi har hatt det minst annenhver dag [emoji170][emoji85] ja det håper jeg også, takk skal du ha [emoji7]
 
Ja jeg har hørt det jeg også, men så hører man at man skal ha to like sterke streker osv.. Man blir jo helt tullete [emoji85][emoji85][emoji7]

Ja jeg vett og synes derfor slike tester ble vanskelige, ble usikker om de var like nok i fargen osv, men så jo de økte, samt fått bekreftet med blodprøve jeg har eggløsning
 
Ja jeg har hørt det jeg også, men så hører man at man skal ha to like sterke streker osv.. Man blir jo helt tullete [emoji85][emoji85][emoji7]

Ja jeg vett og synes derfor slike tester ble vanskelige, ble usikker om de var like nok i fargen osv, men så jo de økte, samt fått bekreftet med blodprøve jeg har eggløsning
 
IMG_20180519_203833.jpg

Her er hele test rekka fra CD 5 til CD 21 og ingen er helt positive, men CD 17 kveld er den sterkeste til nå også er de svake dagene etter.. Kan det hende jeg hadde el i de dagene og derfor får jeg ikke noe sterkere nå? Noen som opplever å aldri få helt sterke med babyplan men som alikevel har Eggløsning? [emoji173]️
 
IMG_20180524_082258.jpg
IMG_20180524_083420.jpg


ENDELIG!! CD 26 og positive el tester :D
Har ikke testet på fler dager da jeg nesten ga opp.. Har ikke gitt opp med samleie da.. Har hatt det minst annenhver dag denne mnd [emoji23] den øverste testen tok jeg først (babyplan) også måtte jeg ta en til for å være helt sikker på resultatet og på test nr 2 så kom test streken opp rimelig fort og var sterkere enn kontroll streken etter bare noen sekunder [emoji85] tok en one step test også og den var nesten positiv før jeg dro hjemmefra, men jeg rakk ikke å vente i de 10 minuttene.. Jeg tror jeg har Eggløsning idag og det gjorde litt vondt under noen stillinger igår og på tirsdag hadde jeg vondt nederst i ryggen og trodde jeg ble det uten grunn.. Men kanskje det var et symptom på at det nærmer seg? :)
Hva sier dere, skal jeg tolke dette som positivt?
 
IMG_20180524_171656.jpg
denne ble tatt nå etter jobb.. Veldig konsentrert urin og når testen hadde ligget over tiden så ble den super positiv og det har den ikke blitt de andre gangene..
Bilde nr 2 er etter tiden :)
IMG_20180524_174857.jpg
 
Back
Topp