"verdifull" pakke kom i går

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
ja, Kiddo tripp trapp stolen som jeg vant her inne kom i går :) men den mest verdifulle pakken som kom i går var "trøst" smokken. Den er VIRKELIG til å anbefale til dere som har "puppebarn" :-D
 
Har vært på nett å sett etter trøst smokken. Har kjøpt en jeg mener ser ut som en trøst, men som ikke heter trøst. Hun vil ikke ha den heller. Så nå setter jeg min lit til soothier smokken som er bestilt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ordnet det seg, Moshi?? :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ordnet det seg, Moshi?? :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Hatt en fantastisk dag med måltid da det er meningen det skal vere det, rundt 3 timer mellom hvert og ikke hvert 5 minutt pga suttebehov, så nå er jeg virkelig spent på om kvelden blir like rolig som dagen har vært :-D Tusen millioner takk for tipset :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hatt en fantastisk dag med måltid da det er meningen det skal vere det, rundt 3 timer mellom hvert og ikke hvert 5 minutt pga suttebehov, så nå er jeg virkelig spent på om kvelden blir like rolig som dagen har vært :-D Tusen millioner takk for tipset :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Krysser fingrene for dere i kveld :) Jeg vet hvordan en suttegal baby er og det er til å bli sprø av. Her har i hvertfall de runde smokkene hvert en livredder for oss alle tre. Er så glad på deres vegne :D :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Brystvortene og jeg klager ikke over å ha blitt brukt som smokk, men magen hennes blir jo fullstendig overfull som derav gir enorme magesmerter og skriking. Tror jet har brystvorter lager av stål :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Åhhh, så bra! Håper den funker like bra fortsatt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Googla "trøst+smokk" men fant bare 10000 bilder av ulike smokker. Link, anyone?
 
De ser helt runde ut i plastdelen? Er de det eller? Føler jeg kan huske at de var mer ovale med plass til nesa?


Sent from my iPhone using BV Forum

Tuppen på smokken er helt rundt før den går innover

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sånn tupp er det på smokkene de bruker på nyfødtintensiv i Fredrikstad også. Vi kjøpte med oss noen hjem vi, fra apoteket på sykehuset ! :)


Min lille pike ❤️
 
Back
Topp