Verdens prematurdag 17. Nov.

SingerAlite

Gift med forumet
VIP
Novemberlykke 2015
Skal dere "feire" eller markere denne dagen på et vis? I 2015 når poden ble født, så var vi innlagt på neonatal intensiven.. der gikk sykehusklovner (jeg gråt når de kom inn, har total angst for klovner, men de tenkte det var overveldende med en liten syk en, så de gikk ganske raskt) rundt med en kurv som hadde små gaveposer med heklede rangler eller kosebamser til de minste. Husker den tiden var veldig sår for meg. Ble invitert ut i stuen utenfor hvor andre foreldre med premature barn møttes, men jeg var så langt nede at jeg ville heller gjemme meg på familierommet vårt. Jeg hadde lyst å dra i fjor, men da var poden syk, og det er han jaggu meg i år også.

Har sykehusene dere var på noe arrangement for dagen? Her er det møtestue med kaffe og kaker :) litt info og slikt.. beklager at dette var rotete skrevet :p
 
Her hvor jeg bor så er det ingen markering på sykehuset så vidt jeg vet. Vi var på Lillehammer, ahus og Elverum hvor det var Elverum vi var lengst.
Tenker at i år som de siste 4 så skal jeg bare kose litt ekstra med ungene og være glad for at de begge er her fortsatt <3
 
Markerer det ikke nei. Men har ei som fyller år dagen etter. Så får ta litt dobbel betydning det da [emoji14]

Aner ikke hva SUS gjør må jeg innrømme. Mi prematurjente er februarbarn.
 
Back
Topp