Ventingen mellom innsett og graviditetstesten

B.K

Blir kjent med forumet
Hadde innsett 3/5, så kun to dager igjen før jeg kan teste. I dag rundt lunsj var det litt rosa på papiret, da kjente jeg det skikkelig i magen! Håper ikke mensen kommer!!! Har prøvd å ha en realistisk holdning til alt, at det kan jo være det ikke går første gangen og at en må bare samle seg sammen og prøve på nytt neste gang.. men fytti, jeg merket at dette er en stor påkjenning mentalt... har vært nervøs hele dagen og håpet det ikke blir noe mer!

Har dere erfaringer med rosa utflod i ventingen? Leser på pakningsvedlegget på Lutinus at blødning faktisk kan være bivirkning. Nå er det kun litt rosa foreløpig, så har håpet enda. Håper ikke det blir friskt blod.....
 
Har ikke erfaring med noen form for blødning, men Lutinus kan som du sier gi blødninger ja.

Men har lest at mange får lette blødninger/rosa på papiret rundt IKM uten å ha vært gjennom IVF også [emoji5]

Håper for deg! [emoji169]
 
Jeg hadde litt rosa/rødt på papiret første gangen jeg var gravid.. Hadde også en del vondt og kraftig stikkninger i magen. Testet 2 dager etterpå:happy:
Andre gangen hadde jeg ingen rosa/rødt så det trenger ikke komme
 
Jeg hadde en dråpe rosa på første forsøk.. det klaffet ikke.
Men det er forskjellig for alle som du ser av svarene over her.
Krysser fingrene for deg! :)
Mentalt er det en karusell uten like dessverre...
 
Mitt første forsøk i mars, jeg hadde bitteliten rosa flekk (lillefingernegl/mindre enn den) og trodde løpet var kjørt. Skytteltrafikk til toalettet [emoji21] jeg er nå gravid i uke 10+4 så det kan gå godt også [emoji6] tvi tvi med testingen. Lutinus gir skjøre slimhinner. [emoji57]
 
Har ikke erfaring med noen form for blødning, men Lutinus kan som du sier gi blødninger ja.

Men har lest at mange får lette blødninger/rosa på papiret rundt IKM uten å ha vært gjennom IVF også [emoji5]

Håper for deg! [emoji169]


Testet negativt på lørdag og fikk mensen samme dag :-( utrolig kjipt!
 
Jeg hadde en dråpe rosa på første forsøk.. det klaffet ikke.
Men det er forskjellig for alle som du ser av svarene over her.
Krysser fingrene for deg! :)
Mentalt er det en karusell uten like dessverre...


Ja det er jo forskjellig fra person til person, moren min hadde til og med vanlig mens de første mnd når hun var gravid med meg...

Karusell ja, det kan jeg skrive under på! Testet lørdag og det var dessverre negativt. Fikk mensen senere samme dag og har mensen enda :-/ pleier normalt å vare i 2-3 dager. Kjedelig!!
 
Mitt første forsøk i mars, jeg hadde bitteliten rosa flekk (lillefingernegl/mindre enn den) og trodde løpet var kjørt. Skytteltrafikk til toalettet [emoji21] jeg er nå gravid i uke 10+4 så det kan gå godt også [emoji6] tvi tvi med testingen. Lutinus gir skjøre slimhinner. [emoji57]

Så bra at du fikk det til på første forsøk :)
Dessverre testet jeg negativt på lørdag.... utrolig kjipt! Spesielt siden det nå er så lang ventetid, har ikke fått ny tid før til høsten :-/
 
Jeg hadde litt rosa/rødt på papiret første gangen jeg var gravid.. Hadde også en del vondt og kraftig stikkninger i magen. Testet 2 dager etterpå:happy:
Andre gangen hadde jeg ingen rosa/rødt så det trenger ikke komme

Takk for svar :) fikk dessverre mensen og testet negativt på lørdag :) kjipt å ikke få det til på første forsøk...
 
Så bra at du fikk det til på første forsøk :)
Dessverre testet jeg negativt på lørdag.... utrolig kjipt! Spesielt siden det nå er så lang ventetid, har ikke fått ny tid før til høsten :-/
Ånei så kjipt! IvF klikker burde hatt mer kapasitet/åpningstider.. hvor lang ventetid er det ? Kjempekjipt med negativt forsøk, føler med deg! Husker jeg forberedte meg på det samme selv..
 
Ånei så kjipt! IvF klikker burde hatt mer kapasitet/åpningstider.. hvor lang ventetid er det ? Kjempekjipt med negativt forsøk, føler med deg! Husker jeg forberedte meg på det samme selv..

Ja de burde jaggu det! Har ikke fått ny tid før i september pga sommerstengt osv, så vurderer sterkt å ta et privat forsøk, har hørt at private klinikker ikke har ventetid... så får satse på at de ikke tar sommerferie i hele juli, må ringe å sjekke i morgen... vet ikke om jeg holder ut å vente så lenge... er liksom noe med det når en er innstilt på å få det til... ting skal helst skje med en gang :p utålmodig :p
 
Ja det er jo forskjellig fra person til person, moren min hadde til og med vanlig mens de første mnd når hun var gravid med meg...

Karusell ja, det kan jeg skrive under på! Testet lørdag og det var dessverre negativt. Fikk mensen senere samme dag og har mensen enda :-/ pleier normalt å vare i 2-3 dager. Kjedelig!!
Huff.. kjipt altså!! :(
Håper det klaffer neste gang!!
Skikkelig urettferdig opplegg altså..
 
Ja de burde jaggu det! Har ikke fått ny tid før i september pga sommerstengt osv, så vurderer sterkt å ta et privat forsøk, har hørt at private klinikker ikke har ventetid... så får satse på at de ikke tar sommerferie i hele juli, må ringe å sjekke i morgen... vet ikke om jeg holder ut å vente så lenge... er liksom noe med det når en er innstilt på å få det til... ting skal helst skje med en gang :p utålmodig :p

Klinikk Hausken pleier å ta sommerferie i juli i alle fall
 
Ja de burde jaggu det! Har ikke fått ny tid før i september pga sommerstengt osv, så vurderer sterkt å ta et privat forsøk, har hørt at private klinikker ikke har ventetid... så får satse på at de ikke tar sommerferie i hele juli, må ringe å sjekke i morgen... vet ikke om jeg holder ut å vente så lenge... er liksom noe med det når en er innstilt på å få det til... ting skal helst skje med en gang :p utålmodig :p
Hvis du skal bytte til privat anbefaler jeg å sette i gang med denne prosessen nå. siden dere allerede er utredet ved offentlig sykehus så slipper dere alt dette om igjen på privat klinikk. pluss at de gjerne vil se hva dere har vært igjennom. men de ønsker journal fra sykehuset, å da må du fylle ut et eget skjema for dette som du finner på sykehuset sine hjemmesider. dette må leveres/eller sendes til sykehuset for at de skal kunne kopiere din/deres journal. dette kan ta noen uker så anbefaler deg å sette igang fort :)
 
Back
Topp