Ventetid ved senabort

Takk snille dere :Heartpink

Nå er den neste utfordringen begravelsen i slutten av uken... Vi har valgt minnelund, og skal gjøre det veldig enkelt. Jeg gruer meg, men merker at jeg trenger å ta et siste farvel med gutten min.

I helgen skal jeg prøve å komme meg ut på stranden for å finne en sten vi kan male navn og dato på for å ha på minnelunden.
Vi har også en sånn stein på minnelunden. Var en fin tanke å finne en på stranda, jeg kjøpte bare et sånt betonghjerte. Men har lyst til å få gravert inn navn og dato på en liten stein og ha der. Har også kjøpt en sånn hjerteformet holder til lys, og et ledlys som lyser der nå i vintermånedene. Bor ikke langt unna så det er enkelt å stikke innom f eks på søndagstur og skifte batteri. Lykke til med begravelse.
 
Vi har også en sånn stein på minnelunden. Var en fin tanke å finne en på stranda, jeg kjøpte bare et sånt betonghjerte. Men har lyst til å få gravert inn navn og dato på en liten stein og ha der. Har også kjøpt en sånn hjerteformet holder til lys, og et ledlys som lyser der nå i vintermånedene. Bor ikke langt unna så det er enkelt å stikke innom f eks på søndagstur og skifte batteri. Lykke til med begravelse.

Hvor kjøpte du betonghjertet og det med plass til lys? Så et av de da vi var på minnelunden for å se, men vet ikke hvor vi evt. Kan få kjøpt det.
 
Lykke til med begravelse.
Fin tanke med en stein fra stranden.
 
Hvor kjøpte du betonghjertet og det med plass til lys? Så et av de da vi var på minnelunden for å se, men vet ikke hvor vi evt. Kan få kjøpt det.
Kjøpte på Nille, det med plass til lys i, er på salg nå. Det står "alltid i mitt hjerte" på, jeg er ikke så glad i engler og sånt. Det andre kjøpte jeg på en lokal dilldallbutikk, bare et flatt hjerte i betong som jeg har skrevet på med tusj. Tipper de har på Kremmerhuset og sånne steder. Kjøpte ledlys også på Nille forresten. Finere med vanlig, men syns ofte de slukker fort.
 
Tusen takk for tipset. Får ta meg en tur på Nille når jeg kommer meg ut av huset.

Vi får begynne med en lykt i morgen. Føler jeg kommer til å pynte mye der i tiden fremover.
 
Back
Topp