Venter på en liten kompis<3

PP 2 CD 8

I går hadde jeg litt EL-symptomer og den sterkeste testen hittil. Den kommer sikkert ikke enda, men den er hjertelig velkommen så klart om den gjør[emoji5]

Tenkt så mye på at for to uker siden var jeg gravid. Helt merkelig å tenke på. Tenk at det skjedde? [emoji44]
Har også hatt mange tanker om hvor mange barn vi bør ha. Både jeg og samboeren min er enebarn med små familier. Våre barn får ingen tanter, onkler eller søskenbarn.. Veldig trist egentlig. Men hva skal man gjøre? Orker ikke finne meg en ny mann nå. [emoji23] spesielt når jeg har funnet han som er mitt alt.[emoji177]
Vi har vært veldig enige om at vi vil ha 2, men jeg tenker også at 3 kan være bra. Dette er jo så klart om det går å få så mange da. Vet jo aldri.. ‍♀️

I kveld er det bursdag og jeg skal kose meg godt med ei flaske vin[emoji847]
Skål og god helg flotte BV-damer[emoji4]

Heia egget! :)

Ja, det er rart å tenke på. Veldig trist at det endte som det gjorde men nå vet du i hvert fall at du kan bli gravid raskt :) Forhåpentligvis skjer det igjen og denne gangen skal spiren holde hele veien ❤

Håper du hadde en fin kveld i går og at du koste deg med vin! Ha en fin søndag :)
 
Heia egget! :)

Ja, det er rart å tenke på. Veldig trist at det endte som det gjorde men nå vet du i hvert fall at du kan bli gravid raskt :) Forhåpentligvis skjer det igjen og denne gangen skal spiren holde hele veien [emoji173]

Håper du hadde en fin kveld i går og at du koste deg med vin! Ha en fin søndag :)

Takk[emoji173] Håper det:) for begge to[emoji847]

Jeg koste meg innmari mye i går. Det var veldig godt å koble ut litt med barndomsvenner. Takk! Du også[emoji4]
 
PP 2, CD 11

I dag var EL-testen veldig svak. Litt svakere enn den har vært de siste dagene. Hadde håpet at når streken ble bittelitt sterkere, at EL nærmet seg. På Ovia-appen min står det fremdeles fertility: 1,0.. [emoji57]

Ellers har "abort-symptomene" forsvunnet. Nå har jeg kun litt murringer, tr-symptomer som går litt om hverandre.

Kjenner at tålmodigheten min er ikke mye å skryte av denne uka. EL kan du pliiiis komme snart? [emoji120]
Vet at jeg ikke har ventet så lenge på den, men er bare litt ivrig på å få prøve på nytt.

Det slo meg at fristen for å få barn innen jeg fyller 29 er snart gått ut. Hadde et lite ønske om å få det til før fylte 29, men så har det ene og det andre skjedd, blir det nok ikke til det.
Jeg syns ikke 29 er for gammelt for å ha barn, det er vel mer at jeg stresser over at vi skal få tid til å få flere. Man aner ikke hvor lang tid ting vil ta. Tenk om man kunne bare bestemme seg for når man ville ha barn? Eller at det var så enkelt som man trudde når man var liten. for å få barn må man ha samleie, EL og alt rundt eksisterte ikke[emoji23]

Selv om tålmodigheten er på ferie om dagen, er fortsatt motet oppe. Vi kjemper videre på[emoji123]
 
PP 2, CD 11

I dag var EL-testen veldig svak. Litt svakere enn den har vært de siste dagene. Hadde håpet at når streken ble bittelitt sterkere, at EL nærmet seg. På Ovia-appen min står det fremdeles fertility: 1,0.. [emoji57]

Ellers har "abort-symptomene" forsvunnet. Nå har jeg kun litt murringer, tr-symptomer som går litt om hverandre.

Kjenner at tålmodigheten min er ikke mye å skryte av denne uka. EL kan du pliiiis komme snart? [emoji120]
Vet at jeg ikke har ventet så lenge på den, men er bare litt ivrig på å få prøve på nytt.

Det slo meg at fristen for å få barn innen jeg fyller 29 er snart gått ut. Hadde et lite ønske om å få det til før fylte 29, men så har det ene og det andre skjedd, blir det nok ikke til det.
Jeg syns ikke 29 er for gammelt for å ha barn, det er vel mer at jeg stresser over at vi skal få tid til å få flere. Man aner ikke hvor lang tid ting vil ta. Tenk om man kunne bare bestemme seg for når man ville ha barn? Eller at det var så enkelt som man trudde når man var liten. for å få barn må man ha samleie, EL og alt rundt eksisterte ikke[emoji23]

Selv om tålmodigheten er på ferie om dagen, er fortsatt motet oppe. Vi kjemper videre på[emoji123]

Hvis det er noen trøst så var EL-testen min veldig strek om morgenen samme dag den ble veldig positiv! :) Jeg så den ikke komme i det hele tatt.

Jeg skjønner at du er utålmodig, altså!

Kom igjen nå egget ❤
 
Hvis det er noen trøst så var EL-testen min veldig strek om morgenen samme dag den ble veldig positiv! :) Jeg så den ikke komme i det hele tatt.

Jeg skjønner at du er utålmodig, altså!

Kom igjen nå egget [emoji173]

Sist runde fikk jeg også plutselig positiv. Derfor jeg har testet to ganger om dagen nå[emoji23] bare for å ikke misse noen sjanser. Kun 1 gang i dag da, men blir nok to runder i morgen. Bare så vanskelig når jeg er på jobb ettermiddag/kveld. Men godt å høre at det skjedde for deg også[emoji108]

Nye tester ble kjøpt inn i dag[emoji322] dagens høydepunkt[emoji111]️

Tusen takk! [emoji254]

Håper alt er bra med deg! Har tenkt på deg i dag[emoji177]
 
Hvordan går det med deg? [emoji173]

Jolanda [emoji173] Det er ikke mye å rapportere om denne syklusen. EL-testene mine lever sin egen verden. Går opp og ned i styrke hele tiden. Ikke fått positiv enda.
I dag har jeg hatt innmari vondt i korsryggen og litt verking i sidene, men ingen EL-slim eller positiv test. Kanskje det kommer snart?

Har ikke vært så aktiv på dagboka i det siste, men har tenkt mye på deg! Det du opplever nå kan ikke beskrives hvor vanskelig det er[emoji120] Håper du får vært med dine kjære og at det går bra med dere alle, så bra som det kan gå i en sånn situasjon.
Beundrer også ditt pågangsmot! [emoji173] Du er ei dame med et stort hjerte du. [emoji177] Takk for den støtten du gir her inne!
 
Jolanda [emoji173] Det er ikke mye å rapportere om denne syklusen. EL-testene mine lever sin egen verden. Går opp og ned i styrke hele tiden. Ikke fått positiv enda.
I dag har jeg hatt innmari vondt i korsryggen og litt verking i sidene, men ingen EL-slim eller positiv test. Kanskje det kommer snart?

Har ikke vært så aktiv på dagboka i det siste, men har tenkt mye på deg! Det du opplever nå kan ikke beskrives hvor vanskelig det er[emoji120] Håper du får vært med dine kjære og at det går bra med dere alle, så bra som det kan gå i en sånn situasjon.
Beundrer også ditt pågangsmot! [emoji173] Du er ei dame med et stort hjerte du. [emoji177] Takk for den støtten du gir her inne!

Så kjedelig :( Hvilken CD er du på nå? Håper gullegget er på vei til deg ❤

Takk for omtanke og fine ord, kjære deg ❤
 
Så kjedelig :( Hvilken CD er du på nå? Håper gullegget er på vei til deg [emoji173]

Takk for omtanke og fine ord, kjære deg [emoji173]

Er på CD 20 i dag. Denne syklusen blir nok lengre enn vanlig. Men, kroppen trenger vel litt tid. Og det skal den få.

Noe skjer nå hvertfall, samme smerter i dag. Ubehagelig å sitte, spesielt over lengre tid. Kan også være tr. Nå skal vi fly utenlands og være borte til søndag. Gleder meg til fri, men gruer meg til 3 timer sittestilliende flytur med denne korsryggen[emoji57] klarer ikke sitte i ro[emoji28] testene er lagt igjen hjemme. Håper jeg får med meg kjæresten på regelmessig aksjer i løpet av turen. Men fokuset nå blir ikke å stresse med det.

Går det bra for deg? [emoji173]
 
PP 2, CD23

Da var vi hjemme igjen. Hadde bestemt meg for å ikke teste mer da EL mest sannsynlig kom da vi var bortreist. Rett før jeg skulle på jobb i dag klarte jeg ikke å la være. 30sek tok det og den var positiv![emoji123][emoji123] HURRA!![emoji322] endelig[emoji16]
I dag føler jeg også kroppen reagerer som den gjorde sist EL. Deilig å kjenne på at den er "tilbake" igjen[emoji119]

Nå blir det rett hjem til gubben [emoji6]

Fine testen:
4906696b6f48ec5397801f3f0a593f03.jpg
 
Er på CD 20 i dag. Denne syklusen blir nok lengre enn vanlig. Men, kroppen trenger vel litt tid. Og det skal den få.

Noe skjer nå hvertfall, samme smerter i dag. Ubehagelig å sitte, spesielt over lengre tid. Kan også være tr. Nå skal vi fly utenlands og være borte til søndag. Gleder meg til fri, men gruer meg til 3 timer sittestilliende flytur med denne korsryggen[emoji57] klarer ikke sitte i ro[emoji28] testene er lagt igjen hjemme. Håper jeg får med meg kjæresten på regelmessig aksjer i løpet av turen. Men fokuset nå blir ikke å stresse med det.

Går det bra for deg? [emoji173]

Ja, kroppen trenger nok litt tid etter hva du opplevde. Det får man liksom ikke gjort noe med.

Håper dere har hatt en fin helg og at turen var bra! :)

Det går egentlig ikke så bra men livet fortsetter enten vi vil eller ikke så vi må bare prøve å henge med så godt det går. Det blir både veldig voldt og greit å få begravelsen overstått. Jeg håper at kroppen vil samarbeide litt snart så vi har noe å håpe på oppe i alt. Han døde på CD9 så jeg håpet og trodde kanskje det var en mening bak at han døde rett før EL, og at jeg ikke har blitt gravid ennå fordi han "måtte dø først og skulle bli født på nytt" gjennom mitt barn. Det høres kanske skrullete ut men jeg liker ikke å tro at alt slutter når man dør også gir det jo litt mening.. Takk for at du spør ❤

PP 2, CD23

Da var vi hjemme igjen. Hadde bestemt meg for å ikke teste mer da EL mest sannsynlig kom da vi var bortreist. Rett før jeg skulle på jobb i dag klarte jeg ikke å la være. 30sek tok det og den var positiv![emoji123][emoji123] HURRA!![emoji322] endelig[emoji16]
I dag føler jeg også kroppen reagerer som den gjorde sist EL. Deilig å kjenne på at den er "tilbake" igjen[emoji119]

Nå blir det rett hjem til gubben [emoji6]

Fine testen:
4906696b6f48ec5397801f3f0a593f03.jpg

Hurra for positiv EL-test og at kroppen er tilbake til normalen! :D Heia egget!
 
Ja, kroppen trenger nok litt tid etter hva du opplevde. Det får man liksom ikke gjort noe med.

Håper dere har hatt en fin helg og at turen var bra! :)

Det går egentlig ikke så bra men livet fortsetter enten vi vil eller ikke så vi må bare prøve å henge med så godt det går. Det blir både veldig voldt og greit å få begravelsen overstått. Jeg håper at kroppen vil samarbeide litt snart så vi har noe å håpe på oppe i alt. Han døde på CD9 så jeg håpet og trodde kanskje det var en mening bak at han døde rett før EL, og at jeg ikke har blitt gravid ennå fordi han "måtte dø først og skulle bli født på nytt" gjennom mitt barn. Det høres kanske skrullete ut men jeg liker ikke å tro at alt slutter når man dør også gir det jo litt mening.. Takk for at du spør [emoji173]



Hurra for positiv EL-test og at kroppen er tilbake til normalen! :D Heia egget!

Høres ikke skrullete ut i det hele tatt! Jeg tror også på at man lever videre på en eller annen måte.
Etter min kjære onkel gikk bort opplever jeg stadig vekk hendelser som gjør at jeg føler at han passer på meg. Helt tilfeldige hendelser som skjer når jeg minst venter det.

Skal sende varme tanker til deg og familien din i morgen[emoji173][emoji173]
 
Høres ikke skrullete ut i det hele tatt! Jeg tror også på at man lever videre på en eller annen måte.
Etter min kjære onkel gikk bort opplever jeg stadig vekk hendelser som gjør at jeg føler at han passer på meg. Helt tilfeldige hendelser som skjer når jeg minst venter det.

Skal sende varme tanker til deg og familien din i morgen[emoji173][emoji173]

Tusen takk ❤❤
 
PP 2, CD 26, DPO 1

Da var testen blitt negativ igjen. DPO here we go!!

Uten å gå for mye inn på det så hadde jeg og min kjære en diskusjon i går. Han mener jeg tar helt av og vil heller "se hva som skjer". Tror det bunner i litt mye mas fra meg og at han er redd for at han ikke strekker til. Ble derfor bare en babydans i går. Og om det blir noen i dag, er jeg usikker på[emoji17]

Jeg tror jeg må gi han litt pusterom, selv om jeg bare har lyst å rope ut at jeg vil ikke gå glipp av en mulighet. Jeg forstår at han kan føle press, men det gjør jeg også. Det er jeg som teller dager, tester, blør, vondt i korsryggen osv.. har ventet i 2 år nå. Jeg er ikke interessert i å være en passiv prøver på dette tidspunktet. Og der fikk jeg blåst ut!![emoji36]
Føler meg litt egoistisk, men tar hensyn til han også altså. Vi må jo være to om dette.

Med eller uten mer aksjer nå kan det fortsatt klaffe. Så nå er det bare å vente igjen[emoji5] sist fikk jeg ekstremt såre brystvorter rett etter EL, håper det skjer nå snart også! Da føler jeg meg litt tryggere på at et egg har sluppet.
 
PP 2, CD 31, DPO 6

Har de siste dagene hatt stikkende smerte i venstre side. Til tider vært veldig vondt. Hadde samme forrige runde også, bare fra høyre side.
I dag har smerten letta litt og jeg kjent på mens-symptomer.
Har mest trua på at tr kommer denne runden, men er likevel veldig ivrig på å teste. Kvalmen, vonde brystvorter og utmattelsen har ikke meldt seg enda som sist. Men, jeg har vært mer emosjonell. Mulig SAen preger meg litt ekstra denne runden.

Planen er å teste på fredag da er det 10 DPO. Håper jeg klarer å holde meg[emoji28] jeg rakk aldri få mens etter pilleslutt, så jeg aner ikke når ikm er og hvor lang syklusen min er.

Tålmodighet, kan du please komme tilbake? [emoji56]
 
PP 2, CD 31, DPO 6

Har de siste dagene hatt stikkende smerte i venstre side. Til tider vært veldig vondt. Hadde samme forrige runde også, bare fra høyre side.
I dag har smerten letta litt og jeg kjent på mens-symptomer.
Har mest trua på at tr kommer denne runden, men er likevel veldig ivrig på å teste. Kvalmen, vonde brystvorter og utmattelsen har ikke meldt seg enda som sist. Men, jeg har vært mer emosjonell. Mulig SAen preger meg litt ekstra denne runden.

Planen er å teste på fredag da er det 10 DPO. Håper jeg klarer å holde meg[emoji28] jeg rakk aldri få mens etter pilleslutt, så jeg aner ikke når ikm er og hvor lang syklusen min er.

Tålmodighet, kan du please komme tilbake? [emoji56]

Gleder meg til testing :) Håper det ordner seg for oss begge denne gangen!

Og om du finner tålmodigheten så send han gjerne videre til meg etterpå ;)
 
Gleder meg til testing :) Håper det ordner seg for oss begge denne gangen!

Og om du finner tålmodigheten så send han gjerne videre til meg etterpå ;)

Du er jo bare sånn 2 dager bak meg denne gang!! [emoji2] Nesten likt jo! [emoji16] Ja, desember venter på oss[emoji119]

Mensmurringer i dag. Men, på 6 DPO? Håper det betyr noe annet[emoji6] det gjorde det sist hvertfall, men det skjedde ikke så tidlig forrige gang da. Føles som mensen skal komme når som helst nå. Kommer den, håper jeg det blir til helga så lf ikke blir så kort.

Har 2 g-tester fra babyplan liggende. Tror ikke de er så sensitive? Har med vilje ikke kjøpt inn noen andre tester enda, for å unngå å gå på fristelsen.

I will! [emoji6]
 
Du er jo bare sånn 2 dager bak meg denne gang!! [emoji2] Nesten likt jo! [emoji16] Ja, desember venter på oss[emoji119]

Mensmurringer i dag. Men, på 6 DPO? Håper det betyr noe annet[emoji6] det gjorde det sist hvertfall, men det skjedde ikke så tidlig forrige gang da. Føles som mensen skal komme når som helst nå. Kommer den, håper jeg det blir til helga så lf ikke blir så kort.

Har 2 g-tester fra babyplan liggende. Tror ikke de er så sensitive? Har med vilje ikke kjøpt inn noen andre tester enda, for å unngå å gå på fristelsen.

I will! [emoji6]
Jeg fikk skikkelig murringer lørdag (tror jeg det var), jeg var sikker på at tr kom da 7dpo. Og slik det ser ut nå etter test så tror jeg at jeg er gravid, så håper det er slik for deg også :D
 
Jeg fikk skikkelig murringer lørdag (tror jeg det var), jeg var sikker på at tr kom da 7dpo. Og slik det ser ut nå etter test så tror jeg at jeg er gravid, så håper det er slik for deg også :D

Såå hyggelig å høre[emoji2] gratulerer!!!! [emoji254] Dette lyste opp dagen[emoji5]
Skal forsøke å følge etter deg inn i termingruppe nå[emoji111]️[emoji4]
 
Back
Topp