Venter på en liten kompis<3

Jaa! Klarte ikke å vente :hilarious: Gleder meg :D

Ja, det er ikke noe å diskutere engang [emoji173]️

Og du.. hva sa jeg? ;)

Altså, det der er helt vilt! Etter EL-symptomene forsvant, så var jeg så fin i formen og såååå sikker på at vi ikke rakk å legge inn aksjer til riktig tid. Jeg gråt til og med når jeg så EL-testen ble negativ og kjæresten ikke var hjemme. Plutselig på lørdag kjenner jeg at brystene er jo faktisk blitt ømme igjen og noe sa til meg (helt sikkert du[emoji6]), ta en test!
Nå ligger jeg på sofaen og er kvalm og trøtt.
Hadde jeg aldri trudd. Hang meg sånn oppi de såre brystvortene som aldri kom. Eller at jeg ikke har hatt særlig med utflod, EL-slim har jeg jo aldri sett noe til[emoji23] ingen festeblødning heller.
Du hadde rett hele tida[emoji173]️ også når det kom til EL-testing! Tenk om jeg ikke hadde testa! Da hadde jeg nok ikke vekket kjæresten så tidlig den dagen etter en natt på fylla for å legge inn aksjer!
Så tusen takk Jolanda[emoji7] Du er ei bra dame!
 
Tuuuusen takk! [emoji173]️Er SÅ glad for at jeg følger med deg inn i januar. [emoji5]Men, jeg tørr ikke helt flytte enda..

07.01. [emoji4] så uvirkelig!!!
Du skal få lov å vente litt enda ;) ;)
Men jeg er helt overbevist om at testen er sterkere i morgen også :)

Vi har allerede ei i januar med termin 8 ;)
 
Du skal få lov å vente litt enda ;) ;)
Men jeg er helt overbevist om at testen er sterkere i morgen også :)

Vi har allerede ei i januar med termin 8 ;)

Akkurat fått bestilt 2pk digital med ukeindikator. Da kan jeg bruke den ene jeg har i morgen og forhåpentligvis få 1-2[emoji5]
Får jeg 2-3 neste uke, kan det være jeg våger meg inn[emoji28] men, jeg sniker litt nå da[emoji56]
 
Men hallo damen, det der er jo superfin stigning!! Håper du tror mer på det når den digitale slår ut. :D
 
Altså, det der er helt vilt! Etter EL-symptomene forsvant, så var jeg så fin i formen og såååå sikker på at vi ikke rakk å legge inn aksjer til riktig tid. Jeg gråt til og med når jeg så EL-testen ble negativ og kjæresten ikke var hjemme. Plutselig på lørdag kjenner jeg at brystene er jo faktisk blitt ømme igjen og noe sa til meg (helt sikkert du[emoji6]), ta en test!
Nå ligger jeg på sofaen og er kvalm og trøtt.
Hadde jeg aldri trudd. Hang meg sånn oppi de såre brystvortene som aldri kom. Eller at jeg ikke har hatt særlig med utflod, EL-slim har jeg jo aldri sett noe til[emoji23] ingen festeblødning heller.
Du hadde rett hele tida[emoji173]️ også når det kom til EL-testing! Tenk om jeg ikke hadde testa! Da hadde jeg nok ikke vekket kjæresten så tidlig den dagen etter en natt på fylla for å legge inn aksjer!
Så tusen takk Jolanda[emoji7] Du er ei bra dame!

❤️❤️❤️
 
PP 3, 11 DPO, 3+4

I dag har jeg prøvd å venne meg til tanken at jeg er gravid. Stresser litt over det, da det er så tidlig enda. Må bare si til meg selv at jeg kan ikke gjøre annet enn å ta vare på meg selv, så får jeg heller nyte og glede meg over det enn å være redd. Mister jeg, blir jeg lei meg uansett hvor mye jeg tillater meg selv å være glad for det i forkant. Forhåpentligvis hjelper det å få positiv digital i morgen! Håper[emoji120][emoji120]

Tenk at allerede nå er kjønn, øyenfarge og alt bestemt allerede! [emoji50]
Forrige gang begynte jeg å blø på 20 DPO. Kjenner jeg gleder meg veldig til å passere den dagen denne gang.
Nå må du klamre deg fast og bli stor og frisk lillegull[emoji173]️
 
PP 3, 11 DPO, 3+4

I dag har jeg prøvd å venne meg til tanken at jeg er gravid. Stresser litt over det, da det er så tidlig enda. Må bare si til meg selv at jeg kan ikke gjøre annet enn å ta vare på meg selv, så får jeg heller nyte og glede meg over det enn å være redd. Mister jeg, blir jeg lei meg uansett hvor mye jeg tillater meg selv å være glad for det i forkant. Forhåpentligvis hjelper det å få positiv digital i morgen! Håper[emoji120][emoji120]

Tenk at allerede nå er kjønn, øyenfarge og alt bestemt allerede! [emoji50]
Forrige gang begynte jeg å blø på 20 DPO. Kjenner jeg gleder meg veldig til å passere den dagen denne gang.
Nå må du klamre deg fast og bli stor og frisk lillegull[emoji173]️

Jeg skjønner godt at du er stresset og nervøs, spesielt siden det ikke gikk veien sist ❤️ De første ukene altfor nervepirrende og tiden står nesten stille. Du får prøve å tenke på alt du sa til meg :) Det den ingenting man kan gjøre for å påvirke, det som skjer er det meningen at skal skje. Prøv å nyte at du faktisk er gravid, for som du sier som blir man lei seg uansett. Om man skal ta sorgene på forskudd er man eventuelt lei seg dobbelt opp. Ja, det er litt lettere å si når det ikke gjelder en selv :rolleyes: Men jeg vet veldig godt hvordan det er. Det er så spennende og så skummelt på én gang.

Men, denne gangen skal det gå fint ❤️ Det vet jeg :) Og magefølelsen min stemmer som du vet på alle andre enn meg selv ;)

Hold deg fast lille venn ❤️

Sov godt! :) Gleder meg til en forhåpentligvis fin digital i morgen :D
 
Jeg skjønner godt at du er stresset og nervøs, spesielt siden det ikke gikk veien sist [emoji173]️ De første ukene altfor nervepirrende og tiden står nesten stille. Du får prøve å tenke på alt du sa til meg :) Det den ingenting man kan gjøre for å påvirke, det som skjer er det meningen at skal skje. Prøv å nyte at du faktisk er gravid, for som du sier som blir man lei seg uansett. Om man skal ta sorgene på forskudd er man eventuelt lei seg dobbelt opp. Ja, det er litt lettere å si når det ikke gjelder en selv :rolleyes: Men jeg vet veldig godt hvordan det er. Det er så spennende og så skummelt på én gang.

Men, denne gangen skal det gå fint [emoji173]️ Det vet jeg :) Og magefølelsen min stemmer som du vet på alle andre enn meg selv ;)

Hold deg fast lille venn [emoji173]️

Sov godt! :) Gleder meg til en forhåpentligvis fin digital i morgen :D

Du har helt rett[emoji5] jeg må ta mitt eget råd. Klarer jeg å få 2-3 på en digital, har jeg hvertfall kommet lengre enn sist og det vil nok hjelpe masse og se at det går fremover[emoji4]
Det er veldig fint å få støtte her inne. Spesielt når det er så tidlig og alt kan skje[emoji173]️
 
PP 3, 12 DPO, 3+5

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
05f4a4d9c7f6e8cd216a3993e71f7a5c.jpg


Streken her var litt sjenert. Vet ikke om jeg skal sammenligne med de andre da det dette ikke er tidligtest?
b5d70f2e029fe4f961224b93776f63da.png

5c6f72967758b07413314bbdbe85af90.png
 
Back
Topp