Venninne gjeng? Eller forskjellige venner ?

M

My heart

Guest
Tilhører dere en stor venninnegjeng? Eller har dere ulike venner fra ulike gjenger?

Jeg var i en venninnegjeng i ungdomsårene. Men hadde også ulike venner utenom.

Nå som voksen har jeg veldig ulike venner fra ulike gjenger/ miljøer. Vi har en liten gjeng på 5 jenter som møtes innimellom.. men ikke så ifte da mange av de har småbarn og alle er i en stresset hverdag.

Jeg liker bedre å ha forskjellige venninner enn å tilhøre en såkalt venninnegjeng.

Hva med dere?
 
Jeg har ulike venner. Bor 70 mil unna hjemplassen min og har så godt som ingen kontakt med barndomsvenner. Kjenner noen litt her og der her jeg bor nå :) bor heldigvis nærme søstra mi, hadde ikke klart meg uten henne :)
 
Jeg har ikke noen vennegjeng, men gode venner litt her og der :)
 
Litt gode venner her og der, pluss en vennegjeng med 4 inkludert meg :)
 
Har vel ikke så mange venninner sånn egentlig. Men de jeg har har vart en del år.
Ingen venninnegjeng.
 
Ingen venninnegjeng sån sett, men vi er 3 stk som av og til finner på ting sammen, men 3 er vel neppe en gjeng [emoji23] Har flere venninner da, men fra ulike miljøer.
 
Har vennegjengen fra ungdomsskolen/vgs, men vi bor i ulike deler av landet nå, så sees og snakkes sjelden. Vi prøver å møtes rundt jul og sommer. Bortsett fra bestevenninna mi som jeg prater litt oftere med på telefon hvertfall. Ellers har jeg noen her og noen der, ingen andre veldig nære.
 
Jeg tenker: er du i en venninnegjeng er det alltid noen som passer bedre sammen enn andre, det er alltid noen som kanskje føler seg litt utenfor. For ikke snakke om baksnakkingen som oppstår..
i tillegg er det ofte en som bestemmer mer enn andre- min erfaring.

Men venner du finner litt her og der, er venner du klikker med og som du er sammen med fordi du har lyst- ikke fordi du bare er i samme gjeng.
 
Har noen forskjellige venninne-gjenger rundt omkring.

Noen fra plassen jeg vokste opp, noen fra studiene, noen fra jobben og felles venner jeg har møtt via kjæresten :)
 
Ingen gjeng, men mange venner. Trives i grunn best når jeg er sammen 1-2 venninner om gangen.
 
Jeg er medlem av en relativt stor venninnegjeng der de fleste av oss har holdt sammen siden ungdomsskolen. To av de nærmeste har jeg kjent siden før barneskolen. Det er likevel sjelden vi treffes, alle samtidig, noen er nærmere hverandre enn andre. Likevel bra dynamikk og lite baksnakking.

I tillegg har jeg "egne" venninner utenom, fra jobb og gjennom kompiser :)
 
Jeg har 2 venninnegjengen, jeg kan fint invitere begge gjengene, har noen venninner som har blitt venninner fordi jeg kjenner de begge og det er veldig kjekt:)
 
Jeg er medlem av en relativt stor venninnegjeng der de fleste av oss har holdt sammen siden ungdomsskolen. To av de nærmeste har jeg kjent siden før barneskolen. Det er likevel sjelden vi treffes, alle samtidig, noen er nærmere hverandre enn andre. Likevel bra dynamikk og lite baksnakking.

I tillegg har jeg "egne" venninner utenom, fra jobb og gjennom kompiser :)
Samme her.
Fin gjeng på 10 jenter. Møttest på barneskule, ungdomsskule eller videregående. Seier seg sjølv at dei fleste har 1-3 som er ekstra nære. Relasjoner på kryss og tvers i gruppa[emoji172] Ingen baksnakking såvidt eg veit!
Dei fleste har flytta heim no.
Som oftest får vi samla rundt 5-7 stk [emoji4]

Har også eit par veldig gode venninner utenom [emoji7]

Og en gjeng frå høgskulen. Vi samlast 1 gong i året [emoji122]
 
Jeg har litt begge deler.. del av en liten gjeng på 8 jenter. Der jeg er bedre venn med noen av de. Noen av de møter jeg kun da alle møtes. Også har jeg noen andre venninner utenfor gjengen. Vil vel si venner som går i kategorien bekjente (som jeg hilser på når vi møtes ute, snakker med på SMS innimelllm, men som jeg ikke betror meg til). Venner jeg kan møte, snakker litt med og kan si noen ting til. Og gode venner og et par bestevenninner [emoji4]
 
Har begge deler, en venninnegjeng fra da vi gikk på ungdomsskolen, og venner jeg har truffet etter det litt her og der.
 
Jeg har flere vennegjenger [emoji4] noen fra grunnskolen, og noen fra studier jeg har gjort senere [emoji4]
 
Har mine utvalgte få. Har få, men nære vennskap. Tilhører ikke noen "gjeng" :)
 
Back
Topp