Venessielas slankedagbok

.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Hei,

Ville bare si at det virker som du har kommet godt i gang :) Heia!! :D Og det er jo et flott vekttap du har fått til på denne tiden!

Om du vil ta det opp med lege, så har du rett på helsehjelp i forhold til BMI. Legen din kan f.eks søke deg til Evjeklinikken. Jeg hadde god hjelp der :) (Nå har jeg klart å legge på meg igjen, men det er bare min feil).

Har du tatt glukosebelastning og sett om du f.eks har insulinintoleranse? Å få det fastslått kan hjelpe deg med å legge opp kosthold. Det hjelper da å kutte sukker og raske karbohydrater. Sier ikke at det hjelper alle, men funker veldig på meg. :)

Masse lykke til videre, også håper jeg du får et lite mirakel i fremtiden!
 
.
 
Last edited:
:):)

Evjeklinikken er et opplegg over 1 år, der du har ukesopphold du er inne der(sammen med en gruppe). Hvor du får trening og undervisning lagt opp hver dag.+alle måltider.

Tror de har endret litt på ukene nå, men da jeg var der var det 4 enkeltuker og et opphold på 4 uker sammenhengende. (Da tok jeg faktisk av 4,7 kg). I tillegg ringer de deg annenhver uke og motiverer deg og får deg til å huske på hva du driver med og pusher deg litt :) Kan virkelig anbefale det. Www.evjeklinikken.no :)
 
.
 
Last edited:
:(

Æsjda :-( Aner ikke hvor lang venteliste det er på Evjeklinikken. Jeg mener jeg fikk plass ganske raskt. Men det tok litt tid å komme inn i systemet. Tror jeg var et halvt år på Ullevål med ernæringsfysioliger før jeg fikk plass der.
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Back
Topp