Venessielas juleplanlegger 2017

Vel, hun får nok ikke arve storesøster sine dukker, hun er 6 og klar på at det er hennes dukker, men lillesøster får leke med dem... så lillesøster har bare en dukke, så hun kunne sikkert fått flere.

Bøker har vi et tonn av, men ingen sånn personlig da. Har sett på de der, men da synes jeg på en måte alle tre burde hatt... ja, jeg vet jeg er vanskelig.

Vi finner nok på noe, men sånn større ting har vi det meste. Akebrett, jepp. Ski? Jepp, både 100 cm ski med skisko str 24 og 90 cm ski som en fester på vanlige sko. Vi har to trehjulssykler også ;) Men noe skal det nok bli altså. Muligens faktisk en dukke eller noe sånn bl.a
De selger så mye kult tilbehør til dukker også. Her om dagen så jeg ergobaby bæresele som barnet kan bruke til å bære dukken med. Som bæremamma synes jeg det var skikkelig kult :p Men der er jo uendelig mye annet av klær og utsyr til dukkene også. Jeg gleder meg til vesla begynner å få interesse for dukker :D
 
Da er alle julegavene i boks :D
 
Alle gaver pakket inn, huset ferdig pyntet, vaskelista nærmer seg slutten og har bakt kakemenn og konfektkjeks :)
 
Da var julen overstått. Jeg kom i mål med alle listene mine og vi hadde en helt fantastisk julefeiring sammen med mine foreldre og brødre. Vesla storkoste seg og jeg fikk tatt masse bilder for å minnes hennes første jul :) Nyttårsaften var også kjempefin og ble feiret hos svigers :)

Så da er det bare å begynne å glede seg tiil julen 2018 :D
 
Back
Topp