Velkommen til verden John Henrik [emoji7]

Men prøver de ikke å vippe hodet tilbake eller i riktig stilling?

Ja dem fikk snudd han slik at han kom ut. Men han lå opprinnelig som stjernekikker. Og hadde dem ikke fått snudd han hadde det blitt Ks.
 
Gratulerer så mye :) nydelig pjokken [emoji7][emoji170]
 
Ja, det kan man trygt si! Min stjernekikker var også 38cm rundt hodet, så kan skrive under på at det ikke er noen dans på roser. :bag:

38 cm høres absolutt stort nok ut. Mannen var 39 mener jeg, mulig det "bare" var 38, men med den fødselsangsten jeg opprinnelig hadde, så var jeg livredd for hoder større enn 35. Knegg.

Jeg har så RESPEKT for Mistymya som fikk ut en med 41 cm at du aner ikke!!! 41 cm!!! Og dere med stjernekikkere, det er jo noen cm ekstra der også. Looord!
 
Gratulerer :dance008:notworthy:Heartred
 
38 cm høres absolutt stort nok ut. Mannen var 39 mener jeg, mulig det "bare" var 38, men med den fødselsangsten jeg opprinnelig hadde, så var jeg livredd for hoder større enn 35. Knegg.

Jeg har så RESPEKT for Mistymya som fikk ut en med 41 cm at du aner ikke!!! 41 cm!!! Og dere med stjernekikkere, det er jo noen cm ekstra der også. Looord!

Tar med denne qouten! Er egentlig litt overrasket sjæl...

Du FruBritt; Det høres nesten ut som vi har hatt samme fødsel. Bortsett fra at jeg måtte få en pille oralt for å komme i gang, så kjenner jeg meg så igjen i historien din. Hadde også pressrier fra helvete i timesvis (etter en kort hvil med epidural), et bein som ble helt ulidelig og jeg gråt mellom (eller i) slagene. Her kom lillebror riktignok ut sidelengs(!). Har ikke hørt om det før.

Tøff turn for deg. Håper du kommer deg snart og at dere kommer hjem.
Nydelig gutt du har fått!
 
Tar med denne qouten! Er egentlig litt overrasket sjæl...

Du FruBritt; Det høres nesten ut som vi har hatt samme fødsel. Bortsett fra at jeg måtte få en pille oralt for å komme i gang, så kjenner jeg meg så igjen i historien din. Hadde også pressrier fra helvete i timesvis (etter en kort hvil med epidural), et bein som ble helt ulidelig og jeg gråt mellom (eller i) slagene. Her kom lillebror riktignok ut sidelengs(!). Har ikke hørt om det før.

Tøff turn for deg. Håper du kommer deg snart og at dere kommer hjem.
Nydelig gutt du har fått!

Sidelengs i tillegg ja, med kinnet og øret først da, eller?
 
Tar med denne qouten! Er egentlig litt overrasket sjæl...

Du FruBritt; Det høres nesten ut som vi har hatt samme fødsel. Bortsett fra at jeg måtte få en pille oralt for å komme i gang, så kjenner jeg meg så igjen i historien din. Hadde også pressrier fra helvete i timesvis (etter en kort hvil med epidural), et bein som ble helt ulidelig og jeg gråt mellom (eller i) slagene. Her kom lillebror riktignok ut sidelengs(!). Har ikke hørt om det før.

Tøff turn for deg. Håper du kommer deg snart og at dere kommer hjem.
Nydelig gutt du har fått!

Tusen takk :)

For å si det slik. Mye tårer helvetes smerter i mage rygg og bein og helt utslitt men verdt det for resultatet selv om han brukte lang tid.

Vi skal hjem i morgen antagelig. Så vi slapper av på sykehuset nå. Og får mulighet til å «trene» opp bekkenet og beina igjen før vi drar. Kan levere tilbake prekestolen nå da i det minste [emoji4]
 
IMG_3095.JPG

Nå har vi kommet hjem :)
Storebror på 20 mnd var helt i hundre for at mamma var tilbake (og hadde med rosinbolle til han).
Babyen var ikke så spennende, men etterhvert kom han bort til babynestet og gav babyen «go». Flere ganger til og med. Jeg føler meg så heldig med min lille familie [emoji7]
 
Vis vedlegget 270485

Nå har vi kommet hjem :)
Storebror på 20 mnd var helt i hundre for at mamma var tilbake (og hadde med rosinbolle til han).
Babyen var ikke så spennende, men etterhvert kom han bort til babynestet og gav babyen «go». Flere ganger til og med. Jeg føler meg så heldig med min lille familie [emoji7]

Så skjønt! Nydelig å lese. Gratulerer så mye:)
 
Det er godt å være hjemme [emoji4] melka har kommet og i dag kommer helsesøster på hjemmebesøk. Blir spennende å se hva hun sier.

IMG_3106.JPG
Her er pappa storebror og lillebror i sofaen i går. Må få tatt et bedre bilde av dem tre.

Men ser å at lillebror er lik storebror.
Her er storebror til venstre (ca 3 uker gammel) og lillebror til høyre (3 dager)
6F68BCAA-1471-48DC-80A0-FBF200D83311.jpg
 
Back
Topp