Velkommen til underforumet for deg som er alenegravid og/eller aleneforelder!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Jeg er forumansvarlig Tamara, og har ansvaret for dette underforumet!

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i.
Forumreglene finner du her!
Vi ber om at du overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis du har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til Facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Vi minner også om Babyverdens apper og at dere kan laste ned Fødselsboken og Spedbarnsboken gratis på Min side på Babyverden.

Informasjon om moderatorstaben, hvordan vi jobber og hvem som jobber i helgene

Dette underforumet vil få ett eget skjult underforum som kun medlemmer av "Aleneforeldre-gruppen" kan se og delta i. For å bli medlem her kreves det at du har vært medlem av Babyverden forum i minst 1 mnd og har over 50 innlegg totalt. Du må også ha sagt HEI i "Dette er oss" tråden vår.
Det er kun jeg, forumansvarlig, som kan legge medlemmer til i denne skjulte gruppen.
Mer info kommer!


Meningen med dette underforumet er at vi (jeg er også en alenemamma ;) ) skal ha vårt eget sted der vi kan dele gleder, erfaringer, komme med råd, tips og oppmuntring til andre i samme situasjon!

Mange alenegravide og aleneforeldre har gått gjennom ett samlivsbrudd. Noen tøffere enn andre. Det er lov å være frustrert og irritert, oppgitt og lei seg. Men husk å ikke "snakk dritt" om din tidligere partner/kjæreste/ektefelle. Fortell gjerne, men ha i bakhodet at dette faktisk er ett åpent forum, det du skriver kan søkes opp, den du skriver om kan ikke forsvare seg, alle fortjener å bli behandlet med respekt osv.. ;)

Velkommen hit! Ta kontakt eller skriv i denne tråden om du har spørsmål eller trenger hjelp med noe.

Hilsen fra Tamara, forumansvarlig på Babyverden!
 
Last edited:
Hvordan var det jeg kunne følge et forum igjen?
 
Hei Mina,

Du klikker på "Følg forum"
Vis vedlegget 241272

Takk, lette lenge etter "Følg forum" både via mobil og på pc, men ser nå at det står "Watch Forum" på det bildet du sendte. Burde jo selvsagt koblet det tidligere i dag, men var så sikker på fra tidligere at det skulle stå "Følg forum", haha. Skylder på at det har vært en laaaang dag med sykt barn.
 
Takk, lette lenge etter "Følg forum" både via mobil og på pc, men ser nå at det står "Watch Forum" på det bildet du sendte. Burde jo selvsagt koblet det tidligere i dag, men var så sikker på fra tidligere at det skulle stå "Følg forum", haha. Skylder på at det har vært en laaaang dag med sykt barn.
Uff da. Håper det syke barnet er bedre, og at dere har hatt en fin søndag i dag :)
 
Er det et skjult forum ennå på denne gruppen? [emoji4]
 
Dette underforumet vil få ett eget skjult underforum som kun medlemmer av "Aleneforeldre-gruppen" kan se og delta i. For å bli medlem her kreves det at du har vært medlem av Babyverden forum i minst 1 mnd og har over 50 innlegg totalt. Du må også ha sagt HEI i "Dette er oss" tråden vår.
Det er kun jeg, forumansvarlig, som kan legge medlemmer til i denne skjulte gruppen.
Mer info kommer!
Hva er kriteriene for at vi skal få skjult forum? Nærmer vi oss?
Er endel temaer rundt dette å være alene som jeg (og sikkert fler andre) Ikke ønsker å ta opp på åpent forum, så jeg venter spent og sjekker her inne daglig ;)
 
Hva er kriteriene for at vi skal få skjult forum? Nærmer vi oss?
Er endel temaer rundt dette å være alene som jeg (og sikkert fler andre) Ikke ønsker å ta opp på åpent forum, så jeg venter spent og sjekker her inne daglig ;)

Ja nærmer vi oss snart?
Er det et skjult forum ennå på denne gruppen? [emoji4]

Jeg kan lage det i løpet av kvelden jeg.

Skal vi ha en banner under nicket vårt??
Hva skal det stå? "Aleneforeldre" ??
 
Jeg kan lage det i løpet av kvelden jeg.

Skal vi ha en banner under nicket vårt??
Hva skal det stå? "Aleneforeldre" ??
Så gøy!!!
For min del er det ikke viktig med banner under nicket.... mååå kanskje ikke flagge at vi er alene?
Men når det er sagt, så vil jeg gjerne inn i forumet uansett altså :)
 
Så gøy!!!
For min del er det ikke viktig med banner under nicket.... mååå kanskje ikke flagge at vi er alene?
Men når det er sagt, så vil jeg gjerne inn i forumet uansett altså :)

Er enig med å ikke flagge det[emoji12] Men vanskelig å finne navn da[emoji23][emoji51].
Jeg har så dårlig fantasi om dagen.
Vi kan prøve en tråd med brain storming og se hva folk kommer med?
 
Er enig med å ikke flagge det[emoji12] Men vanskelig å finne navn da[emoji23][emoji51].
Jeg har så dårlig fantasi om dagen.
Vi kan prøve en tråd med brain storming og se hva folk kommer med?
Underforumet/gruppen er straks klar.
Jeg satte bare navnet på banneren til "Sommerfuglene" akkurat nå. Så kan dere diskutere og bestemme ;)

Er så kjekt med en banner med en gang, for da ser man når man får tilgang :)
 
Back
Topp