Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

What!? Føler vi skravler så mye at den verker i tomlene [emoji23] prøver så godt jeg kan, men har jo et travelt liv utenom BV også [emoji23] de som leder kan jo ikke gjøre noe annet!
 
What!? Føler vi skravler så mye at den verker i tomlene [emoji23] prøver så godt jeg kan, men har jo et travelt liv utenom BV også [emoji23] de som leder kan jo ikke gjøre noe annet!
Ja, , ikke sant.. Føler vi har vært så flinke, men at det ikke holder lenger liksom. Litt demotiverende, men får håpe de andre sakker av snart!
 
Ja, , ikke sant.. Føler vi har vært så flinke, men at det ikke holder lenger liksom. Litt demotiverende, men får håpe de andre sakker av snart!

Koser meg med dere uansett om vi vinner eller ei! Egentlig ganske imponert over at vi fortsatt er en gjeng her inne nå som knøttene snart blir 1 år :)
 
Koser meg med dere uansett om vi vinner eller ei! Egentlig ganske imponert over at vi fortsatt er en gjeng her inne nå som knøttene snart blir 1 år :)
Ja, samme her, gøy å skravle :) Gøy at vi fortsatt er her ja, håper vi holder kontakten lenge :) Gøy å følge hverandre videre
 
Ikke blitt mye skravling på meg, da snuppa ikke tok vaksinen så fint. :/
Men er utrolig koselig å skravle med dere, selv om jeg nok har gitt opp sjansen på å vinne [emoji23]
Livet utenfor BV gir ikke så mye tid til skravling, men fornøyd med det vi har klart så langt :)
 
Ikke blitt mye skravling på meg, da snuppa ikke tok vaksinen så fint. :/
Men er utrolig koselig å skravle med dere, selv om jeg nok har gitt opp sjansen på å vinne [emoji23]
Livet utenfor BV gir ikke så mye tid til skravling, men fornøyd med det vi har klart så langt :)
Uff, stakkars liten. Han har ikke fått noen bivirkninger?
Nei, måler er ikke alltid å vinne, men å få opp stemningen å ha det gøy :)
 
Uff, stakkars liten. Han har ikke fått noen bivirkninger?
Nei, måler er ikke alltid å vinne, men å få opp stemningen å ha det gøy :)
Hun har vært urolig kveld/natt til i dag og ligget på rundt 38 i temperatur, men ellers i full fart :)
 
Back
Topp