Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

Neida, vi tar henne med :D :D Så flott at dere klarte å samle 9 stk!
Da må dere melde opp gruppen i tråden dere finner link til i hovedinnlegget mitt :)
 
Noen som har veldig lyst til å være gruppeleder?
Gruppelederens ansvar blir å melde på gruppen, motivere gruppen til skravling, og å holde kontakten med Tamara hvis det er spørsmål underveis.
 
Noen som har veldig lyst til å være gruppeleder?
Gruppelederens ansvar blir å melde på gruppen, motivere gruppen til skravling, og å holde kontakten med Tamara hvis det er spørsmål underveis.
OG dere må meldes på innen i morgen, så det haster. Er null jobb. Eneste grunnen til at en må være gruppeleder er for at det skal gå ryddig for seg under påmelding.
 
Vet du om det vil komme noen oversikt på hvem som ligger best an og rekkefølgene? Det ville jo vært motiverende å se :)

Er dessverre vanskelig å se (da vi ikke ser nøyaktige tall på de som deltar, pga vi ikke har tilgang til deres skjult), men tamara skal komme med oppdatering på snap i løpet av dagen :) og jeg skal snart se hvor mange innlegg vi har kommet med så langt :)
 
Er dessverre vanskelig å se (da vi ikke ser nøyaktige tall på de som deltar, pga vi ikke har tilgang til deres skjult), men tamara skal komme med oppdatering på snap i løpet av dagen :) og jeg skal snart se hvor mange innlegg vi har kommet med så langt :)
Åh! Er den en snap konto?! Det har jeg ikke fått med meg :p
 
Er dessverre vanskelig å se (da vi ikke ser nøyaktige tall på de som deltar, pga vi ikke har tilgang til deres skjult), men tamara skal komme med oppdatering på snap i løpet av dagen :) og jeg skal snart se hvor mange innlegg vi har kommet med så langt :)
Joda, dere kan også se alle andre sine tall ;)

Se her: (der det står "innlegg" )
Skjermbilde (218).png
 
Back
Topp