Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

Ikke i bruk

Forumet er livet
I uke 12 ( 20 - 26 mars) vil vi avholde en skravlekonkurranse mellom termin og barselsgruppene!

All informasjon ligger i denne tråden

Påmelding skjer i to deler.

Dere melder dere først på som enkeltmedlemmer i denne tråden her, deretter velger dere en gruppeleder som melder på hele gruppen i tråden linket til over.

Påmeldingsfrist som enkeltmedlem i egen tråd i gruppen din er torsdag 16 mars.
Påmeldingsfrist som gruppe i denne tråden er lørdag 18 mars.

Velkommen med :)

Åh, her tror jeg nok ikke jeg skal melde meg på. Vi reiser på forsinket bryllupsreise akkurat den perioden, og med mase aktiviteter blir det nok lite action fra meg her inne :)

Så flott! Flere som vil melde seg på? Husk at man MÅ ha skrevet seg opp i denne tråden her hvis man skal ha sjans til å vinne :)

[emoji106][emoji111]
Er du med??

JEg ser 7 stykker i denne tråden som har skrevet "Jeg er med". Dere mangler 2 medlemmer for å melde på ett lag :) Husk å velge gruppeleder og melde dere opp i tråden jeg linker til øverst ;)

Det er ingen maxgrense på hvor mange som kan bli med. Desto flere som er med desto større vinnersjanse ;)

Er du med??

JEg ser 7 stykker i denne tråden som har skrevet "Jeg er med". Dere mangler 2 medlemmer for å melde på ett lag :) Husk å velge gruppeleder og melde dere opp i tråden jeg linker til øverst ;)

Det er ingen maxgrense på hvor mange som kan bli med. Desto flere som er med desto større vinnersjanse ;)
Ja, jeg er med [emoji4]

Er du med??

I tilfellet jeg ikke er registrert, så er jeg også med [emoji7][emoji85]

Back
Topp