Velkommen til November 2017! (Kontakt gruppeansvarlig her)

Status
Stengt for ytterligere svar.
M

Moderator Amalie

Guest
Hei, og velkommen til Babyverdens forum!

Jeg er moderator Amalie og ansvarlig for underforumet November 2017!

Det er jeg som skal legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.

Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan du kontakte Forumansvarlig Tamara eller legge inn et innlegg her: Teknisk support.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov.

Forumreglene finner du her!

Vi ber om at du overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis du har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til Facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Jeg minner også om Babyverdens apper og at dere kan laste ned Fødselsboken og Spedbarnsboken gratis på Min side på Babyverden.

Her finner du Babyverdens Facebookside og her er vår Instagram side. Følg oss gjerne for å få de beste nyhetene og fine bildene først.

Her finner du en oversikt over oss som jobber her på Babyverden, og hvem som har vakt i helgene.

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum!

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe. :)
 
Hei! Når jeg bruker appen kan jeg ikke se underforum på noen av foraene jeg følger, men jeg kan se det på alle foraene jeg ikke følger.. er dette noe som jobbes med? Er utrolig irriterende [emoji13]
 
Hei! Når jeg bruker appen kan jeg ikke se underforum på noen av foraene jeg følger, men jeg kan se det på alle foraene jeg ikke følger.. er dette noe som jobbes med? Er utrolig irriterende [emoji13]
Hei,

Litt usikker på hva du mener her, kan du forklare?
 
Hei,

Litt usikker på hva du mener her, kan du forklare?

4a2a02a3f02fbcd0c0471d3aab0c380c.png
her ser du bilde fra appen på juni-forumet, et forum jeg ikke følger. Her kan jeg se underforum som "våre bilder", "våre dagbøker" osv.

0a0b121da8cffa4d4a310dc148e206e4.png
her ser du bilde fra appen på november-forumet, et forum jeg følger. Her kan jeg ikke se eller finne noen underforum.

Det er sånn konsekvent at jeg ikke kan se underforum på forum jeg følger, men jeg kan se det på alle jeg ikke følger. Det er utrolig irriterende!
 
4a2a02a3f02fbcd0c0471d3aab0c380c.png
her ser du bilde fra appen på juni-forumet, et forum jeg ikke følger. Her kan jeg se underforum som "våre bilder", "våre dagbøker" osv.

0a0b121da8cffa4d4a310dc148e206e4.png
her ser du bilde fra appen på november-forumet, et forum jeg følger. Her kan jeg ikke se eller finne noen underforum.

Det er sånn konsekvent at jeg ikke kan se underforum på forum jeg følger, men jeg kan se det på alle jeg ikke følger. Det er utrolig irriterende!
Kan du prøve å ikke følge november, se hva som skjer da?
 
Kan du prøve å ikke følge november, se hva som skjer da?

Det skjedde ingen endring, kan fortsatt ikke finne "våre leker" osv. Men selv om November forsvant fra lista over fulgte forum, ble den likevel markert som "fulgt" med en gang jeg gikk inn i forumet igjen, uten at jeg selv trykket på den haken..
 
2bb6967bab54f2dd41026af4b095a326.png
her ser du at November er vekke fra fulgte forum.

59ec437c13c4cb15c136d4cdc0c82665.png
likevel blir forumet markert som fulgt med en gang jeg går inn i det igjen. Det ligger fortsatt ikke på lista over fulgte forum, men haken er markert.

55e1e3259912611a5768245d8c722cf1.png
så er forumet også markert som fulgt i forum-lista over 2017, selv om jeg da har valgt å ikke følge.
 
4a2a02a3f02fbcd0c0471d3aab0c380c.png
her ser du bilde fra appen på juni-forumet, et forum jeg ikke følger. Her kan jeg se underforum som "våre bilder", "våre dagbøker" osv.

0a0b121da8cffa4d4a310dc148e206e4.png
her ser du bilde fra appen på november-forumet, et forum jeg følger. Her kan jeg ikke se eller finne noen underforum.

Det er sånn konsekvent at jeg ikke kan se underforum på forum jeg følger, men jeg kan se det på alle jeg ikke følger. Det er utrolig irriterende!

Jeg sliter også med dette, har ikke sett de underforumene på lenge..
 
hvordan får jeg dette båndet med novembergull på profilen min ? når jeg er inn i hemmelig forum ?
 
Kanskje du misforsto, jeg mente å få den festet under Announcements & stickies, slik jeg ser de fleste andre termingruppene har. [emoji4]

Nei, jeg misforstod ikke. I motsetning til de fleste andre termingrupper som har mange tråder klistret på førstesiden, har de viktigste trådene blitt samlet i én klistret tråd hos dere og noen andre termingrupper. ;)
 
Nei, jeg misforstod ikke. I motsetning til de fleste andre termingrupper som har mange tråder klistret på førstesiden, har de viktigste trådene blitt samlet i én klistret tråd hos dere og noen andre termingrupper. ;)
Kan ikke vi som er i denne gruppa få bestemme i fellesskap om vi ønsker det sånn eller slik? Skjønner at det er lite hensiktsmessig å feste en hel masse tråder, men hos de aller fleste er det jo bare snakk om et par stykker, som terminliste og etter hvert fødeliste.
 
Kan ikke vi som er i denne gruppa få bestemme i fellesskap om vi ønsker det sånn eller slik? Skjønner at det er lite hensiktsmessig å feste en hel masse tråder, men hos de aller fleste er det jo bare snakk om et par stykker, som terminliste og etter hvert fødeliste.

Jo, så klart hvis dere vil ha mange festede tråder fremfor én tråd som har alle samlet, så kan det ordnes. :) Da fester jeg alle trådene for dere og sletter den samlede tråden?
 
Jo, så klart hvis dere vil ha mange festede tråder fremfor én tråd som har alle samlet, så kan det ordnes. :) Da fester jeg alle trådene for dere og sletter den samlede tråden?
Synes ikke jeg skal ta den avgjørelsen på vegne av hele gruppa, da. [emoji4] For min del kan vi gjerne beholde den samletråden, men akkurat terminlisten hadde vært litt fint å få festet, så den er synlig (er ikke så sikker på om folk bruker den samletråden noe særlig...?).
 
Synes ikke jeg skal ta den avgjørelsen på vegne av hele gruppa, da. [emoji4] For min del kan vi gjerne beholde den samletråden, men akkurat terminlisten hadde vært litt fint å få festet, så den er synlig (er ikke så sikker på om folk bruker den samletråden noe særlig...?).

Trodde du snakket på vegne av gruppa jeg, at det var noe dere allerede hadde bestemt. :)

Det er ganske mange treff på tråden, så den blir lest. Dere får si i fra hvis det er noe jeg kan hjelpe dere med fremover.
 
Trodde du snakket på vegne av gruppa jeg, at det var noe dere allerede hadde bestemt. :)

Det er ganske mange treff på tråden, så den blir lest. Dere får si i fra hvis det er noe jeg kan hjelpe dere med fremover.
Kunne du feste terminlista ...? [emoji4]
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp