Velkommen til Mai 2017!

Jeg hører også til her, termin 31. mai. Har endelig klart det på 13. prøverørsforsøk (førstemann tok "bare" 5 prøverør). Livredd for å miste da jeg har hatt 3 sa, 2 exu og 1 ma. Men 3 st etterfølgende hcg-prøver viser gode verdier så nå skal jeg prøve å tenke positivt.
 
Hei! Jeg er ny her :)
Takk for at dette forumet eksisterer! <3
Jeg ser frem til å knytte nye kontakter her inne.

Jeg tror jeg hører hjemme i mai-gruppa. Hadde inseminering hos IVF-klinikken den 26 august. Ifølge legen min så har jeg termin rundt 20 mai. Legen regner visst fra første dag jeg hadde mens mens klinikken jeg gikk til for å bli gravid teller fra selve insemineringsdagen. Jeg blir litt forvirret. Tror jeg er 7 uker på vei nå..
 
Hei! Jeg er også ny! Fant ut i forrige uke at jeg var gravid, nå 10 + 4, og med termin 3 mai. Dette var virkelig ikke planlagt, men begynner å glede meg litt nå.
 
Gratulerer alle sammen:)
Hvordan er formen deres? Jeg er elendig kvalm! Har høstferie, men skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg på jobb på mandag. Er uvel og kvalm hele døgnet! Var ikke slik med førstemann :)
 
Hei :)

Testet positivt 30 september!! er 9+1 uke på vei:Heartred Har ikke turt å ta flere tester i tilfelle det står ikke gravid. Men har symptomer som: vondt i brystene, treg mage, oppblåst, mye på do, en del matvarer smaker annerledes, og har ikke hatt mens siden august. Men jeg er ikke kvalm, og ikke så trøtt og slapp, og da tenker jeg mye på om jeg egentlig er gravid!? Vet at ikke alle blir kvalme, men man begynner jo å tenke litt :p Har vært hos legen bare for å ta en prat, og skal på første kontroll 25.oktober. Det blir veldig spennende :blackeye:sign19 I følge terminkalkulatoren har jeg termin ca 26.mai!

Har drømt veldig mye rart i det siste, feks om krig, om en eks og bla en jeg var veldig forelsket i for mange år siden.. Er det flere som har hatt lignende drømmer?
 

Vedlegg

  • 14725458_10157635565075113_6665536917398547713_n.jpg
    14725458_10157635565075113_6665536917398547713_n.jpg
    26,9 KB · Visninger: 20
Heihei :)
Jeg testet positivt den 13.september. Er i uke 9+2 nå. Sålangt alt normalt :)
Dette er mitt andre barn, har en gutt på 5 år :)
Gleder meg til å bli kjent med dere!
 
Hei jeg er ny her , jeg testet positivt 19 sep er 10+6 dager i dag har termin 15.5.17.
Tredje mann.
Gleder meg til å bli kjent med dere .
 
Hei. I tirsdags var jeg på tidlig ultralyd for å finne ut termindato. Det blev preliminært satt til 26e maj, alltså er jeg i uke 12. Så det ser ut som jeg hører hemme her. :) Jag fikk også se to armar og to ben. Lykka! Nå er det staks dags å fortelle familie og venner.
 
Menstermin 05.05.2017. 14+4 uker på vei. Skal på OUL 06.12.16. Blir spennende.
 
Last edited:
Melder meg inn med dere :) foreløpig termin 3. Mai
 
Hei! Ny baby på vei etter ni år Blir spennene! Har termin 8 eller 10 mai(legen får ikke bestemt seg ) Blir hyggelig å følge med her fremover. Er enormt plaget med kvalme dessverre på denne fronten...
 
Hei! Ny baby på vei etter ni år Blir spennene! Har termin 8 eller 10 mai(legen får ikke bestemt seg ) Blir hyggelig å følge med her fremover. Er enormt plaget med kvalme dessverre på denne fronten...
Velkommen :)
Vi er likt ser jeg : har baby på tur etter ni år og termin 08.mai eller 10.mai, alt etter hvilken app eller lege jeg vil se/høre på :)
 
Back
Topp