Velkommen til anonymt

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
Status
Stengt for ytterligere svar.
M

Moderator Steffen

Guest
Hei, og velkommen til Babyverdens forum!

Jeg er Moderator Steffen, og er ansvarlig for underforumet anonymt. Det betyr at jeg har ansvaret for å holde forumet ryddig, hyggelig og oversiktlig. For å gjøre jobben min enklere, og kanskje gjøre det litt enklere for deg som bruker forumet også, ber jeg om at du setter deg inn i innholdet av denne tråden.

Anonymt er plassen for deg som har noe på hjertet du ønske å dele uten å vise alle nicket ditt, eventuelt hvis du vil skrive om noe uten å være registrert som bruker. Vi i Babyverden oppfordrer selvsagt likevel til at alle som er interessert i forumet, registrerer seg som bruker og deler "ikke-sensitive" innlegg med eget nick.

Som ikke-registrert bruker er det noe vanskeligere å kontakte meg. Dersom du trenger hjelp til noe, og ikke kan eller ønsker å kontakte meg via personlig melding, eller ved å skrive innlegg i Teknisk Support, kan du kontakte kundeservice.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Det gjelder selvfølgelig også de av dere som er innom uten å ha registrert bruker. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i før man poster innlegg, enten man er registrert eller ikke. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov. Forumreglene finner du her!

Vi ber om at du overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis du har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til Facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Jeg minner også om Babyverdens apper og at dere kan laste ned Fødselsboken og Spedbarnsboken gratis på Min side på Babyverden. Her finner du Babyverdens Facebookside og her er vår Instagram side. Følg oss gjerne for å få de beste nyhetene og fine bildene først. Følg oss gjerne på Snapchat også!
Våre podcaster kan du lytte til her.

Her finner du en oversikt over oss som jobber her på Babyverden, og hvem som har vakt i helgene.

Vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum, og håper igjen at du som ikke har egen bruker enda, velger å registrere deg hos oss! :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp