Veldig avhengig

Lolitaa

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Hei! Mini er veldig avhengig av meg for å sovne. Han må ligge mage mot mage på brystet mitt, legger jeg han ifra meg våkner han med en gang.

Hver eneste gang pappaen har han når jeg er ute av huset kan mini ligge i andre enden av sofaen i sin dypeste skjønnhetssøvn.

I å med at pappaen jobber turnus er det VELDIG slitsomt at mini MÅ ligge oppå meg for å sovne og sove, får ikke gjort noe. Vet jo at han trenger trygghet og slikt, men noen som har noen tips for å få han til å like å sove andre steder?
 
Har desverre ingen råd, men håper noen har gode tips. For slik er det her også. Eneste forskjellen er at her kan ikke pappaen ta mini heller, for da bare skriker han. Jeg er en del alene med alle tre barna, så merker at det tærer på. Sover ikke om natten heller her. Så håper noen har gode tips. Ellers vet jeg jo at det vil få over.
 
Helt normalt :) Så ikke noen god trøst fra meg. Men du kan jo prøve bæretøy?
Jeg bruker det litt, men får ikke gjort så mye husarbeid.

Eneste trøsten er at det blir bedre etterhvert.

Nå kan lillebror sove ca 1 time i kurven, men da har han gjerne spist seg i søvn og jeg har gått og vugget på ham 5-10 minutter for å få opp mest mulig luft.
 
Har det likt her så desverre ingen råd. Går og bærer på han hele dagen stort sett da han gråter bare jeg legger han andre plasser. Gubben må gå og bære på han for å slippe gråten. Her jobber han annenhver uke kveld hvor jeg da er alene med 2 små og storebror sliter veldig med søvnen mens lillebror ikke sovner før etter storebror sover. Lillebror er håpløs å få til å sove på dagtid men på kvelden kan jeg klare å legge han i nestet. Men da er jeg så sliten selv at å gjøre noe særlig frister lite
 
Back
Topp