Veldig aktiv baby i magen

Variert aktiviteten dag for dag. Spiser eller drikker noe søtt om kvelden. Tar det helt av. Har jeg vært fysisk aktiv på jobb og tar en pause. Tar det helt av. Ellers veldig rolig.

Merker stor forskjell, første hadde jeg morkake forhånd. Nå ligger den i ryggen og på siden. Kjenner mye mer bevegelse og kraftigere enn med de to andre.
 
Kjenner misunnelsen [emoji853] jeg kjenner ikke så mye til prinsessa mi, men på hver ul jeg er på så får jeg se st du danser og spreller rundt som en ordentlig danseløve

Jeg vet nøyaktig hvordan du har det... Rolig lille her (men også ganske rolig på UL) og morkaka foran i tillegg. Kjenner meg litt misunnelig på de som kjenner masse hver dag :/
 
Førstemann var veldig aktiv i magen og like aktiv snart 10år senere, Hehe![emoji28] Andremann var veldig rolig og måtte dyttes i for å kunne kjenne liv, og var en veldig rolig og vurderende baby.
Nummer tre nå er veldig aktiv i perioder, så er spent på hvordan han er etter fødsel. Mye tyder på at han kommer til å bli et nattdyr da, han er mest aktiv på nattestid.[emoji87]
 
Min la seg med hodet opp i en dag i uke 29, og det syns jeg var kjempeubehagelig! Stint og trangt med hodet opp under ribbeina. Det syns heldigvis han også var ekkelt, så han snudde seg igjen etter intens ståing på alle fire av meg :D

Hjelper det å stå på alle fire for å «få» lille i magen til å snu seg?:b Jeg har en liten en som v siste kontroll hadde snudd seg i seteleie(hodeleie hver gang ellers). Vet det ikke er noe stress enda(syns det er ganske behagelig å ha hodet som stanger i ribbeina, og ikke to sterke bein), men vil gjerne at den lille snur seg før fødsel
 
Hjelper det å stå på alle fire for å «få» lille i magen til å snu seg?:b Jeg har en liten en som v siste kontroll hadde snudd seg i seteleie(hodeleie hver gang ellers). Vet det ikke er noe stress enda(syns det er ganske behagelig å ha hodet som stanger i ribbeina, og ikke to sterke bein), men vil gjerne at den lille snur seg før fødsel

Jeg vet ikke sikkert, men så at andre på Internett hadde fått det tipset fra sine jordmødre, og det funket for meg iallfall. Mulig han hadde snudd seg uansett, men når magen fikk «henge fritt» hadde han kanskje litt bedre plass til å gjøre det.
 
Jeg vet ikke sikkert, men så at andre på Internett hadde fått det tipset fra sine jordmødre, og det funket for meg iallfall. Mulig han hadde snudd seg uansett, men når magen fikk «henge fritt» hadde han kanskje litt bedre plass til å gjøre det.

Har tenkt på dette og MÅ bare spørre:b Hvor hyppig og lenge drev du med dette før han snudde seg? Må si jeg faktisk vurderer det selv, må jo ha noe å gjøre når jeg er sykmeldt[emoji12] (haha)
 
Har tenkt på dette og MÅ bare spørre:b Hvor hyppig og lenge drev du med dette før han snudde seg? Må si jeg faktisk vurderer det selv, må jo ha noe å gjøre når jeg er sykmeldt[emoji12] (haha)

Haha! Jeg gjorde det bare kanskje fire-fem ganger i intervaller på kanskje ti minutter her og der i løpet av den den ene kvelden, og plutselig kjente jeg han romstere noe voldsomt, sånn at jeg nesten mistet pusten, og så hadde han snudd seg. Men som sagt - vet ikke om det var sammenheng. Krysser fingrene for at det funker på deg også da!
 
Haha! Jeg gjorde det bare kanskje fire-fem ganger i intervaller på kanskje ti minutter her og der i løpet av den den ene kvelden, og plutselig kjente jeg han romstere noe voldsomt, sånn at jeg nesten mistet pusten, og så hadde han snudd seg. Men som sagt - vet ikke om det var sammenheng. Krysser fingrene for at det funker på deg også da!

Takk! ...Må nok prøves. Hvem vet[emoji12]
 
Back
Topp