Vektoppgang

Så godt å høre :) Vet jo ikke om mini vokser som hun skal, men det vet man vel ikke? [emoji28]
Var normalvektig før svangerskapet og har lagt på meg 13 kg til nå, så håper det er litt å ta av for henne [emoji4]

Jeg hadde nok kanskje 5 kilo for mye i forhold til min ideal vekt før jeg ble gravid. Har gått opp 0,5 kilo. Vært mye dårlig og går ikke opp i vekt når jeg er gravid. Er en ganske effektiv slankekur. [emoji12] Men jordmor er ikke bekymret, så lenge lille følger kurven sin på symfemålingen og han er aktiv. Tror nok det er som de andre sier her også at det kan gå litt i rykk og napp. Men babyen tar som regel det den trenger uansett. Tar bare litt ekstra fra deg. [emoji6]
 
Nei, det vet man jo ikke.. Men tenker det er helt naturlig at det går litt i rykk og napp :) Jeg har ikke lagt på meg noe den siste uka. Var normalvektig før svangerskapet, og har lagt på meg 10 kg til sammen (30+3), så tenker det er litt å ta av for han jeg og :)

Ååh, men da er vi jo 2 i samme situasjon, og da føles det ikke så skummelt ut :)

Skal bli godt å få små bøllene ut, så vi faktisk kan se at de har det bra.. ikke bare tippe IG håpe slik som nå :p
 
Jeg hadde nok kanskje 5 kilo for mye i forhold til min ideal vekt før jeg ble gravid. Har gått opp 0,5 kilo. Vært mye dårlig og går ikke opp i vekt når jeg er gravid. Er en ganske effektiv slankekur. [emoji12] Men jordmor er ikke bekymret, så lenge lille følger kurven sin på symfemålingen og han er aktiv. Tror nok det er som de andre sier her også at det kan gå litt i rykk og napp. Men babyen tar som regel det den trenger uansett. Tar bare litt ekstra fra deg. [emoji6]

Ja det kan kanskje merkes, for så slapp og elendig som jeg har vært siste ukene kan jeg ikke huske å ha vært noen gang før :p

Haha, ja hvem skulle tro det var en effektiv slankekur å bli gravid [emoji85]
Gleder meg veldig til å kunne bevege kroppen skikkelig igjen, i fjell og mark! Tror energien kommer mer tilbake også da [emoji4]
 
Ååh, men da er vi jo 2 i samme situasjon, og da føles det ikke så skummelt ut :)

Skal bli godt å få små bøllene ut, så vi faktisk kan se at de har det bra.. ikke bare tippe IG håpe slik som nå :p

Enig! [emoji173]️ Gleder meg til å ha han hos oss så vi kan se at han har det bra, selv om jeg vet at det blir bekymringer når han er på utsida også [emoji85]
 
32+4 og opp 13kg. Har stått stille i flere uker og nå ned en kg. Dette kommer av svangerskapsdiabetesen min.
 
31+6 opp 14 kg. stått stille siste mnd, men spent på fortsettelsen ;) Normal bmi ,men med stort sett sofaligging kan det fortsatt bli noen til :wtf:
 
32+5 og opp 3,2 kg. Stått stille siden slutten av november nå.
 
33+5: 10 kg opp
 
34+6 og opp 10 kg. Bare lagt på meg 1 kg på 6 uker, så den raske vektøkningen i uke 25-29 har roet seg[emoji4]
 
Trenger ikke å si noe at du stagnerer i vekt, så lenge den lille vokser som den skal.

Det kan hende du har gått ned i vekt og mageboer opp i vekt, men er du bekymret ringer du jordmor hvis ikke så tar vell hun det opp når hun ser hvor mye du veier på neste kontroll, om det skulle være noe å bekymre seg over :)
 
31+5 og opp 5.5kg. Gått ned nesten 3kg de siste dagene pga influensa [emoji51]
 
32+0 og opp 10,5 kg! De 600 grammene som har kommet siste uka skylder jeg på jula [emoji85]
 
34 uker og opp 5,5 kg. Siste 1,5 kg har kommet fort!! :woot:
 
Back
Topp