Vektnedgang :)

Elisabeth_N

Forelsket i forumet
Siden midten av februar har jeg klart å gå ned 23 kg. Er veldig fornøyd og stolt av meg selv :D
Skal ned litt til, men syns det er morsomt at jeg endelig har klart å gå ned :P
 
så flink du er!! j
eg har gått ned 16 kg siden januar, men jeg la på meg 30 kg da, hehe!
 
Flinke jenter
 
Sant det er gøy! Jeg begynte i slutten av april, og er nå nede 21 kg. Skal ned bare fem usle kg til:)
 


Fru Riskorn skrev:
Sant det er gøy! Jeg begynte i slutten av april, og er nå nede 21 kg. Skal ned bare fem usle kg til:)


Oi, så utrolig bra :)
 
Jeg har gått på Easy Life kurs. For meg har det vært veldig lett! Aldri gått så lett ned i vekt før, altså uten utskeielser, uten psykisk slit og helt uten sult.
 
Hiver meg på. Oppskriften takk
 
Å så flink!!! HELDIG og BRA jobba :)

Jeg har bare gått ned 5 kg på 3 mnd :( Har mye mer å ta av.. (og ja jeg har trent hver dag, kun 30 min men hardtrening) og spist sunnere.
Vil du dele hemmeligheten med meg ????
 
Jeg er medlem på vektklubb. no, og der ble jeg veldig bevisst på hvor mye kalorier det er i mat. Så jeg begynte å telle kalorier og holder meg på 1300-1400 kalorier per dag i gjennomsnitt.

Så jeg la om hele kostholdet. Har kuttet ut sukker, godteri, ferdig pizza og generelt matvarer som det er veldig mye kalorier i, potetgull og brus. Spiser heller ikke mye brød , men tar noen brødskiver innimellom.

I tillegg så spiser jeg 5 små måltider om dagen, og veier maten slik at porsjonene blir riktig størrelse.Når jeg begynte med dette raste kiloene av, og de fortsetter å forsvinne. Når jeg får tid trener jeg zumba, og da går jeg ned mer. Jeg har aldri skeiet ut, og vært veldig målbevisst =)

Jeg syns heller ikke dette har vært noe vanskelig. Frister ikke med godteri og sånt lenger, og jeg føler meg mye sunnere og friskere =)
 
Så flinke dere er!!! :) :) Jeg har gått ned 32 kg siden mars. Jeg ble "slankeoperert" da. Dèt kombinert med mye trening og lite mat gir resultater!
 
Jeg orket ikke å veie og måle mer, så jeg trengte noe som var enkelt, og jeg trengte å gå raskt ned i starten. Dessuten vet jeg at lavkarbo er anbefalt for PCOS, og jeg trengte en del opplæring i hvordan jeg kunne spise lavkarbo når jeg elsker pasta og poteter. Og det har jeg fått:)
 
Så flink du har vært Hva har du gjort?

Jeg selv har gått ned ca 17 kg siden midten av februar;)
 
Back
Topp