Vekt

Jeg gikk ned ca 5 kg helt i starten på svangerskapet (veide da ca 55 kg), har nå i uke 18 gått opp til 60 kg) Men har bare gått opp 0,5 kg siden 12 ukers kontrollen.
 
Har også bare gått opp kun 0,5 kg! Har vært mye kvalm da :)
 
Hvor langt er dere på vei nå og hva veier dere? Jeg er 24+5 i dag. Har ikke blitt veid på noen kontroller og av nyskjerrighet veide jeg meg i dag. Gått opp 6 kg.
 
Fått opp 2 kg. Men er nå oppe i vekta som før jeg ble gravid. Med min første gikk jeg opp 25kg (heldigvis gikk jeg ned igjen 15kg uten å gjøre noe for det). Med andre gikk jeg opp totalt 5kg. Begge ungene mine veide 3500g og var 51cm lange. Men med andre måtte jeg virkelig slite av meg de 5kg :hilarious:
 
Jeg er 21+3, gått opp nesten 5 kg nå
 
Ved 24+3 hadde jeg gått opp 4 kg. Er nå 25+4.
 
Er 24+5 og har nå gått opp 3kg[emoji3]
 
Er 24+0 i dag og er tilbake på startvekt så har gått opp 4kg
 
21+ 6 og eg har ikkje lagt på meg noko enda. Men trur nok eg kjem til å gjere det frå no og framover.

Lagt på meg ulikt i alle 3 svangerskapa, 23 kg i første, 16 kg i andre og 4,5 i tredje.
Startvekta etter nr 1 og 2 har også gått litt oppover , men ikkje meir enn eg akkurat trivast med det :)
 
Er 23+3 i dag og har gått opp 5 kg så langt :) ingenting i starten men de siste ukene har det dratt seg til mer :p
 
Jeg har også gått opp litt mye. 24+4 og 10kg opp. Må passe litt på å ikke snope for mye nå som jeg tilbringer mye av dagen på sofaen ;)
 
Jeg skjønner meg ikke helt på denne vekta mer, gikk først ned 0,5 kg i løpet av en uke, så gikk jeg 1 kg opp i løpet av 3 dager, lå stabilt i ett par dager, før jeg gikk rett ned over 1 kg igjen :p Jeg trener jo og er generelt veldig aktiv, jeg spiser godt, så da regner jeg med at vesla får det hun skal ha selvom jeg er en jojo, men jeg er litt fristet til å ta en privat UL bare for å se at hun legger på seg riktig ;)

Flere som er/har vært ustabile på vekten?
 
Man holder vel litt ulikt på vannet?
 
Back
Topp