Vekt +/-

flere som har gått ned nå på slutten? Er i dag 37+3 og har gått ned 400 gram siste dagene. Har lagt veldig stabilt på vekt, og tenkte jo egentlig at det var naturlig at vektkurven pekte oppover siste ukene, men den gang ei. da jeg skulle ha første gikk jeg også ned siste uken før fødsel, men da hadde jeg mye vann i kroppen. Nå har jeg ingenting. Noen flere som går nedover i vekt?
opp totalt 8,4 kg fra start
 
Last edited:
37+0, og opp 17 kg. Nå har jeg lagt på meg like mye som da jeg gikk gravid med første mann, så nå kan det stoppe :p
 
flere som har gått ned nå på slutten? Er i dag 37+3 og har gått ned 400 gram siste dagene. Har lagt veldig stabilt på vekt, og tenkte jo egentlig at det var naturlig at vektkurven pekte oppover siste ukene, men den gang ei. da jeg skulle ha første gikk jeg også ned siste uken før fødsel, men da hadde jeg mye vann i kroppen. Nå har jeg ingenting. Noen flere som går nedover i vekt?
opp totalt 8,4 kg fra start
Helt vanlig å iallefall stagnere i vekt mot slutten. Vet ikke hvordan det er med å gå ned, men 400gram kan jo bare være forskjell i vann i kroppen eller avføring i tarmsystemet. Jeg har ikke lagt på meg noe på over en måned nå.
 
Helt vanlig å iallefall stagnere i vekt mot slutten. Vet ikke hvordan det er med å gå ned, men 400gram kan jo bare være forskjell i vann i kroppen eller avføring i tarmsystemet. Jeg har ikke lagt på meg noe på over en måned nå.
har ingen vann i kroppen denne gangen, og de 400 grammene jeg har lagt på meg siden uke 32 er nå borte igjen. tar det som et tegn på at det nærmer seg fødsel ;-)
 
flere som har gått ned nå på slutten? Er i dag 37+3 og har gått ned 400 gram siste dagene. Har lagt veldig stabilt på vekt, og tenkte jo egentlig at det var naturlig at vektkurven pekte oppover siste ukene, men den gang ei. da jeg skulle ha første gikk jeg også ned siste uken før fødsel, men da hadde jeg mye vann i kroppen. Nå har jeg ingenting. Noen flere som går nedover i vekt?
opp totalt 8,4 kg fra start
Stagnert her også siste 4-6 ukene..la på meg mest fra uke 15 til uke 28 så har det gått litt opp,så litt ned..så er på den samme vekta som uke 29 enda,er 35+3 nå. babyen legger på seg som hun skal så skjønner ikke helt hvorfor det ikke går oppover men er i følge jordmor helt vanlig.. og jeg har ikke endret på kostholdet heller:) men helt greit for meg 14kg opp er nok:p
 
Uke 38 og 8,5 kg opp. De siste 2 kg kom plutselig i forrige uke.
 
Uke 36+1 og opp mellom 12-13 kg[emoji4] Jeg har en bmi på 21 før svangerskapet men regnes som på grensen til undervektig pga lav fett prosent og høy andel muskler. Derfor mener nok både jordmor og lege at jeg kunne gått opp litt til[emoji57]
Jeg gikk opp 16-17 kg tilsammen med storebror. Forrige gang fikk jeg en del veske i kroppen de siste ukene, men inntil videre sitter ringene fint[emoji5]
 
Uke 38, og 13-14 kg opp. 2,5 kg opp forrige uke, og merker at kroppen brått har blitt tung :)
 
Opp 25 kg og tre uker til termin :bored:
 
Uke 36 og gått opp ca 10kg
 
Var på en liten ekstra kontroll i dag pga uggen form og mye vann i kroppen. Alt verdier var heldigvis bra. Gått opp 2,5kg siden sist kontroll for 1,5 uke siden. En smule mye vann i kroppen hær nå! 39+0.
 
Var på en liten ekstra kontroll i dag pga uggen form og mye vann i kroppen. Alt verdier var heldigvis bra. Gått opp 2,5kg siden sist kontroll for 1,5 uke siden. En smule mye vann i kroppen hær nå! 39+0.

Ja, det merkes her også! Heldigvis ikke så hoven men opp mye i vekt på få dager da... merker det vel litt i hele kroppen føler jeg [emoji38]
 
Back
Topp