VEKT?

Vipper til stadighet mellom 2 -4 kg.
 
Jeg har gått opp 6 kg! Og det virker som om det kun er på magen.. he he. Skikkelig pipestilk armer og bein da.. [;)]
 
har du oxo termin 21.februar fruluna?.
Ser at du er like langt på vei som meg[:)]
 
jeg har vel gått opp 7-8 kg.. synes det er litt mye.. er jo ganske lenge igjen... [:'(]
 
ORIGINAL: Linni

Jeg har godt opp 3 kilo fra startvekta. Gikk ned litt til å begynne med. Går inn i uke 31 på søndag.


jøsses du er heldig[:D] har gått opp 11kg jeg[8|]
 
Hei!

Jeg har gått 5 kg til nå. Når jeg ventet første mann så gikk jeg opp 16 kg totalt.

Eva
 
[:D]Har gått opp fra 49 kg til 53 kg... Så nå når jeg snart målet fra før jeg ble gravid. (Prøvde å gå opp til 55 kg). Men regner med å gå opp mye mer etterhvert....
Da jeg skulle ha nr en gikk jeg opp 39,7 kg....(mye vann...)Lykke til med vekta alle sammen,det meste forsvinner jo rett etter fødselen.
 
jeg har gått opp ca 8 kilo-de første 5 kom til uke 12/(kanskje av røykeslutt).etter det så har jeg gått opp 3 kilo.skal på jordmor neste uke så får vi se...veier meg kun der
 
har lagt på meg ca 16 kilo, forrige gang gikk jeg opp 18-19 kilo, men jeg gikk ned 22 kilo rett etterpå. så jeg håper å få beholde kiloene denne gangen, (noen av de)er så tynn at jeg er gla for de kiloene jeg får, men de vises ikke noe særli på meg heller da, ettersom jeg var så tynn i utgangspunkte.
tror dere kan trøste dere med at mye av kiloene forsvinner fort når babyen kommer! det er jo ikke det værste heller da, bare babyen er frisk
 
Jeg har gått ned tre kilo, fikk kjeft av jordmora i går...hun måtte forsikre seg om jeg ikke slanket meg...:)
 
Gikk også ned en god del de første fire måndene.Omtrent det eneste jeg spiste var frukt og grønt. Og kastet opp. Etter det gikk jeg bare opp ett, to kilo i måneden. Men nå på slutten bare raser det på. Lagt på meg 9 kg til nå i uke 36.
 
Huff, vekt ja. 12kg i pluss til nå[:@] Ikke annet å vente heller, får jo ikke rørt på meg pga bekkenløsning.
 
Dere er heldige alle sammen.. Når jeg var i uke 23 hadde jeg gått opp 17 kilo.. Første timen jeg hadde hos jordmor spurte hun om jeg ønsket å følge opp vekta på kontrollene.. Jeg fikk helt sjokk! "HAR JEG NOE VALG??" Så nå følger jeg ikke opp vekta mer å jeg kan ikke akkurat si at jeg savner det!
 
Jeg har lagt på meg 6 kg til nå. Har fått beskjed om at vektøkning i svangerskap er VELDIG individuelt, så har et litt avslappet forhold til det. Nyter graviditeten og liker magen min [:)] Håper dere andre gjør det også!!!!!
 
Back
Topp