Vekt/vektoppgang

27+5 og -2 kg , men legen sier at det er bra Pga har nok å ta av + litt høyt blodtrykk ;)
 
28+0 og gått opp 10 kilo. Det sykeste er (syns jeg da) er at jeg har lagt på 9 kilo siden 5.desember!! Vet det har vært jul, men [emoji30]
 
27+5 gått opp ca 2 kg Regner med at vekta spretter opp i ukene fremover ❤
 
Varierer litt. Men 27+5 og er generelt på ca -1 kg. Har noen dager jeg plutselig skyter opp til startvekt, og opp mot 1 kg over. Men etter en dag å to er den nede igjen.
 
28+1 og gått opp 17 kg. vekta har heldigvis vært litt mer stabil de siste ukene.
 
Går visst litt opp og ned her nå pga sykdom. Men foreløpig opp 9 kg tilsammen fra startvekt, 31+0
 
29+0 og opp 8kg fra startvekt som var 50kg. Har svangerskapsdiabetes og er veldig spent/nervøs på vektutviklingen fremover
 
Jeg vet egentlig ikke hvor mye jeg har gått opp, for jeg veide meg ikke før det hadde gått noen uker. Men det er vel sånn ca 13-14 kg opp.
 
32+4 og opp mellom 10-11 kg. Vektoppgangen min har gått senere i januar selv om magen har vokst mye! Ble nok litt mye mat og søtt i desember
 
30+2 og gått opp 10-11 kg fra startvekt på 45 kg. Veldig stabil kurve helt fra jeg fant ut at jeg var gravid. Fortsetter det sånn ender jeg på pluss 15 kg i uke 40. Jordmor mente jeg burde passe på fremover så det ikke blir for tungt for meg å bære, men jeg mener helt oppriktig at jeg ikke kan spise mindre, så det får bare være :p Har ikke fått diabetes.
 
Ser ut til at de fleste her er godt innafor normalen :) Jeg føler selv jeg er litt over :p
 
Ser ut til at de fleste her er godt innafor normalen :) Jeg føler selv jeg er litt over :p

Vet du; akkurat i disse månedene som gravid, så gidder jeg ikke la vekt bli en bekymring. Så lenge jeg er forholdsvis sunn (i det daglige i hvert fall) og rører meg hver dag; så får det bli som det blir. Jeg la på meg 17 kg i begge mine forrige svangerskap, og guttene mine var helt gjennomsnittlige (3600 og 3700g).

Bekymring for vekt og kropp er nok til stede de resterende ukene og månedene av livet. [emoji6]
 
Vet du; akkurat i disse månedene som gravid, så gidder jeg ikke la vekt bli en bekymring. Så lenge jeg er forholdsvis sunn (i det daglige i hvert fall) og rører meg hver dag; så får det bli som det blir. Jeg la på meg 17 kg i begge mine forrige svangerskap, og guttene mine var helt gjennomsnittlige (3600 og 3700g).

Bekymring for vekt og kropp er nok til stede de resterende ukene og månedene av livet. [emoji6]

Det er akkurat det jeg mener med normalen :D Noen går opp 3 kg og andre 30 kg, spør du en JM er begge innafor normalen :)
 
Er 3 kg ned av startvekt denne gangen
 
Back
Topp