Vekt,egenpleie,oppussing av mor

unike

Elsker forumet
Julibarna2014
Hei jenter, hvordan står det til med kropp og sjel etter de snart 2årene som mødre? Jeg veide 73 ved befruktning,110 før fødsel,89 etter fødsel, 92kg sommer 14-julen 15(tror jeg), 83kg nå. Fra 92-83 skyldes kun at jeg mistet behovet for kaker/søtt som jeg hadde flere ganger daglig. Nå ved 83kg har jeg mistet behovet for å spise doble porsjoner. Spent på hvor mye det vil utgjøre på 1år. Jeg har drømt at drømmemannen kommer i 2018, så nå har jeg bare 1,5år på å fiffe meg opp. Oppussing..nææ, totalrestaurering er det. He he. Flere med samme prosjekt ?
 
Her har jeg fått meg en til baby som er 6 mnd nå og kroppen kan jeg ikke klage på ^^ var 70kg før både nr 1 og 2 og ble vell 80 kg i slutten av begge og er nå rundt 68/69kg :)
Har veldig lyst til å få strammet opp litt her og der, blant annet på magen :) så blir vell veldig mye trening nå i sommer!! Har litt bekken plager pga siste fødsel så når jeg får grønt lys så skal det kjøres på!! ^^
 
73 før befruktning, 85 til fødsel, gikk greit ned til 75 men stoppet der... Fikk Metformin mot PCOS, gikk med til 63 og ble gravid igjen. Haha. Så restaureringen får vente til neste år;)
 
Back
Topp