Vektøkning

Jeg har lagt på meg 18 kg, er også det jeg er "anbefalt" å legge på meg pga vekt og høyde før svangerskapet. Nå har jeg fått svangerskapsdiabetes, så må passe på kostholdet, så da gikk jeg litt ned i vekt. Føler jeg går og slanker meg når jeg er gravid :( men lillesøster er målt med +1,7 på vekst, så hun har det fint og det er jo ikke så lenge igjen.

Med storebror la jeg på meg 25 kg. Det var sommeren 2014 og jeg trodde jeg skulle dø av varmen. Måtte holde meg rolig pga svangerskapsforgiftning; det ble en god del sjokolade de siste ukene der :p :/ :eek: de kg raste av på et pr måned takket være amminga, så satser på samme resultat nå :p
 
Er 35+1 i dag, og opp 19 kg. Skjønner ikke hvor de har plassert seg :shy:
 
Har gått opp 3kg og har i utgangspunktet lav BMI, 36 uker i dag :( Har vært veldig bekymret men jm har trøstet meg med at det ikke er noe i veien da jeg har tett oppfølging med vekstkontroll av lille, hun vokser som normalt :)
 
Det er visst ikke mange mammakilo som skal av her. 13 dager etter fødsel er heg 4 kilo mindre enn fra før jeg ble gravid.
Tenker det sier sitt om at jeg har vært kvalm i graviditeten, så utfordringen min nå blir jo å passe på hva jeg spiser fremover nå som jeg føler jeg kan spise alt og ikke er kvalm lenger ;)
 
Back
Topp