Vektøkning?

Cath141

Forelsket i forumet
Hei jenter! Hvordan ligger dere an på vekten hittil? Jeg føler meg så heldig som ikke har gått opp et gram, og går inn i uke 12 på lørdag [emoji5] håper ikke det skyter fart plutselig [emoji85]
 
Jeg håper på å gå opp så mye som mulig , da jeg er undervektig [emoji1] Var hos jordmor i dag som sa at jeg gjerne kunne gå opp en halv kilo i uka, da vil jeg ha gått opp neste 20 kg på slutten [emoji28] Allerede gått opp 1 kg og er 10+2 i dag [emoji1317]
 
Jeg har gått ned en kg faktisk, uten å ha kasta opp noe.. men pga overvekt bør jeg ikke gå opp for mye uansett, så jeg håper jeg klarer å holde det på et minimum :)
 
9+5 og opp ca 1 kg, svinger mye så litt vanskelig å si sikkert
 
Gikk ned tre kg første to mnd men har gått opp en nå og er i uke 9. Men vi hadde omgangssjuka for to uker siden i tillegg til dårlig form
 
9+3, Gått opp ca 2, men er i lite aktivitet og stort matinntak pga formen. Sist gikk jeg opp 7 kg de første 12 ukene pga det samme. Er overvektig så blr gå opp minst mulig, men den kampen tar jeg når formen stabiliserer seg:)
 
Jeg håper på å gå opp så mye som mulig , da jeg er undervektig [emoji1] Var hos jordmor i dag som sa at jeg gjerne kunne gå opp en halv kilo i uka, da vil jeg ha gått opp neste 20 kg på slutten [emoji28] Allerede gått opp 1 kg og er 10+2 i dag [emoji1317]

Så bra for deg [emoji177] da får vi håpe det går som du håper [emoji5]
 
9+3, Gått opp ca 2, men er i lite aktivitet og stort matinntak pga formen. Sist gikk jeg opp 7 kg de første 12 ukene pga det samme. Er overvektig så blr gå opp minst mulig, men den kampen tar jeg når formen stabiliserer seg:)

Jeg har vært så lite snopesyk og lite matlyst at her har det gått i kaloririk sunn mat for å slippe å spise så store mengder...
 
Jeg har ikke veid meg ennå, tipper første veiing skjer 22 mai, og aner ikke hva jeg veide før vi ble gravid... :smug:
 
Er 9+4 i dag og har gått ned 5 kg [emoji15] Har heldigvis ikke gått ned så mye siste uken, og håper å få vekta oppover igjen snart. Vanskelig med dårlig matinntak og lite energi.
 
Veide meg i helga når jeg var hjemme hos mamma og pappa, da var jeg ca. 11 uker på vei, og har gått opp ca 2 kg fra før jeg ble gravid. Ble positivt overrasket, hadde egentlig trodd det var mer. :p
 
Jeg gikk ned 3,5 kg mellom uke 6 - 9 eller 10.. Jeg har ikke kastet opp, men har vært mye kvalm og hatt veldig dårlig matlyst :/ Nå fram til uke 11+0 har den ligger helt stabil. Jeg hadde heldigvis noen kilo å gå på fra start, så det er ikke noen krise ennå.. men jeg håper matlysten kommer tilbake snart slik at vekten sakte med sikkert kan begynne å øke.
 
Back
Topp