Vektøkning av menopur og synarela?

Shiepo

Glad i forumet
Jeg føler at jeg har lagt på meg av hormonbehandlingen før ivf forsøket! Er det mulig? Føler meg hoven og oppblåst i ansikt og mage[emoji33]!
Jeg har ikke vært noe mindre aktiv eller spist mer usunt enn til vanlig, så jeg tror ikke det er livsstilen som har gjort det heller. Har fått to kommentarer på det nå, at jeg ser litt hoven ut i ansiktet..
Flere som har den samme erfaringen med menopur?
 
Ja, det er mulig. Alle reagerer forskjellig. Selv hadde jeg to Synarela runder på 30 dager hver. Gikk opp 3 kg den sommeren. Har aldri klart å bli kvitt dem.
 
Har ikke veid meg, men rimelig sikker på at jeg gikk opp i vekt på gonal-f og orgalutran. Spesielt rundt midjen.
 
Hmm ja det er kanskje ikke så rart med alle disse hormonene som tilsettes kroppen. Men det er "godt" å høre at det ikke bare er meg :p
 
Jeg føler at jeg har lagt på meg av hormonbehandlingen før ivf forsøket! Er det mulig? Føler meg hoven og oppblåst i ansikt og mage[emoji33]!
Jeg har ikke vært noe mindre aktiv eller spist mer usunt enn til vanlig, så jeg tror ikke det er livsstilen som har gjort det heller. Har fått to kommentarer på det nå, at jeg ser litt hoven ut i ansiktet..
Flere som har den samme erfaringen med menopur?

Tror jeg gikk opp 10 kg under 8 av mine 9 forsøk. Skikkelig kjedelig, men det går greit å gå ned de. I allefall for meg.

Du har eggfollikler som vokser i eggstokkene dine, derfor vil det være naturlig at man føler seg mere oppblåst og stinn i magen. Den følelsen blir med utover stimuleringen.

Har ikke vært hoven i ansiktet, men mulig du bærer mye veske? Vet ikke..spør gjerne din lege om det.
 
For og oppdatere her så har alt vannet trukket seg tilbake og jeg ser normal ut igjen [emoji14] Så det var nok medisinene som gjorde at jeg samlet opp en del vann i kroppen :)
 
Back
Topp