Vekstavvik uke 32

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Vært på ul i dag og må tilbake om 2 uker da baby vokser sakte. Har et vekstavvik på -19%. Noen som har vært borti det før? Kjenner jeg blir litt bekymra. Fått beskjed om å ringe hvis det er lite liv i magen. Det vet jeg jo om fra før, men kjenner at det bekymrer meg mer nå.
 
Vært på ul i dag og må tilbake om 2 uker da baby vokser sakte. Har et vekstavvik på -19%. Noen som har vært borti det før? Kjenner jeg blir litt bekymra. Fått beskjed om å ringe hvis det er lite liv i magen. Det vet jeg jo om fra før, men kjenner at det bekymrer meg mer nå.
Kor stor var han? Min var +5%, veier i overkant av 1900 gr.
 
-10% var jeg 32+2. Skal igjen nå
Mandag 34+2. Er det da mer enn -15% så
Må jeg ta ul av navlestrengen hos en lege for å sjekke hvorfan den funker.

Blir d mye mer enn -15% forsto jeg det som dem ville vurdere å ta mini ut.

-10% og målt til 1670g
 
-10% var jeg 32+2. Skal igjen nå
Mandag 34+2. Er det da mer enn -15% så
Må jeg ta ul av navlestrengen hos en lege for å sjekke hvorfan den funker.

Blir d mye mer enn -15% forsto jeg det som dem ville vurdere å ta mini ut.

-10% og målt til 1670g
:eek: Ble ikke noe mindre bekymret nå. Var -9% i slutten av juli og -19% i dag.
 
Min første kom av seg selv i uke 36 med vekstavvik på -20%. Var aldri snakk om å ta han ut. Er nå i uke 31 med vekstavvik på -15% heller ikke snakk om å ta hun ut. Det som er avgjørende er at den lille følger sin vekstkurve og er aktiv. Jeg får tydeligvis små barn (i likhet med alle på morssiden) uten at det er noe dramatikk i det. Hvis den lille stopper å vokse eller påvist morkakresvikt/problemer med navlesnor da stiller det seg selvfølgelig helt anderledes.
 
Min første kom av seg selv i uke 36 med vekstavvik på -20%. Var aldri snakk om å ta han ut. Er nå i uke 31 med vekstavvik på -15% heller ikke snakk om å ta hun ut. Det som er avgjørende er at den lille følger sin vekstkurve og er aktiv. Jeg får tydeligvis små barn (i likhet med alle på morssiden) uten at det er noe dramatikk i det. Hvis den lille stopper å vokse eller påvist morkakresvikt/problemer med navlesnor da stiller det seg selvfølgelig helt anderledes.

Med meg er det hovedsakelig at det gikk fra -1,7% til -10,4 på fire uker. At det ikke fulgte kurven. Håper det blir bedre resultat mandag[emoji1305]
 
Med meg er det hovedsakelig at det gikk fra -1,7% til -10,4 på fire uker. At det ikke fulgte kurven. Håper det blir bedre resultat mandag[emoji1305]

Babyer vokser i rykk og napp (jeg følges opp hver 2 uke pga risikosvangerskap og vekstavviket har vekslet mellom -11% og -25% - vokst lite en uke og mer neste uke). Krysser fingrene for deg og håper at den lille har vokst godt frem til mandag
 
Back
Topp