Vekst oversikt november babyene :)

Litt stagnasjon her igjen. Nesten ikke noe forskjell på 10- og 12 mnd kontroll; 7845g og 70 cm ved 10 mnd og 7965g og 71 cm ved 12 mnd (2 uker før 12 mnd). Skal på ekstra vektkontroll i neste uke.
 
Litt stagnasjon her igjen. Nesten ikke noe forskjell på 10- og 12 mnd kontroll; 7845g og 70 cm ved 10 mnd og 7965g og 71 cm ved 12 mnd (2 uker før 12 mnd). Skal på ekstra vektkontroll i neste uke.

Nå hadde hun gått ned 15g, så da blir det enda en kontroll før jul.. Det er mest sannsynlig fordi vi nettopp har sluttet med nattamming (jeg begynte å jobbe 1.des.), så er ikke superstressa. Men får håpe hun greier å få i seg mer mat på dagen framover!
 
81,7 cm og 10700 gram (ca. vekt for måtte veie meg med han siden han fikk skrekken for vekten) på 15 mnd (egentlig 16 mnd) kontroll.
 
Var der på onsdag, da var han 80 lang og litt over 12 kg :) lille bolla mi. Også 16mnd da
 
Vi var der 9 Jan:p vi. Da var ho 78 cm og 11 kg. Men hun har vokst siden da:) måtte kjøpe nye vintersko plutselig. Hun hadde gått opp 2 str. Så ho er vel over 80 cm nå :)
 
82 cm og 10 kg tror jeg det var.
 
Vi var der 9 Jan:p vi. Da var ho 78 cm og 11 kg. Men hun har vokst siden da:) måtte kjøpe nye vintersko plutselig. Hun hadde gått opp 2 str. Så ho er vel over 80 cm nå :)
Vokser og gror, det er bra :) Her går det i str 21-22
 
8 kg og 75 cm på mandag. Sliter fortsatt med å få i frøkna nok mat :/
 
Spisevegring? Uffda :(
Fortsatt rimelig glad i pupp, så det hender hun fyller magen litt med melk. Er egentlig glad i mat også, smaker på det meste, og vil alltid ha om noen andre spiser. Det er bare ikke så store mengder av gangen [emoji53]
 
Back
Topp