Veien videre til et nytt mirakel <3

14+1 uke:
Så var det jobbdag igjen. Heldigvis begynner eg seint, for man kan skrive under på at jeg har trengt den søvnen. Imorgen begynner jeg så tidlig som 07.15. Iiik. Hehe.
Jaja.
Babyen skal være like stor som en sitron denne uka. Ser jeg har fått litt mage. Men er nok mye luft også. Sitronluft :p
Føler det er så lenge til ultralyd. Over en måned til. Har ikke fått timen enda. Så vet ikke eksakt hvor lenge, men uansett lenge. Det blir neste møtet igjen med vår lille venn. Heldigvis er det ferie frem til 4 januar.
 
14+6 uke:
Da var vi i 2016. Nytt år med nye muligheter. Kjørte pappa til flyplassen idag. Trist når han reiser. Får jeg ikke se han før til sommereen igjen. Men da har han et nytt barnebarn. :) Nyttårsaften var suksess. Hadde 12 stk på middag. Dagen etter var vi 11 stk på rester og ble heldigvis kvitt all mat, brus og dessert.
Vi har endelig fått ordinær ultralydtime. Skal den 28 januar :) Så er det nå godt det fortsatt er lørdag fri en dag til før jobbings igjen.
syns foressten jeg kjente noe dirring inni magen igår. :-D
 
16 uker:

Igår og i dag har h*n bevegd seg masse inni magen. Så utrolig kjekt å kjenne at det er liv inni der ♥
Kjente det t.o.m. med handa når jeg tok meg på magen der det romsterte. Wee.
Mannen har vært borte i helga så har mest bare vært hjemme og slappet av. Men gleder meg veldig til han kommer hjem ikveld. Jenta mi har vert mye med svigermor og kusinene idag og igår å stått på skøyter. Kjekt at hun får prøve når det først er is.
 
17+1 uker:
Siden sist oppdatering så kom mannen hjem med influensa, han var sengeliggende frem til torsdag, så var det min tur. Fikk feber på jobben og ble verre utover dagen. Har vert sengeliggende siden. Feberfri men meget redusert på fredagen, redusert og feber igjen lørdagskveld, litt bedre utover dagen på søndag. Tok meg en dusj og klarte å være litt sosial med familien, men ble verre på kvelden igjen og har hostet hele natten. Kjennes av og til ut som jeg skal hoste opp lungene mine (æsj).
Sikkert influensa av en eller annen sort, men blir bekymret når jeg ikke får søvn på nettene. Har time hos legen i dag 13.40. Håper de finner noe som kan hjelpe :)

Fordelen ved å være mye sengeliggende er jo å få mer tid til å kjenne babyen sine spark og bevegelser. Det gjør meg vertfall i bedre humør :)
Babyen skal være like stor som en løk <3
 
17+3uke:
Ser man det, når man har ingenting annet å gjøre på hjemme fordi man er syk, da blir man flinkere å oppdatere :p
Har kjent masse sprell inni magehuset i det siste. Så herlig! Lyst å snakke med lille mageboer men har ikke stemme :-(
Er vertfall bedre på andre måter heldigvis. Men er sykemeldt ut uka. fredag hadde jeg hatt skoledag alllikevel, men er ikke skole. så får se om jeg får gått litt ut da. På mandag har jeg bursdag, men skal ikke være hjemme med familien for skal være på seminar med skolen i tre dager. Kanskje noen lager kake til meg på fredag istedenfor :)
Så er det ultralyd på Torsdag. Jippi! Gleder med som en unge på julaften!!
Så er det fri på fredagen igjen, så skal egentlig ikke på jobb igjen før 1 februar.
Glømte helt å si at det gikk veldig bra med eksamenene før jul. Glad for det!
 
Da fant jeg deg her inne :D Så leit å lese at dere har vært i så dårlig form i det siste :( Håper den tar seg opp nå! Fantastisk at du kjenner spark da. Jeg kan ikke tenke meg noe mer magisk enn det <3
 
  • Liker
Reactions: AFA
Da fant jeg deg her inne :D Så leit å lese at dere har vært i så dårlig form i det siste :( Håper den tar seg opp nå! Fantastisk at du kjenner spark da. Jeg kan ikke tenke meg noe mer magisk enn det <3
Jeeei! Kjekt at du fant meg :) Er mye bedre nå heldigvis, bare litt i halsen igjen nå. Legger ut bilde og enn liten historie fra OUL i neste innlegg :)
 
Ble satt tilbake til 18+3:
Her er vår lille skjønnhet...som gnikker seg i øynene.
Var en kjempe flott opplevelse hele ultralyden. Jordmor gikk grundig gjennom alt, fortalte oss hvor alt var og at alt var bra. Jeg hadde visst forliggende morkake, noe jeg ble meget forundret over, siden jeg har kjent liv siden uke 14. Men hun hadde lår som var godt utviklet og var aktiv og sterk inni der, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Fikk masse flotte bilder.
Hun var så artig å se på. Tok sats med beina for å sparke til ultralyd maskinen.
Mannen min ble meget rørt og stolt av hele greia.
 

Vedlegg

  • 20160128_141057.jpg
    20160128_141057.jpg
    696,9 KB · Visninger: 30
Åå, så herlig. Gratulerer så mye, kjære deg ❤❤ Herlig at dere fikk en så god opplevelse ❤
 
20+1:
Tenk imorgen er jeg halvveis!! :D :D
Har gravidmage - liker den selv om jeg alltid får ett eller annet på magen når jeg lager mat eller lignende. Som på lørdag da jeg laga fastelavnsboller = masse mel på kulemagen.
Vi har tenkt på navn og sitter fast på to. Vera eller Vida. Syns begge er fine. Men vet ikke hva jeg skal velge. Har prøvd med en avstemning her inne :p

Vi har vert en stund i tenkeboksen på å kjøpe oss ny bil. Har en Audi a4 s-line 2005 mod. (stasjonsvogn) fra før. Har hatt den i 8 år og vert veldig fornøyd med den. Datteren våres liker ikke forandringer, så hun griner når vi snakker om å kjøpe ny bil.
Men så er det slik at det er en fordyrende del, altså motoren, så må byttes ut. Koster mer enn bilen er verdt. I tillegg har ikke den bilen isofix. Og de beste og tryggeste bilstolene er med det. Så vi har nå bestemt oss for å kjøpe en Skoda Oktavia. Når vi har huslån i tilleg, så tar vi ikke å kjøper en ny Audi. Men denne som vi har sett på er en kjempe fin bil, ligner på den audien vi har inni. Er 2013 mod, med alt det nye (nødvendige) utstyret vi trenger. Itillegg har den ikke kjørt så langt.
Spennende.
 
Så morsomt å lese om gravidmage i veien :)) Kan tenke meg det er litt upraktisk med en sånn bulk. Men akk, så ønsket :D ❤ Så fine navn dere tenker på :) Forstår veldig godt at det er vanskelig å bestemme seg.

Skodaene er jo blitt veldig fine nå med årene, så jeg tror ikke det er det dummeste valget. Jeg kommer fra en skikkelig Audifamilie og mannen jobber med Audi, men har sansen for Skodaene :) Audi kan jo bli litt i dyreste laget. Ah, tiden flyr av sted altså ❤
 
  • Liker
Reactions: AFA
Så morsomt å lese om gravidmage i veien :)) Kan tenke meg det er litt upraktisk med en sånn bulk. Men akk, så ønsket :D ❤ Så fine navn dere tenker på :) Forstår veldig godt at detverdignskelig å bestemme seg.

Skodaene er jo blitt veldig fine nå med årene, så jeg tror ikke det er det dummeste valget. Jeg kommer fra en skikkelig Audifamilie og mannen jobber med Audi, men har sansen for Skodaene :) Audi kan jo bli litt i dyreste laget. Ah, tiden flyr av sted altså ❤
Søte deg. Er så kjekt når du titter innom :D Hihi. Håper det ikke blir missforstått.:p Elsker gravidmagen, og syns det bare er morsomt at det alltid henger seg noe igjen på den :p hihi. Ønsker du snart får den etterlengtede kulen på magen snart!! ♡
Mannen kommer kommer snart hjem med "ny" bil. Men Audien vil nok bli savnet :-(
God helg!
 
22+6:

Har nettopp hatt en spillejobb sammen med min mann og en til. Var max 5 som dukket opp som publikum, men vi gir alt alikevel. Gøy var det uansett, men dumt for de som leigde oss inn at de ikke markedsførte mer med tanke på at det ikke ble noe særlig ekstra salg. Lille Vida ( vi har bestemt oss), romsterte inni der litt underveis i musikken. Ble litt satt ut av og til mens eg sang.

Ellers er det mye å gjøre for tiden. Ser fram mot påske og noen ferdig leverte oppgaver.

Imorgen er det øving med pink floyd-coverbandet spm jeg er koredame i. Litt solist. Veldig gøy. Konsert 9april. Øving hver søndag.

Men nå må eg sove. Zzzzzzz
 
22+6:

Har nettopp hatt en spillejobb sammen med min mann og en til. Var max 5 som dukket opp som publikum, men vi gir alt alikevel. Gøy var det uansett, men dumt for de som leigde oss inn at de ikke markedsførte mer med tanke på at det ikke ble noe særlig ekstra salg. Lille Vida ( vi har bestemt oss), romsterte inni der litt underveis i musikken. Ble litt satt ut av og til mens eg sang.

Ellers er det mye å gjøre for tiden. Ser fram mot påske og noen ferdig leverte oppgaver.

Imorgen er det øving med pink floyd-coverbandet spm jeg er koredame i. Litt solist. Veldig gøy. Konsert 9april. Øving hver søndag.

Men nå må eg sove. Zzzzzzz
Så fint navn dere har bestemt dere for :D Utrolig herlig! Kan tenke meg det blir enda litt mer virkelig når den lille har fått et navn :) Så morsomt at du er korist i et Pink Floyd coverband. Mannen min spiller også i et Pink Floyd coverband, og det er så kult å høre den deilige musikken live :D
 
Så fint navn dere har bestemt dere for :D Utrolig herlig! Kan tenke meg det blir enda litt mer virkelig når den lille har fått et navn :) Så morsomt at du er korist i et Pink Floyd coverband. Mannen min spiller også i et Pink Floyd coverband, og det er så kult å høre den deilige musikken live :D
Ja, det er ganske herlig når både jeg, mannen og jenta vår kan snakke til henne som hun kan høre oss. Blir nok mer virkelig for de to som ikke kjenner henne hver dag. :)

Ja, det er utrolig gøy..og Pink Floyd har så mye gøy musikk. Skal også synge solo på "Mother" fra the Wall. Blir gøy!
Mannen min er også med i gruppa. Han spiller gitar. Er ei gruppe på 10 personer. To synther/eletrisk orgel, tre gitarer, trommis, og bass og tre korister. Vi kler oss helt likt og har dansemooves.. hehe. Reine treningsøkta på øving. :p Vi skal ha konsert 9 april. Så da blir det ikke bare en konsert men et SHOW!! :D
 
Ja, det er ganske herlig når både jeg, mannen og jenta vår kan snakke til henne som hun kan høre oss. Blir nok mer virkelig for de to som ikke kjenner henne hver dag. :)

Ja, det er utrolig gøy..og Pink Floyd har så mye gøy musikk. Skal også synge solo på "Mother" fra the Wall. Blir gøy!
Mannen min er også med i gruppa. Han spiller gitar. Er ei gruppe på 10 personer. To synther/eletrisk orgel, tre gitarer, trommis, og bass og tre korister. Vi kler oss helt likt og har dansemooves.. hehe. Reine treningsøkta på øving. :p Vi skal ha konsert 9 april. Så da blir det ikke bare en konsert men et SHOW!! :D
Altså koristene som kler seg helt likt å har dansemooves..hehe, ikke hele gruppe. Nå så jeg det for meg :p
 
Ja, det er ganske herlig når både jeg, mannen og jenta vår kan snakke til henne som hun kan høre oss. Blir nok mer virkelig for de to som ikke kjenner henne hver dag. :)

Ja, det er utrolig gøy..og Pink Floyd har så mye gøy musikk. Skal også synge solo på "Mother" fra the Wall. Blir gøy!
Mannen min er også med i gruppa. Han spiller gitar. Er ei gruppe på 10 personer. To synther/eletrisk orgel, tre gitarer, trommis, og bass og tre korister. Vi kler oss helt likt og har dansemooves.. hehe. Reine treningsøkta på øving. :p Vi skal ha konsert 9 april. Så da blir det ikke bare en konsert men et SHOW!! :D
Hihi, så herlig :D Kult at dere begge er med der da! Ja, Pink Floyd er knall! Jeg digga jo musikken dems før jeg møtte mannen, så det var jo perfekt at han spilte i Pink Floyd-band :D Her skal de øve inn hele The Wall for første gang og spille den 15. april, så mannen er skikkelig inne i musikkbobla om dagen :p
 
  • Liker
Reactions: AFA
Uke 26+3:

Idag kjenner jeg at jeg blir så lett irritert at jeg holder på å sprekke :-( Kjenner det brer seg liksom utover hele kroppen. Uff.
Ferie er tiden for at jenta mi holder på å gå på veggen. Hun er så sosial at hun vil bare ut til venner med en gang. Når vi er sammen for lenge når hun kjeder seg (altså ikke blir underholdt hele tiden), så blir det full kræsj. Og itillegg hadde jo jeg null tålmodighet idag :-( Vil egentlig bare være for meg selv så jeg ikke ender opp med å krangle hele tiden. Dette ble sytete men. Trenger å få det ut en plass.
 
Back
Topp