Bubblys dagbok

Her gikk det i mandariner og skogsbæryoghurt de første månedene og nå har det vært ekstremt mye epler en stund, så frukt er en gjenganger [emoji4] Man får heller kompensere med å ta vitaminer.
 
Hvordan går det med den gravide? Ser du er litt kvalm og det er jo bra tegn alle fall :)
 
Babyen tar den næringen den trenger, de er noen luringer [emoji173]️ Min baby var 4,2 kg (2 uker før termin), og jeg levde på vannmelon og skogsbæryoghurt i 9 mnd Jeg brukte pyridoksin og postafen sammen, det hjalp bittelitt ihvertfall. Håper du slipper kvalmen snart!

Såpass ja! [emoji43] Ja, da klarer vel ungen seg bra [emoji6] Uff, håper ikke jeg skal være kvalm i 7-8 mnd til... Håper det hvertfall gir seg i uke 12 [emoji1374]
 
Her gikk det i mandariner og skogsbæryoghurt de første månedene og nå har det vært ekstremt mye epler en stund, så frukt er en gjenganger [emoji4] Man får heller kompensere med å ta vitaminer.

Er det noe spesielt med skogsbæryoghurt som gjør det spiselig? Frister ikke når jeg tenker på det... appelsin/mandarin får jeg ned.
Frukt er heldigvis bra næring da [emoji5] men skulle gjerne spist mer proteiner også.
Jeg tar gravid-vitaminer [emoji5][emoji1360]
 
Hvordan går det med den gravide? Ser du er litt kvalm og det er jo bra tegn alle fall :)

Kvalm og uggen hele dagen, ligger bare på sofaen og prøver å spise. Bra tegn ja [emoji6] glad for det! Aldri så dumt så er det godt for noe.
 
Kvalm og uggen hele dagen, ligger bare på sofaen og prøver å spise. Bra tegn ja [emoji6] glad for det! Aldri så dumt så er det godt for noe.

Ritz-kjeks (kanskje ikke så sunt) var alright da jeg var der du er nå. Tørt og med litt salt ;)
 
Hva med sjokolademelk? O'boy-pulver og lettmelk synes jeg er best. Det funker greit å få ned her, da får du i deg litt proteiner.
 
Er det noe spesielt med skogsbæryoghurt som gjør det spiselig? Frister ikke når jeg tenker på det... appelsin/mandarin får jeg ned.
Frukt er heldigvis bra næring da [emoji5] men skulle gjerne spist mer proteiner også.
Jeg tar gravid-vitaminer [emoji5][emoji1360]

Nei, aner ikke hvorfor det slo an her [emoji4]Melon-yoghurt er jo friskt også. Kanskje du kan lure litt havregryn inn i kosten på et vis. Mange gode tips her og på terminforum, men du må jo bare finne ut selv hva du har lyst på. Litt slitsom periode det der selv om man setter pris på symptomene også.
 
Hva med sjokolademelk? O'boy-pulver og lettmelk synes jeg er best. Det funker greit å få ned her, da får du i deg litt proteiner.

Sambo kjøpte det faktisk sjokomelk (og masse annet) til meg i går, men blir egentlig bare kvalm av tanken...
 
Nei, aner ikke hvorfor det slo an her [emoji4]Melon-yoghurt er jo friskt også. Kanskje du kan lure litt havregryn inn i kosten på et vis. Mange gode tips her og på terminforum, men du må jo bare finne ut selv hva du har lyst på. Litt slitsom periode det der selv om man setter pris på symptomene også.

Nå prøvde jeg naturell yoghurt med raspet grønt syrlig eple. Fikk ned mer enn noe annet hittill i dag [emoji5] Kanskje yoghurt har noe for seg.
Sambo laget kjøleskapsgrøt til meg til frokost, men det gikk ikke... Men kanskje jeg kan ta litt havregryn i yoghurten [emoji1360] takk for tips!

Veldig slitsomt ja...

Har noen timer midt på dagen jeg føler meg en smule bedre. Kjenner det nærmer seg nå, så skal prøve å gå til postkassa og hjem igjen. Greit å få rørt litt på seg og få frisk luft, håper det gir mer energi.
 
Jeg husker at jeg drakk en halv liter iskald sjokomelk på styrten da jeg var på det verste. Fikk en deilig metthetsfølelse og sovnet som regel [emoji23]Ellers er appelsin, ristet brød med smør eller skinkeost også en favoritt her [emoji4]
 
Jeg husker at jeg drakk en halv liter iskald sjokomelk på styrten da jeg var på det verste. Fikk en deilig metthetsfølelse og sovnet som regel [emoji23]Ellers er appelsin, ristet brød med smør eller skinkeost også en favoritt her [emoji4]

Haha! [emoji23] så fantastisk! Har veldig lyst å kjenne meg mett! Og sove godt. Skulle prøve meg på sjokomelken, men satt den rett inn i kjøleskapet igjen

Appelsin funker litt, og gikk greit med rista brød i starten, men nå blir det heller loff med smør. Enda mindre næring [emoji15]
 
Uff, så ugreit å ha det sånn selv om det er for en god sak...
Håper du finner noe snart som du orker å spise
 
Huff a meg. Føler såå med deg. Og hos meg har "gravidkvalmen" vært mye verre enn sånn kvalme ved omgangssyke feks. Så intens og jeg rakk ikke do ofte husker jeg. Plutselig sto spruten midt på kjøkkenet. Hører noen synes det er godt med et vannglass med sitrondråper og isbiter i, vann med ingefær i, tørre kjeks, enkle måltider.
 
Huffda :( Men på en måte er det trygt for deg å ha symptomer også.. Går kvalmen plutselig vekk blir man nervøs for det! Anbefaler biola og juice, hjalp for meg. Håper det bedres snart [emoji173]
 
Sitronyoghurt og skyr med kokos samt ristet brød levde jeg på de første 14 ukene! Håper du slipper å ha det slik lenge, selv om det er et veldig godt tegn nå [emoji4]
 
Kjedelig med så mye kvalme kjære du[emoji177][emoji169] Håper du finner noe som du greier å spise, den kvalmen er så slitsom og utmattende[emoji11] Håper verste kvalmen letter litt snart[emoji169]
 
God bedring med kvalmen [emoji173] Det er enda godt den er der pga verdens mest fantastiske grunn, men det er slitsomt for det :(
 
Back
Topp