Bubblys dagbok

Lykke til på kontroll i morgen bobla vår :D
 
Masse lykke til på kontroll i mårra [emoji169]
 
Woho!! Heia eggene dine [emoji4]

Masse lykke til med ny kontroll i morgen, Bubbly! Nå kommer gullegget! :D

Lykke til på kontroll, fineste Bubbly! Heier på egga :D [emoji173]

Lykke til på kontroll i morgen bobla vår :D

Masse lykke til på kontroll i mårra [emoji169]

Awww!!! [emoji5] tusen takk jenter! [emoji171]
Har en god følelse [emoji92]
 
Lykke til :D :D Heia heia!!
 
Lykke til! [emoji173]️[emoji4]
 
Gikk fint på kontroll [emoji5] fortsatt ca 3 store på høyre siden og ca 5 på venstre siden pluss noen mindre.

Ovitrellen skal settes i morgen og uttak blir på torsdag.

Helt sprøtt at vi endelig er klare for uttak igjen! [emoji847][emoji92]
 
Gikk fint på kontroll [emoji5] fortsatt ca 3 store på høyre siden og ca 5 på venstre siden pluss noen mindre.

Ovitrellen skal settes i morgen og uttak blir på torsdag.

Helt sprøtt at vi endelig er klare for uttak igjen! [emoji847][emoji92]
Så spennende!! Lykke til! :D
 
Gikk fint på kontroll [emoji5] fortsatt ca 3 store på høyre siden og ca 5 på venstre siden pluss noen mindre.

Ovitrellen skal settes i morgen og uttak blir på torsdag.

Helt sprøtt at vi endelig er klare for uttak igjen! [emoji847][emoji92]

Wihii! Så flott! :)
 
Spennende! Blir det blasto med innsett tirsdag da? :rolleyes:
 
Spennende! Blir det blasto med innsett tirsdag da? :rolleyes:

Hehe, tviler på det dessverre. Er på Riksen denne gangen (altså egentlig Ullevål siden de pusser opp på Riksen) , og de dyrker sjeldent til blasto.
Tipper det blir innsett på lørdag, det har vi hatt før offentlig. Men hadde vært positivt overrasket om det ble blasto altså! [emoji5]
Håper bare ikke de har glemt at de skal sette inn to [emoji1365]
 
Så spennende [emoji169][emoji169] Snart ruger igjen[emoji16][emoji16]
 
Hehe, tviler på det dessverre. Er på Riksen denne gangen (altså egentlig Ullevål siden de pusser opp på Riksen) , og de dyrker sjeldent til blasto.
Tipper det blir innsett på lørdag, det har vi hatt før offentlig. Men hadde vært positivt overrasket om det ble blasto altså! [emoji5]
Håper bare ikke de har glemt at de skal sette inn to [emoji1365]

Åja, lørdag ja :D Sånt er vi ikke vant til i Porsgrunn :p
Du må bare minne dem på at du skal ha dobbel, så de ikke glemmer det!
 
Åja, lørdag ja :D Sånt er vi ikke vant til i Porsgrunn :p
Du må bare minne dem på at du skal ha dobbel, så de ikke glemmer det!

Skal gjøre det på uttaket. Selvom sambo ikke vil ha tvillinger er sjansen liten for to, men større for graviditet når man setter inn to [emoji5]

Har hatt innsett på en lørdag før på riksen hvertfall. Veldig greit så får sambo vært med og holdt meg i hånda [emoji5][emoji171]
 
Siste hormon-medisin dag i dag! [emoji847][emoji92]
 
Siste hormon-medisin dag i dag! [emoji847][emoji92]
Siste dag med hormoner er alltid digg[emoji169][emoji169] Nyt et par dager uten hormoner[emoji7]
 
Skal gjøre det på uttaket. Selvom sambo ikke vil ha tvillinger er sjansen liten for to, men større for graviditet når man setter inn to [emoji5]

Har hatt innsett på en lørdag før på riksen hvertfall. Veldig greit så får sambo vært med og holdt meg i hånda [emoji5][emoji171]

Jeg er av samme oppfatning som din samboer, vil ikke ha tvillinger, men på den andre siden vil jeg heller ha to på en gang enn ingen, så hadde glatt tatt sjansen om jeg kunne ;)
Hva tenker du selv om det hadde blitt to da?
 
Jeg er av samme oppfatning som din samboer, vil ikke ha tvillinger, men på den andre siden vil jeg heller ha to på en gang enn ingen, så hadde glatt tatt sjansen om jeg kunne ;)
Hva tenker du selv om det hadde blitt to da?

Selvsagt best for både meg og de små at det kommer en om gangen. Men har alltid drømt om tvillinger og hadde vært deilig å få to samtidig [emoji6] Jeg tar gledelig sjansen. Spesielt etter 7 innsett. Tenker at sjansen for at begge fester seg ikke er så stor.
 
Back
Topp