Veien til tidenes julegave

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Kan vel fortelle litt om hvordan dette gikk til :p

Slutta på pilla 6 januar.
8 januar hadde jeg en blødning.
Slutta pga jeg følte meg rett å slett jævlig og fælt. Å hadde blødninger til alle tider.

Vi snakka ikke så mye om hva vi skulle nå. Men vi nekta vel ikke for at en baby hadde vært kos. Men prøvde aldri aktivt.

10 februar hadde jeg en blødning igjen, veldig lik de jeg hadde på pilla. Og igjen 11 mars. Den var mere normal.

Men i el området hadde vi lite sex, kanskje en gang og vi var ikke særlig bevist på at det var el tid en gang.

Men så gikk nå ukene og plutselig var jeg ei uke over IKM.

Kjøpte test, men tenkte jeg skulle vente til fredag med å ta den. Siden vi skulle på fest på lørdag.
Men ene venninna mi masa så fælt. Så 1,5 time etter jeg hadde tissa første gang på onsdags morran gjorde jeg det igjen.

Trodde jo den kom til å bli negativ, så jeg var rimlig sjokka når to streker kom frem tydelig med en gang! Løper inn i stua til kjæresten å bare sier øøøh seee! Han sier bare er du gravid?? Å jeg ser, la oss vente de 5 min først. Men ette 2 min var det jo ingen tvil. Den var posetiv!

Jeg skalv og rista.

Rett på apoteket å kjøpe digital. Men besteme meg for å vente til dagen etter. Men måtte tisse hele kvelden og natta. Så tenkte at den blir nok negativ når jeg ikke får spart opp noe. Men ble posetiv etter 1 min. Jeeeei!!!


Sååå er vist gravid. Og ut fra termin kalkulatoren her på BV så er termin 20 desember og jeg er per dags dato 5+1 uke :D

ImageUploadedByBV Forum1397768741.892903.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uke 5+2 i dag :p

Symptomer

- ømme pupper
- stikkinger og murringer i livmoren
- feet hud og hår
- vondt i ryggen
- ingen Matlyst
- halsbrann særlig om kvelden

Ellers har jeg store problemer med å slappe av. Føler jeg sitter med skuldrene opp til ørene :( venter på at noe skal gå galt!
Verste er vel at jeg våkner gry tidlig om morran og sove dårlig om natta.

Håper dette endrer seg Ettervært som dette synker inn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har jeg hatt noen syke luft smerter, det var helt grusomt. Ser jo som om jeg er 6 mnd på vei når jeg er så oppblåst.

Ellers stikker det veldig i livmor området i dag og våkna med skikkelig murringer i dag. Kan være ganske ubehagelig til tider gitt!

Å puppene blir litt mer ømme vær dag, jeg kan ikke klage :p


Symptomer i dag 5+4

Ømme pupper
Litt synlige blodeårer i puppene
Stikking og murringer
Litt halsbrann
Dårlig Matlyst
Lite energi
Sterkere luktesans
Mer følsom for triste ting på tv eller blodige ting..


Desember 2014

Bruker App
 
Uke 6 i dag ser det ut som :)

Fikk time hos legen 6 mai. Så er bare å telle ned så jeg kan få hennvisning til ultralyd. Gleder meg sånn!!

Ellers er trettheta kommet for fult.. Woohoo. Enda et symptom :D

Å Shoppa nye bh i dag og gikk opp en til to størrelser :p det kan man ikke klage på :D

Måtte gå til storinnkjøp av truseinlegg i dag. Mye utflod og ikke nok truser :p




Desember 2014

Bruker App
 
Kommet til uke 18+6 nå :)
Bekkenet er ikke godt ellers er formen helt fin nå. Etter mange uker med kvalme og tretthet.
9 dager igjen til ordinær ultralyd også nå, var på ul i uke 12 og så en søt liten baby ting inni der ❤️. Utrolig opplevelse :D

Magen er begynt å vokse og det virker som at det er mage, pupper og rompe som skal bli større.

ImageUploadedByBV Forum1405894910.611428.jpg


Desember 2014

Bruker App
 
6 dager til ultralyd og jeg gleder meg sånn! Syns dagene går så seint at kunne vært to dager i en dag :p men snart er vi der :) er snart halvveis også! Hærlig! Går fremover.

Håper bare at lille er frisk og fin. Å at vi virkelig kan begynne å glede oss nå.

Har til nå kjent to krafige bevegelser og ellers kjenner jeg bare en ormende følelse i magen :p veldig merkelig.

I går fikk jeg første mamma buksen i hus, var litt merkelig å gå med. Men veldig behagelig. Men i denne varmen så er det jaggu ikke lett å ha på seg bukser. Så får håpe den passer like bra når varmen gir seg :)




Desember 2014

Bruker App
 
Litt av utstyret vi har fått i hus :)

ImageUploadedByBV Forum1406190079.647449.jpgImageUploadedByBV Forum1406190093.318633.jpgImageUploadedByBV Forum1406190125.300806.jpg


Desember 2014

Bruker App
 
Ja da har man nådd uke 27 og 3 dager. Mere utstyr er kommer i hus. Jeg er blitt sykemeldt frem til jeg går ut i permisjon pga bekkenet er helt på styr! Men det er egentlig litt deilig. Nå kan jeg fokusere på å komme iorden til Eiliv Andreas melder sin annkomst :) litt å gjøre før den tid, og endel redebygging. Har heldivis det meste av klær og ting i hus nå.
Men vanskelig å stoppe å shoppe :p

Har også bestemt meg for å klippe av meg det lange håret mitt og få meg en ganske kort bob. Er så varm og håret er så tovete fortiden. Så blir frisør tur ganske snart ja. Skummelt!

Har planlagt fødebagen, å er endel småting som jeg må shoppe inn :p så spare spare og lade seg opp til en skikkelig innkjøps tur.

Har fått svogeren min som bor i Oslo til å hente en Leander vugge for meg. Så om 2 uker komme forhåpentligvis den i hus :D

Det var en liten oppdatering i dagboken våres :p

Må vel legge ved noen bilder også da.

ImageUploadedByBV Forum1411408117.744113.jpg
ImageUploadedByBV Forum1411408151.194902.jpg
ImageUploadedByBV Forum1411408175.108361.jpg
ImageUploadedByBV Forum1411408199.677337.jpg
 
Ho ho.. Over et år siden jeg var her sist jo :p sykt å mye som har skjedd på et år :)
 
Back
Topp