Veien til nr 4 :)

e7fbe4c1a2d3660f158d18a2ecaa9399.png


Ikke målt tempen denne gangen. Men måtte se hvordan det gikk etter positiv test :) og den stiger pittelitt hver dag :)

cc72b33023add986f0f39e30750377ea.jpg


Så må jeg selvfølgelig slenge med dagens 11 dpo test :)
 
Urtene og kjerringrådene jeg brukte denne pp når spiren satt :) tenkte jeg kunne del den med dere hva jeg gjorde.

*siste dagen av mensen. Begynte jeg med Dong Quai. Tok da 2 morgen og 2kveld. Disse skulle i utgangspunktet tas til EL. Men jeg fikk så humørsvingninger av de. Så sluttet 4-5 dager før EL.

*2-3 dager før el. Begynte jeg med silicea original gel. Men jeg valgte kapslene. Tok disse til 2 dager etter EL. Disse kan tas fast gjennom hele syklusen.

* 2 dager før EL. Drakk jeg solvipect. 10ml 3 ganger for dagen frem til EL. Denne førte til økt EL slim. Noe jeg ikke har hatt de andre månedene.

* 3 dpo tok jeg 1. kapsler med wild yam.

* 4dpo tok jeg 2 kapsler med wild yam

* 5 dpo tok jeg 1 kapsel med wild yam.

* 7 dpo fikk jeg først positive testen :)
 
Vi hadde allerede kjøpt vogn til lille spiren. Jeg har alltid elsket simo classic vognene. Men var på finn hin dagen falt helt for denne. Og den ble min i dag :) klarte ikke å slutte å tenke på den. Så bare måtte kjøpe den :)

ade1a0913b32eeb66065b4509827c313.png
4712f658769133af8f49dec181885e0c.png
0e3446d77ebd7e165237bad095b28883.png
 
I dag er jeg kommet helt til IKM dagen. Gått på do flere ganger bare for å sjekke om det har kommer noe blod. Føltes ut som jeg blødde flere ganger i dag. Så var greit å komme hjem til denne.

5048ae75ed8d9458467589210fc2321b.jpg


Nå er strekene omtrent like sterk.
Men syns det er rart at ikke flere symptomer har meldt seg. Trodde noen var begynt. Men alle forsvant igjen :( eneste tegnet på graviditeten nå er at testene viser to streker. Ellers er alle symptomene jeg hadde helt borte vekk.
 
I dag er jeg kommet helt til IKM dagen. Gått på do flere ganger bare for å sjekke om det har kommer noe blod. Føltes ut som jeg blødde flere ganger i dag. Så var greit å komme hjem til denne.

5048ae75ed8d9458467589210fc2321b.jpg


Nå er strekene omtrent like sterk.
Men syns det er rart at ikke flere symptomer har meldt seg. Trodde noen var begynt. Men alle forsvant igjen :( eneste tegnet på graviditeten nå er at testene viser to streker. Ellers er alle symptomene jeg hadde helt borte vekk.
Litt godt å slippe symptomer, for kan hende de kommet plutselig samtidig [emoji4] jeg har ikke mye symptomer med min første. Var nesten ikke kvalm engang, var litt uggen. Men jeg var avhengig salt potetgull [emoji1]
 
I dag er jeg kommet helt til IKM dagen. Gått på do flere ganger bare for å sjekke om det har kommer noe blod. Føltes ut som jeg blødde flere ganger i dag. Så var greit å komme hjem til denne.

5048ae75ed8d9458467589210fc2321b.jpg


Nå er strekene omtrent like sterk.
Men syns det er rart at ikke flere symptomer har meldt seg. Trodde noen var begynt. Men alle forsvant igjen :( eneste tegnet på graviditeten nå er at testene viser to streker. Ellers er alle symptomene jeg hadde helt borte vekk.

Gratulerer med første milepæl;)
 
Hehe. Ja jeg tester hver dag jeg [emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg er litt usikker. Tar jeg fra mensen så får jeg 24.12. Og fra el blir det 27.

Du da? Igjen gratulerer så masse :) så kjekt at du også fikk positiv test nå :)

Jeg får 30 desember[emoji23] regner med at legen sender meg på tidlig ul. Så da får jeg vell en dato der også?

Veldig koselig at vi er flere har vi som prøver som kommer i samme forum igjen[emoji4]
Har du vendt deg til tanken? Jeg føler det er helt rart. Litt sånn, oisann. Jeg glemte jeg var gravid gitt[emoji23]
 
Jeg får 30 desember[emoji23] regner med at legen sender meg på tidlig ul. Så da får jeg vell en dato der også?

Veldig koselig at vi er flere har vi som prøver som kommer i samme forum igjen[emoji4]
Har du vendt deg til tanken? Jeg føler det er helt rart. Litt sånn, oisann. Jeg glemte jeg var gravid gitt[emoji23]

jeg begynner. hehe. men ennå ikke noe tegn på at jeg er gravid, tror det blir mer virkelig når kvalmen kommer for fult.
 
Back
Topp