Veien til nr 4 :)

Det syke er at vi hadde el nesten samme dag :p
Også har du positiv test allerede :p Men tørr ikke teste noe mer av den grunn heller;)

Gratulerer. Nyt spiren i magen.

Når blir første ul?

Hos meg har hcg variert ekstremt mye fra hvert eneste svangerskap. Nr 1 der steg det omtrent etter tabellen. Med nr 2 så seint at testene tok flere uke på å slå ut. Med nr 3. Steg det så mye at legen lurte på om det var flere. Kanskje det stiger like raskt denne gangen :)

Du kommer nok ganske snart etter :)

Regnet ut til kanskje 11 mai. Da er jeg 8 uker. :)da vil de se om det er en eller to :)
 
Hos meg har hcg variert ekstremt mye fra hvert eneste svangerskap. Nr 1 der steg det omtrent etter tabellen. Med nr 2 så seint at testene tok flere uke på å slå ut. Med nr 3. Steg det så mye at legen lurte på om det var flere. Kanskje det stiger like raskt denne gangen :)

Du kommer nok ganske snart etter :)

Regnet ut til kanskje 11 mai. Da er jeg 8 uker. :)da vil de se om det er en eller to :)
Får sommerfugler i magen bare av å tanken på tul jeg :Heartred
 
Syns det er helt sykt hvor mye mer tydelig testen har blitt på under et døgn.

27b37fa8479dc66ec80e13acd61fb918.png
 
Dagens test var det ikke noe særlig økning på. Men de er fremdeles sterke for å være 10 dpo.

Noen som vet om det er vanlig å teste positiv så tidlig som 7-10 dpo på utvannet kveldsurin?

261e63836960bd6f4b85f885c9c8a34b.jpg
 
jeg tror det var den. for etter jeg hadde sluttet på dong quai, så hadde jeg fremdeles en slimhinne på 2-3 mm og tydeligvis må den ha blitt tykk nok til el siden spiren har klart å feste seg. og jeg tok silicea 2-3 dager før selve el. så den må jo ha satt fart i slimhinnen
Kuli :) hvordan brukes det?
 
Da skal jeg prøve neste pp :D

Får prøve alt. Jeg prøvde selv alt mulig denne pp. Til og med hostedaften. Og da fikk jeg tydelig el slim. Noe jeg ikke har hatt de andre månedene. Var og syk rundt el. Leste at en del ble gravid da. Pga immunforsvaret ikke var helt på topp da. Men tror ikke alt var en tilfeldighet. For alt tilsa jo at det ikke skulle gått denne pp ut i fra ul jeg var på.
 
Får prøve alt. Jeg prøvde selv alt mulig denne pp. Til og med hostedaften. Og da fikk jeg tydelig el slim. Noe jeg ikke har hatt de andre månedene. Var og syk rundt el. Leste at en del ble gravid da. Pga immunforsvaret ikke var helt på topp da. Men tror ikke alt var en tilfeldighet. For alt tilsa jo at det ikke skulle gått denne pp ut i fra ul jeg var på.
Ikke sant :)
Godt å høre noen endelig si det :)
 
Jeg hadde jo tross alt en slimhinne på kun 2-3mm. 4-5 dager før el. For noen år tilbake. Var den 6mm 2 dager før. Da og var den for tynn. Og ble heller ikke gravid. Så jeg tror absolutt at alt jeg har prøvd denne pp førte til at jeg ble gravid
Det var jo ei som sa at dette faktisk er anbefalt av gynekologer og.. snakka du med din om det?
 
Nei. Han ville ta blodprøver og gi noe for østrogenet. Men er så redd nåler. Så tok ikke den blodprøven [emoji23] men leste også på nettet at silicea ble anbefalt av gyn. For å hjelpe på slimhinnen og at den ble mer mottakelig.
 
Back
Topp