Veien mot ny spire ❤️

Bomben er sluppet til begge familier med god respons [emoji173] De fleste nære venner vet om det, så nå er det ingen hemmelighet lengre. 12 uker på fredag, det håper vi at vi når :)
 
11+4 i dag. Angrer i grunn på at alle vet om graviditeten nå... skulle ønske vi ventet noen uker til... Men nå er det gjort, kan ikke gjøre noe med det. Ellers bestilt UL til uke 15 for å se på kjønn og at alt er fint [emoji173]
Formen er også veldig bra!! Bortsett fra trøttheten selvfølgelig [emoji14]
 
I dag er jeg bare ganske lei av hele graviditeten... Det går så seint at jeg forstår ikke hvordan en kan glede seg?! Æsj, sjip dag...
 
I dag er jeg 12+2, og formen stiiiger! Deilig å ikke være dårlig og samtidig ha mer energi :D Nå går det fremover ;) Starta dagen med å hilse på den lille, hjertelyden kom høyt og tydelig med eingang [emoji173] Mener jeg kjenner kanten på livmora også nå, rett ovenfor skambenet [emoji173]
 
I dag er jeg 12+2, og formen stiiiger! Deilig å ikke være dårlig og samtidig ha mer energi :D Nå går det fremover ;) Starta dagen med å hilse på den lille, hjertelyden kom høyt og tydelig med eingang [emoji173] Mener jeg kjenner kanten på livmora også nå, rett ovenfor skambenet [emoji173]

Yeay!! Gratulerer med 12 uker :D
 
13+0 i dag, og ser på ny frem mot ny uke, aldri fornøyd [emoji14] Formen er fin! Klager virkelig ikke. Brekker meg noen morgener innimellom, litt trøtt enda men alt i alt veldig bra :) 13 dager til ny TUL [emoji173]
 
Måtte hilse på lille spire idag, talte hjertelyden til 154 slag i minuttet [emoji173] Sterke slag, finner dem med en gang jeg legger på doppleren :)
 
Titter innom en tur! Formen er utrolig fin, bortsett fra at hele frokosten kom i retur i dag da [emoji14] Men det skjer sjeldent! Første svg.kontroll i morgen :)
 
Første legekontroll over. Ikke særlig spennende, blodprøver, urinprøver og andre vitale målinger :) Blir jordmor ved neste besøk i uke 24 ;)
 
Skikkelig drittdag, trøtt, kvalm og oppkast. Hærlig dag på jobb [emoji14] Skal heldigvis belønnes med UL nå om litt [emoji173]
 
En gutt! [emoji170] Så hærlig å se den lille igjen. Gleder meg allerede t OUL som er neste stopp [emoji4] Eneste jeg reagerte på var at jordmor ikke klarte å kjenne livmor?! Så lenge baby har det bra så er vell alt vell. Jeg er ganske høy, så kan bære livmor gjemt enda muligens? Uansett, målt til 15+2 :)
 
En gutt! [emoji170] Så hærlig å se den lille igjen. Gleder meg allerede t OUL som er neste stopp [emoji4] Eneste jeg reagerte på var at jordmor ikke klarte å kjenne livmor?! Så lenge baby har det bra så er vell alt vell. Jeg er ganske høy, så kan bære livmor gjemt enda muligens? Uansett, målt til 15+2 :)

Yeay!! Gratulerer :D
 
16+5. Dagene går faktisk! Men må si jeg er drittlei spyinga hver morgen etter frokost... skikkelig lei. :(
Kom et skikkelig spark i går da, sånn at jeg skvatt til :D Håper det kommer fler snart, helst i dag [emoji173]
 
Last edited:
17+1. Mener å kjenne litlingen inni der avogtil. Ikke som spark men romstrering og små dytt. Mer som lemus følelse [emoji173] gleder meg sånn til det setter i gang for fullt! Satt å så på mine første graviditetsstrimler nå, gu for en følelse det var (før bekymringene satt inn da) :)
Eller to dager med strålende form!!
 
Tenk at du er så langt på vei allerede! :) Blir spennende med OUL.
Du kommer nok til å kjenne mer og mer romstering inni der nå fremover ;)
 
Ja tenk det! At jeg skulle komme hit [emoji173] Hvordan går det med deg??

Går bra med meg mens jeg venter på oppstart av spray. Tiden går sakte, men den går fremover :)
 
Back
Topp