Veien mot et lite mirakel

Studentspiren

Blir kjent med forumet
Igår viste endelig graviditetstesten positiv, noe som var svært etterlengtet. Vi har prøvd aktivt siden desember -16, og jeg ble i april -17 gravid. Dette var en kortvarig glede, da jeg mistet når jeg var 11 uker på vei.

Dette gjør at dette svangerskapet er ekstra spesielt for min del, og noe jeg virkelig har sett frem til. Skjønner ikke helt hvor langt jeg kan være på vei; da syklusen har vært uregelmessig etter SA. I følge siste mens er termin 19 juni, men testen (cbd) viste kun 1-2 uker, når jeg egentlig i følge beregning skal være 5+2. Kan hende dette er totalt feil, da jeg tok testen på kveldsurin.

Kjenner jeg er litt redd for å ta gleden over å være gravid på forskudd, og er redd for å miste denne gangen også. Men jeg prøver å tenke positivt og gleder meg til tiden jeg har i møte.
[emoji480][emoji1405][emoji169][emoji322]
 
Har de siste dagene kjent stikkinger i magen, som stråler ned mot livmoren. Var på legevakt for noen dager siden, men legen mente det ikke var noen grunn til å ta meg inn på ultralyd når det var så tidlig, og når jeg ikke har hatt noen blødning. Hååper virkelig at spiren fremdeles er der inne og vokser seg stor.. skal idag være 6+5, men kjenner jeg er skikkelig nervøs[emoji29]Skal til legen på tirsdag, håper jeg blir henvist til tidlig ul da.
 
Back
Topp