Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Utrolig leit at det glapp igjen,
Ta vare på deg selv. Håper inderlig du kan finne igjen deg selv før fryseforsøket og at dere da kan nå målet deres. Stor klem
 
[emoji173][emoji173]
 
Da kom TR med et brak gitt, tidligere enn forventet[emoji1319][emoji1319] venter med å ringe St.Olavs til imorra! Skulle jo egentlig slutte på hormonene igår, men jeg slutta på mandag[emoji12]

Ellers går ting litt bedre! Sykemeldt slik at jeg slipper arbeidshelg denne uka! Mannen har også vært hjemme med meg noen dager![emoji173]️ Vi er på fjellet, men må nok ned igjen idag siden jeg trodde det tok flere dager før TR kom til å komme! (Bind og OB var ikke på pakkelista[emoji31])

Jeg begynte på C9 på mandag, kjenner det på kroppen allerede![emoji3]Vært fryktelig sulten noen dager, men kommet over det verste! Gått lange turer hver dag og har ikke snusa annet enn juksesnus[emoji1320][emoji1320]
 
Så godt at kroppen er i gjenge igjen! Og at du har fått noen fine dager i fjellet sammen med mannen [emoji177]
 
Nesten ingenting er bedre for kropp og sjel enn en fjelltur med den man er glad i ❤️
 
Så bra at blødningen har kommet, og så godt med en fjelltur. Det fortjente du. :Heartred
 
Da har jeg sendt mail til IVF Serum, med en litt ustødig engelsk for å være helt ærlig[emoji23][emoji23] men håper de skjønner hva jeg ville frem til hvertfall![emoji23][emoji23] håper jeg kan sende inn prøve fra denne TR-runden, og kanskje rekke en AB-kur (om nødvendig selvfølgelig) før neste innsett!

Noen som veit om man kan gå på AB-kuren samtidig som man stimulerer til fryseforsøk? Vil tippe at neste forsøk også blir i stimulert syklus![emoji12]
 
Og jaggu får man fort svar! Prøve sendes imorra[emoji3][emoji12]
 
Så spennende! :D
Har troen på at dette var en del av løsningen for oss :)
 
Så spennende! :D
Har troen på at dette var en del av løsningen for oss :)

Håper vi får utslag og kan få en AB-kur!! Stor tro på det jeg også![emoji5][emoji5]
 
422cad393d66bce39ca807cbc89c0a54.jpg


Da prøver vi dette i jakten på en familie[emoji173]️
 
Hipp hurra!! Fikk starte rett på nytt fryseforsøk!! Første progynova tatt[emoji3] UL 27.09[emoji5]
 
Last edited:
Gode nyheter i fleng her jo!
Spennende med hva som skjer da. Hvis du får utslag og skal ha medisiner så vær obs ift fryseforsøket og om medisinene er forenlig med forsøk/innsett etc.
 
Gode nyheter i fleng her jo!
Spennende med hva som skjer da. Hvis du får utslag og skal ha medisiner så vær obs ift fryseforsøket og om medisinene er forenlig med forsøk/innsett etc.
 
Masse masse masse lykke til med nytt forsøk :Heartred
 
Gode nyheter i fleng her jo!
Spennende med hva som skjer da. Hvis du får utslag og skal ha medisiner så vær obs ift fryseforsøket og om medisinene er forenlig med forsøk/innsett etc.

Veldig spennende[emoji5]

Om det blir utslag så tar jeg ikke noe kur om fryseforsøket blir positivt, det tør jeg ikke[emoji5] om det blir utslag så blir det AB-kur før neste forsøk[emoji1303]
St.Olavs ville ikke gi meg noe støttebehandling på dette forsøket, samme hormoner og dose som sist[emoji20] tredje runde med fryseforsøk nå og ingen endring gjør at jeg desverre har liten tro på at det går[emoji20]
 
Veldig spennende[emoji5]

Om det blir utslag så tar jeg ikke noe kur om fryseforsøket blir positivt, det tør jeg ikke[emoji5] om det blir utslag så blir det AB-kur før neste forsøk[emoji1303]
St.Olavs ville ikke gi meg noe støttebehandling på dette forsøket, samme hormoner og dose som sist[emoji20] tredje runde med fryseforsøk nå og ingen endring gjør at jeg desverre har liten tro på at det går[emoji20]

Har de aldri vurdert naturlig syklus for deg heller?
 
Veldig spennende[emoji5]

Om det blir utslag så tar jeg ikke noe kur om fryseforsøket blir positivt, det tør jeg ikke[emoji5] om det blir utslag så blir det AB-kur før neste forsøk[emoji1303]
St.Olavs ville ikke gi meg noe støttebehandling på dette forsøket, samme hormoner og dose som sist[emoji20] tredje runde med fryseforsøk nå og ingen endring gjør at jeg desverre har liten tro på at det går[emoji20]
Skjønner det. Får ikke øke progesteronstøtte eller noe? Før var det mange steder som kjørte mer progesteron ved frys enn ved fersk..
 
Skjønner det. Får ikke øke progesteronstøtte eller noe? Før var det mange steder som kjørte mer progesteron ved frys enn ved fersk..

Jeg skal spørre om det når jeg er på UL[emoji5] har større dose på fryseforsøka enn jeg hadde på ferskforsøket i februar, men ikke så mye[emoji5]
 
Back
Topp