Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

En ting er at urinen har vært i blæra i mange timer, men om du drakk mye kvelden før kan den likevel være litt for utvannet når hcg-nivået er lavt enda.

Åh, det visste jeg ikke[emoji5] takk for informasjon! Da skal jeg ikke drikke mye på søndagskvelden før jeg skal teste mandag morgen! Men 17 dpo så bør den vel uansett slå ut!
 
Åh, det visste jeg ikke[emoji5] takk for informasjon! Da skal jeg ikke drikke mye på søndagskvelden før jeg skal teste mandag morgen! Men 17 dpo så bør den vel uansett slå ut!
Det bør den definitivt ja.
Ja, har ikke tenkt så mye på det med konsentrasjon på morgenurin før jeg så det tydelig på noen tester selv ift hvor mye jeg hadde drukket kvelden før.
 
Det bør den definitivt ja.
Ja, har ikke tenkt så mye på det med konsentrasjon på morgenurin før jeg så det tydelig på noen tester selv ift hvor mye jeg hadde drukket kvelden før.

Har igrunn mistet troen helt, ikke kjenner jeg så mye symptomer lenger heller! Men tiden vil vel vise[emoji5]
 
Har igrunn mistet troen helt, ikke kjenner jeg så mye symptomer lenger heller! Men tiden vil vel vise[emoji5]
Ja, ikke så mye å gjøre med dessverre.
 
17 dpo!

Da var det over og ut for dette forsøket[emoji22][emoji22] helt blanke tester idag, så da gir jeg opp! Var vel en kjemisk dette[emoji22] siste dag med medisiner idag!

Nå føler jeg meg rett og slett helt tom![emoji22] Kommer vi noen gang til å lykkes? Imorra ringer jeg legen og får meg en sykemelding.. neste helg skal jeg jobbe tre døgn, det klarer jeg ikke! Lille gutten på jobb fortjener også en voksen som har fullt fokus på han, og det har ikke jeg nå[emoji20] nå trenger jeg litt tid på å nullstille meg før nytt forsøk! Det blir nervepirrende med kun to egg igjen i fryseren!

Fra imorra blir det full skjerpings og fokus på trening og kosthold! Håper det kan hjelpe meg opp av gjørma jeg føler jeg sitter fast i! 3 runder med hormoner på 7 mnd har satt sine spor og jeg føler meg overhode ikke komfortabel i min egen kropp lenger! Den livsglade og aktive jenta er borte, og må letes frem igjen! Har kjøpt meg C9 fra forever living som en kickstart og starter imorra[emoji5]

Håper jeg klarer å holde meg unna snusen mellom forsøkene nå også! Kjøpte meg noen nikotin og tobakkfrie i Sverige igår, så håper de kan hjelpe meg å avvennes helt! Går fint å ikke snuse under forsøkene, da har jeg motivasjonen! Verre når det ikke er satt inn noe og jeg ikke går på hormoner!

Idag skal jeg bare grave meg under teppe med en god bok! Og synes veldig synd på meg selv[emoji22][emoji22][emoji22]
 
Så utrolig leit å lese om dette.. hadde så unnet deg en spire som ble helt til termin nå :(
Klem ❤️❤️❤️
 
Så leit[emoji173]️[emoji53] Det med å ta seg sammen sånn er utrolig vanskelig! Synes jeg da! Jeg la på meg 6 kg den siste runden nå og de har jeg begynt å jobbe med å få av! Men det er ikke så lett. Jeg har hvertfall unt meg mye søtsaker osv denne tiden!
 
Dette var leit å lese vennen :(
Hadde sååå unnet deg å lykkes på ordentlig denne gangen! Det er tydelig at kroppen din prøver, så den dagen gullegget dukker opp blir det gull klaff! ❤️

God ide med et lite prosjekt i ventetiden, uansett om det er trening, kosthold, snusslutt eller noe annet. Selv var jeg ganske oppslukt av slankingen min i månedene før jeg ble gravid, og det flyttet fokuset over på noe positivt og gjorde dagene lysere :flower Håper du finner litt medvind og gode dager snart, for det fortjener du virkelig ❤️

Kjempeklem ❤️
 
Ord blir liksom fattige.. Håper alle målene dine kan flytte fokuset litt over på noe annet og at du om ikke lenge sitter der med 2 fine streker og en spire som vil bli i magen ❤️ En ting jeg har lært av alt dette er at drømmen om det barnet er sterkere enn følelsen av å ville gi opp! Det blir verdt det til slutt, det blir det!

God klem :hug013
 
Så utrolig leit. :( Sender deg en god klem :Heartred
 
<3
 
Tusen takk alle[emoji173]️

Uff, dette er tungt! Men kan vel bare gå oppover! Mannen er på jakt, så jeg blir vertet opp av svigermor med god mat og en kald pils (som faktisk var litt godt[emoji12])
 
❤️❤️
 
Så utrolig leit og vondt å lese [emoji17] Ønsket så inderlig at det skulle gå veien for dere denne gangen.
Det høres veldig lurt ut å flytte fokus over på noe annet.
Det hjalp meg mye å fokusere på en sunnere og gladere kropp når livet var skikkelig dritt.
Godt du har en svigermor som tar vare på deg [emoji173][emoji173]
 
:Heartred:Heartred
 
Back
Topp