Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Så utrolig leit å høre.
Det skulle ikke vært lov med kjemiske, spesielt ikke etter sånne prøve-runder.

Klem
 
Så utrolig leit å høre.
Det skulle ikke vært lov med kjemiske, spesielt ikke etter sånne prøve-runder.

Klem

Helt enig med du[emoji173]️

Takk for klem[emoji8]
 
Enig- kjemiske skulle ikke vært lov!!! Klem❤️
 
Da har Rugfrid offisielt left the building for møkkaåret 2017! Og på den dagen jeg endelig skulle på noe med jobben som er lite avbrekk i sykemeldinga! Var jo forberedt, men siden jeg ikke har fått noen reaksjon eller felt en tåre før nå, så kom blødning som et skikkelig spark i magen![emoji20][emoji22]

Nå må jeg prøve å plukke sammen bitene av meg selv, komme meg gradvis tilbake på jobb og forhåpentligvis få noen svar av St.Olavs på fredag! Og håpe at 2018 blir vesentlig mye bedre enn dette året!
 
2018 skal bli bedre! <3 stor klem
 
Vi må satse på gode nyheter i 2018.
Håper du har en fin dag med jobben og lykke til med praten med St olavs til fredag.
 
Vil gi deg en god klem[emoji173]️ Er nok naturlig at det kommer en reaksjon på det!
 
:Heartred:Heartred:Heartred
 
2018 skal bli ditt år [emoji2] I mellomtiden får du nyte snus og rødvin og kose deg masse i førjulstiden [emoji2] Håper du får noen gode svar av klinikken på fredag og at kvelden med jobben ble et kjærkomment avbrekk [emoji2] Stor klem [emoji173]️
 
:Heartred Håper de kan gi deg noen svar på St. Olavs. Håper på bedre lykke neste forsøk. :Heartred:Heartred
 
Stor klem til deg:Heartred

Sender varme klemmer[emoji173]

2018 skal bli bedre! <3 stor klem

Vi må satse på gode nyheter i 2018.
Håper du har en fin dag med jobben og lykke til med praten med St olavs til fredag.

Vil gi deg en god klem[emoji173]️ Er nok naturlig at det kommer en reaksjon på det!


2018 skal bli ditt år [emoji2] I mellomtiden får du nyte snus og rødvin og kose deg masse i førjulstiden [emoji2] Håper du får noen gode svar av klinikken på fredag og at kvelden med jobben ble et kjærkomment avbrekk [emoji2] Stor klem [emoji173]️

:Heartred Håper de kan gi deg noen svar på St. Olavs. Håper på bedre lykke neste forsøk. :Heartred:Heartred

Takk dere[emoji173]️[emoji173]️
 
Håper på et fantastisk og innholdsrikt 2018 for deg! ❤️
 
Har ikke ord frøken.. 2018 må bare bli bedre ❤️
 
Håper du får en like fin start på 2018 som jeg fikk på 2017❤️
 
Da blir det prøvemåned her likevel[emoji12] Mannen er supergira og har stor tro på at svømmerne er mye bedre nå, så kan jo ikke skuffa han føler jeg! Selvom jeg har null tro på at det går! Kan jo håpe på et julemirakel etter AB-kuren jeg tok? IKM kan se ut til å bli på selveste julaften[emoji12]

Tenkte egentlig å droppe alt av tester, men siden jeg ikke har hatt en syklus uten hormoner siden juli, så er jeg ikke helt sikker på syklusen! Så blir noen tester rundt de dagene jeg bruker å få EL! Ifølge app ligger den ann til å komme i arbeidshelga mi, men jeg er ikke klar for å hoppe rett på 3 døgns heavy arbeidshelg etter såå lang sykemelding! Så skal mest sannsynlig jobbe bare et døgn! Så da bør vi jo ha en sjanse til å få lagt inn noen akjser hvertfall[emoji5]
 
Heia heia :D
 
Back
Topp