Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

[emoji173][emoji173][emoji173]
 
❤️❤️
 
Mannen er søt altså[emoji23] sitter på ipaden og spør plutselig.. «har du hørt om instituto bernabeu i Spania? Virker veldig bra der, de har jo garanti! Og så driver de med no sånn skrapegreier av livmora før forsøk» hahaha!! Her er det ikke bare jeg som gjør research[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Og igår spurte han om man kan sette inn blasto senere enn dag 5, for han hadde lest om ei som satte inn på dag 6 og hu ble gravid[emoji23]
 
Last edited:
Så fint han er engasjert! Det har mye å si[emoji173]️

Veldig[emoji173]️

Bra med deg?[emoji8][emoji8] klar for ny episode av Outlander imorra jeg nå!! Selvom de siste episodene har tapt seg litt synes jeg!
 
Veldig[emoji173]️

Bra med deg?[emoji8][emoji8] klar for ny episode av Outlander imorra jeg nå!! Selvom de siste episodene har tapt seg litt synes jeg!
Jada, jeg har det fint[emoji8] Fortsatt en del redd, er noen uker igjen!

Jaa, synes også det har tapt seg. Men må jo følge med[emoji2] Er ikke lenge til sesongen er ferdig heller. Kommer det en til tro?
 
Haha så søtt ❤️
 
Jada, jeg har det fint[emoji8] Fortsatt en del redd, er noen uker igjen!

Jaa, synes også det har tapt seg. Men må jo følge med[emoji2] Er ikke lenge til sesongen er ferdig heller. Kommer det en til tro?

Godt å høre at det går bra[emoji8][emoji8] skjønner redselen, men dette går såå fint[emoji173]️

Må jo se ja[emoji12][emoji12] aner ikke om det kommer fler jeg! Det ser vi vel ifht hvordan denne slutter!![emoji12]
 
Godt å høre at det går bra[emoji8][emoji8] skjønner redselen, men dette går såå fint[emoji173]️

Må jo se ja[emoji12][emoji12] aner ikke om det kommer fler jeg! Det ser vi vel ifht hvordan denne slutter!![emoji12]
Har bestilt meg ny ul til torsdag. Orker ikke være så mye bekymret[emoji23] Kunne egentlig tenkt meg og lest bøkene. Får man de på norsk tro?
 
Haha så søtt [emoji173]️

Ja, han er helt gira! Gir seg ikke[emoji12][emoji12] godt det[emoji173]️[emoji173]️ sa jeg skulle ta «den skrapegreia» før neste runde, og det syntes han hørtes veldig lurt ut[emoji23]
 
Ånei, så utrolig vondt å lese her inne nå [emoji17] Ønsket så sterkt at det skulle gå for dere denne gangen. Tenker masse på deg [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Ånei, så utrolig vondt å lese her inne nå [emoji17] Ønsket så sterkt at det skulle gå for dere denne gangen. Tenker masse på deg [emoji173][emoji173][emoji173]

Takk for det fine du[emoji173]️

Håper det går bra med deg, lest det har vært mye til deg i det siste! Håper det blir litt roligere fremover[emoji173]️
 
Takk for det fine du[emoji173]️

Håper det går bra med deg, lest det har vært mye til deg i det siste! Håper det blir litt roligere fremover[emoji173]️
Du er så god som tenker på meg oppi alt det du går igjennom [emoji173] Det ser heldigvis bedre ut her nå, så vi håper det holder seg slik [emoji5]
 
[emoji173]️ Så søt mann du har! Gull verdt i den prosessen her [emoji8][emoji173]️
 
Du er så god som tenker på meg oppi alt det du går igjennom [emoji173] Det ser heldigvis bedre ut her nå, så vi håper det holder seg slik [emoji5]

Godt å høre[emoji173]️[emoji173]️
Skal bli godt med litt roligere fremover her også! Vært i en prøveboble i 3 mnd i strekk nå, så godt den er ferdig selvom utfallet ble som det ble egentlig!
 
Sender deg en god klem! :Heartred
 
Back
Topp