Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Å nei. Disse kjemiske burde virkelig ikke vært noe som skjedde.

Ville sjekket opp hvilke prøver som er tatt og evt tatt utredning for habituell abort privat. Bare for å få sjekket det før videre forsøk.
Hadde så stort håp for deg denne gangen.

Stor klem

Kjemisk er noe herk! Hadde det ikke vært for testetrangen så hadde det jo ikke blitt oppdaget, men det å ikke vite er nesten verre for meg! Ser et mønster her nå ifht hvilke dager testene er positive og blir svakere igjen!

Takk[emoji173]️
 
Og når AB kur og nytt regime ikke virket, så veit jeg ikke hva som kommer til å gjøre det[emoji57]

Uff... Vet ikke helt hva jeg skal si..:(
Føler med deg ❤ sender deg en god klem ❤

Har du prøvd scratching?? Jeg er så sikker på at det er det som gjorde utslaget her!
 
Uff... Vet ikke helt hva jeg skal si..:(
Føler med deg [emoji173] sender deg en god klem [emoji173]

Har du prøvd scratching?? Jeg er så sikker på at det er det som gjorde utslaget her!

Takk for klem[emoji173]️

Scratching er på «to do» lista før nytt uttak[emoji1303][emoji5]
 
Kjemisk er noe herk! Hadde det ikke vært for testetrangen så hadde det jo ikke blitt oppdaget, men det å ikke vite er nesten verre for meg! Ser et mønster her nå ifht hvilke dager testene er positive og blir svakere igjen!

Takk[emoji173]️
Det eneste positive med dem er at man kan bruke dem ift å høre etter mer utredning, mer progesteron eller sånn.
Men frustrerende å få håp for så å miste det igjen
 
Det eneste positive med dem er at man kan bruke dem ift å høre etter mer utredning, mer progesteron eller sånn.
Men frustrerende å få håp for så å miste det igjen

Ja, men da må jeg få dem til å høre på meg først! Ved den forrige kjemiske så sa de bare at de ikke forholder seg til positive tester som kommer før testdato, som er 19 dpo![emoji57][emoji57]
 
Ja, men da må jeg få dem til å høre på meg først! Ved den forrige kjemiske så sa de bare at de ikke forholder seg til positive tester som kommer før testdato, som er 19 dpo![emoji57][emoji57]
Ulempen med St Olavs er dessverre at de nekter å forholde seg til pos tester før testdato, de er kjipe sånn og de regner innsett som 1/2 dpo uansett hvor lenge egget er dyrket før innsett.. Så testdato blir alltid satt til 14 dager etter innsett[emoji52][emoji53]
 
Ulempen med St Olavs er dessverre at de nekter å forholde seg til pos tester før testdato, de er kjipe sånn og de regner innsett som 1/2 dpo uansett hvor lenge egget er dyrket før innsett.. Så testdato blir alltid satt til 14 dager etter innsett[emoji52][emoji53]

Nettopp!! Men hva om det er noe med kroppen min som gjør at det støtes ut, og det ikke er egget det er noe galt med? Det jeg grubler så fælt på[emoji57][emoji57]
 
Nettopp!! Men hva om det er noe med kroppen min som gjør at det støtes ut, og det ikke er egget det er noe galt med? Det jeg grubler så fælt på[emoji57][emoji57]
Jeg skjønner deg godt, slet med samme tankene selv når jeg hadde alle de kjemiske.. her funka ab kuren heldigvis for St Olavs tok ikke flere undersøkelser eller ga noe støttemedikamenter..
 
Jeg skjønner deg godt, slet med samme tankene selv når jeg hadde alle de kjemiske.. her funka ab kuren heldigvis for St Olavs tok ikke flere undersøkelser eller ga noe støttemedikamenter..

Er jo håp om det her også, men er jo bare jeg som har tatt kur! Men gjorde de noe endring i regime da??
 
Tusen takk fine du[emoji173]️

Jeg håper jo jeg kan følge i dine spor og slippe en ny runde! Mannen har knasket vitaminer siden september nå, gått ned 12 kilo (tar igjen meg i vekt nå[emoji38]) siden i sommeren og drikker alkohol kun på fest en sjeldent gang nå, så håper jo at svømmerne bedrer seg! Veit jo at den mannlige faktoren er den gjeldende her, men jeg har lissom en magefølelse på at det er noe mer vi ikke vet[emoji57][emoji57]

Nå tror jeg at jeg legger vekk alt som er av EL-tester, husmortips og pliktsex som har preget ventemånedene før, og bare prøver å slappe av og få livet litt tilbake! Snusen var ekstremt god hvertfall[emoji38][emoji38]

Klem[emoji173]️

For en innsats han har gjort! Det er jo helt supert! :D

Og det høres ut som en god plan å slappe av litt, og finne tilbake til andre verdier i livet. Det skal jo tross alt leves selv om man venter på noe godt :)

Lørdagsklem til deg! ❤️
 
Er jo håp om det her også, men er jo bare jeg som har tatt kur! Men gjorde de noe endring i regime da??
Jeg fikk lang protokoll nå på siste runde, det ga jevnere vekst på eggene hos meg[emoji4]
 
For en innsats han har gjort! Det er jo helt supert! :D

Og det høres ut som en god plan å slappe av litt, og finne tilbake til andre verdier i livet. Det skal jo tross alt leves selv om man venter på noe godt :)

Lørdagsklem til deg! [emoji173]️

Ja, han imponerer meg stort[emoji173]️[emoji173]️

Lørdagsklem tilbake[emoji5]
 
Jeg fikk lang protokoll nå på siste runde, det ga jevnere vekst på eggene hos meg[emoji4]

Blir spennende å høre hva de vurderer her! Jeg hadde jo jevne og fine egg som de sa, og fikk jo ut 10! Så veit ikke jeg[emoji5]
 
Ja, men da må jeg få dem til å høre på meg først! Ved den forrige kjemiske så sa de bare at de ikke forholder seg til positive tester som kommer før testdato, som er 19 dpo![emoji57][emoji57]
irriterende!
Trøsten er at du uansett kan gå privat ift utredning etc. Men utrolig irriterende at de ikke kan lytte
 
Fy, så dårlig gjort. :( De kjemiske er så utrolig kjipe og urettferdige. :Heartred:Heartred:Heartred
 
Fy, så dårlig gjort. :( De kjemiske er så utrolig kjipe og urettferdige. :Heartred:Heartred:Heartred

Jepp[emoji20][emoji20][emoji20] føler jeg egentlig aldri kan stole på streker som kommer tidlig! Men samtidig klarer jeg ikke la være å teste heller[emoji849][emoji849]
 
Jepp[emoji20][emoji20][emoji20] føler jeg egentlig aldri kan stole på streker som kommer tidlig! Men samtidig klarer jeg ikke la være å teste heller[emoji849][emoji849]

Jeg er helt avhengig av å vite om de kjemiske, så jeg forstår deg godt. :)
 
14 DPO!

Med dette kjedelige synet på morgenkvisten, til tross for fortsatt lite søvn og kvalme, så setter jeg punktum for testing denne runden og har min siste dag med progesteron! Like greit at blødning bare kan komme!

Lys er tent og det er fyr i ovnen, jeg blir på sofaen og ser ski heeele dagen!!

2ea53563879a0f0add122b7ff0268236.jpg
 
:Heartred
 
❤️
 
Back
Topp