Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

a7e0d2756dffd9e97e4f3a636db4e9ff.jpg


Angrer ikke på at vi dro i båten [emoji295]️[emoji295]️
Ååh nyyyt[emoji295]️[emoji295]️
 
Heelt nydelig og med solkremen liggende hjemme så er jeg greit svidd[emoji23][emoji23]
 
Idag er bare verden urettferdig og jeg velger å bli i senga[emoji20][emoji20] har gått veldig fint i helga, fått mye av håpet tilbake og troen på at neste forsøk er det vår tur..

så boom- våkner til varsel på telefonen- "TUL idag[emoji173]️" det hadde jeg helt glemt[emoji22][emoji22][emoji22] æsj også.. skulle jo høre hjertelyd idag jeg, ikke ligge her[emoji20]
 
Idag er bare verden urettferdig og jeg velger å bli i senga[emoji20][emoji20] har gått veldig fint i helga, fått mye av håpet tilbake og troen på at neste forsøk er det vår tur..

så boom- våkner til varsel på telefonen- "TUL idag[emoji173]️" det hadde jeg helt glemt[emoji22][emoji22][emoji22] æsj også.. skulle jo høre hjertelyd idag jeg, ikke ligge her[emoji20]
:Heartred:Heartred:Heartred
 
Idag er bare verden urettferdig og jeg velger å bli i senga[emoji20][emoji20] har gått veldig fint i helga, fått mye av håpet tilbake og troen på at neste forsøk er det vår tur..

så boom- våkner til varsel på telefonen- "TUL idag[emoji173]️" det hadde jeg helt glemt[emoji22][emoji22][emoji22] æsj også.. skulle jo høre hjertelyd idag jeg, ikke ligge her[emoji20]

:( :Heartred:Heartred:Heartred
 
Takk dere[emoji173]️ at jeg ikke har blødning idag gjorde dagen bedre! Det er jo et steg nærmere å bli ferdig med dette forsøket[emoji173]️
 
Noen som kan fortelle meg hvordan man quoter flere samtidig? Trodde jeg var ganske teknisk av meg, men etter å ha prøvd både i app'en og på mac'en så skjønner jeg nada[emoji12][emoji23]
 
Noen som kan fortelle meg hvordan man quoter flere samtidig? Trodde jeg var ganske teknisk av meg, men etter å ha prøvd både i app'en og på mac'en så skjønner jeg nada[emoji12][emoji23]

Du bare trykker svar på alle du vil svare, da addes de etter hverandre i svarfeltet. Jeg bruker riktignok ikke appen, men det bør vel ikke være store forskjellen :)
 
Du bare trykker svar på alle du vil svare, da addes de etter hverandre i svarfeltet. Jeg bruker riktignok ikke appen, men det bør vel ikke være store forskjellen :)

Ah, får prøve det[emoji12] takk [emoji5]
 
Da har jeg vært hos legen og tatt blodprøve for å sjekke hvordan HCG'en ligger ann! Skal ta en ny prøve på fredag og krysser fingrene for at den er dalene[emoji5]

Førstkommende mandag skal jeg på UL for å sjekke etter rester! Hadde egentlig tenkt å ta det denne uka, men har trengt å få dette litt på avstand! Men kjenner det skal bli godt å få det sjekket[emoji5]
 
Da har jeg vært hos legen og tatt blodprøve for å sjekke hvordan HCG'en ligger ann! Skal ta en ny prøve på fredag og krysser fingrene for at den er dalene[emoji5]

Førstkommende mandag skal jeg på UL for å sjekke etter rester! Hadde egentlig tenkt å ta det denne uka, men har trengt å få dette litt på avstand! Men kjenner det skal bli godt å få det sjekket[emoji5]

Så fin oppfølging du får! Veldig godt å høre! ❤️
 
Så fin oppfølging du får! Veldig godt å høre! [emoji173]️

Noen fordeler er det å bo i distriktene, er ganske greit å få timer når man trenger det![emoji5] og møtte stor forståelse både hos legekontoret og når jeg tok kontakt med sykehuset, trengte ikke henvisning til UL en gang[emoji5]
 
Da har jeg vært hos legen og tatt blodprøve for å sjekke hvordan HCG'en ligger ann! Skal ta en ny prøve på fredag og krysser fingrene for at den er dalene[emoji5]

Førstkommende mandag skal jeg på UL for å sjekke etter rester! Hadde egentlig tenkt å ta det denne uka, men har trengt å få dette litt på avstand! Men kjenner det skal bli godt å få det sjekket[emoji5]

Så utrolig bra at du får så god oppfølging :Heartred
Jeg fikk ingenting, hverken blodprøve, ul eller noen form for samtale :rolleyes: Så da var det ekstra godt å se nå at du blir tatt godt vare på av helsevesenet :)
 
Så utrolig bra at du får så god oppfølging :Heartred
Jeg fikk ingenting, hverken blodprøve, ul eller noen form for samtale :rolleyes: Så da var det ekstra godt å se nå at du blir tatt godt vare på av helsevesenet :)

Ja[emoji173]️[emoji173]️

Jeg synes det er helt horribelt at man ikke får oppfølging, og spesielt når man går igjennom ivf-prosess som er såpass tøft psykisk fra før![emoji35][emoji35] Man vil jo gjerne bare bli ferdig og gå videre med neste forsøk, er ikke bare å ha seg enkelte dager måneden etter[emoji12][emoji12]

St.Olavs ville jo ikke gi meg oppfølging før over sommeren, så er glad Tynset så på dèt som totalt uansvarlig[emoji5][emoji5]
 
Ja[emoji173]️[emoji173]️

Jeg synes det er helt horribelt at man ikke får oppfølging, og spesielt når man går igjennom ivf-prosess som er såpass tøft psykisk fra før![emoji35][emoji35] Man vil jo gjerne bare bli ferdig og gå videre med neste forsøk, er ikke bare å ha seg enkelte dager måneden etter[emoji12][emoji12]

St.Olavs ville jo ikke gi meg oppfølging før over sommeren, så er glad Tynset så på dèt som totalt uansvarlig[emoji5][emoji5]

Nei det er liksom det, er ikke bare bare for oss å bli gravide på nytt. Så da vil en bare fortest mulig i gang igjen!
Så utrolig flott at dere ihvertfall for god oppfølging lokalt :)
 
Yes!!!! Tok en test nå etter å ikke ha gått på do på mange timer!! Kun en svaak strek, svakere enn den første positive testen jeg fikk! Da må jo hcg'en min være relativt lav[emoji3][emoji3][emoji3]

4a6cac6727e57a393a358cea96121211.jpg


Herregud, enn å være glad for en negativ gravitest.. hadde jeg aldri trodd jeg kom til å bli[emoji23]
 
Yes!!!! Tok en test nå etter å ikke ha gått på do på mange timer!! Kun en svaak strek, svakere enn den første positive testen jeg fikk! Da må jo hcg'en min være relativt lav[emoji3][emoji3][emoji3]

4a6cac6727e57a393a358cea96121211.jpg


Herregud, enn å være glad for en negativ gravitest.. hadde jeg aldri trodd jeg kom til å bli[emoji23]

Ser lovende ut det der! :)
Fint å se at kroppen skyller det ut, da har du mest sannsynlig ingen rester heller :)
 
Ser lovende ut det der! :)
Fint å se at kroppen skyller det ut, da har du mest sannsynlig ingen rester heller :)

Håper på det[emoji1319][emoji1319][emoji1319]
 
Altså, jeg veit det er aaaltfor tidlig å teste, er bare 9 dager cytotec og 11 dager siden aborten starta! Og jeg har i utgangspunktet sykluser med EL på CD 18-20! Men fått en facinasjon for testing, og synes det som skjer i kroppen min for tiden er både møkk og litt spennende på samme tid! Ikke fått svar på HCG-prøven fra legen igår, men G-testen igår viste en svak strek! Tok en ny G-test og en EL-test idag, fra samme urinprøven! Er virkelig EL-tester så mye mer ømfintlige på HCG enn en G-test?? For streken er jo mye sterkere på EL-testen! Veit jo at EL ikke er mulig, så må jo være HCG'en! Bare overrasket over styrkeforskjellen på dem[emoji12]

99903a447fd1ef30a736c136591bcc87.jpg
 
Back
Topp