Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

24+0, ny milepæl[emoji173]️

Da har vi kommet oss til 24-ukers milepælen og det kjennes såå bra[emoji173]️[emoji173]️ litjmann kan holde seg inne i maange uker til, men godt å vite at dersom noe skulle skje så har han hvertfall en sjanse[emoji173]️

Formen er fortsatt supergod! Begynt å kjenne det litt i korsryggen eneste! Og så er det en smule varmt om dagen[emoji23] men jeg klager ikke, elsker sommer! [emoji7]Imorra starter mannen ferie, og det skal bli herlig[emoji173]️
 
Hipp hurra for en viktig og stor milepæl :D
Men han får vente i hvert fall 13 uker til ;)
Kos dere med ferie! ❤️
 
24+0, ny milepæl[emoji173]️

Da har vi kommet oss til 24-ukers milepælen og det kjennes såå bra[emoji173]️[emoji173]️ litjmann kan holde seg inne i maange uker til, men godt å vite at dersom noe skulle skje så har han hvertfall en sjanse[emoji173]️

Formen er fortsatt supergod! Begynt å kjenne det litt i korsryggen eneste! Og så er det en smule varmt om dagen[emoji23] men jeg klager ikke, elsker sommer! [emoji7]Imorra starter mannen ferie, og det skal bli herlig[emoji173]️

Så herlig! Kos deg med sommervarme og magen:happy::Heartred
 
Hipp hurra for en viktig og stor milepæl :D
Men han får vente i hvert fall 13 uker til ;)
Kos dere med ferie! [emoji173]️

13 uker minst[emoji7][emoji7]

Det skal vi[emoji173]️ dere også!! Du hat jo fått drømmevær i permisjonen din[emoji7][emoji295]️[emoji7][emoji295]️
 
Herremin så tiden fyker avgårde nå! Gratulerer så mye med 24 uker! [emoji7] husker selv det kjentes ekstra godt når jeg var kommet så langt på vei. Nyt sommeren og kjærestetiden sammen - neste sommerferie er dere ikke alene lenger [emoji6][emoji8]
 
Herremin så tiden fyker avgårde nå! Gratulerer så mye med 24 uker! [emoji7] husker selv det kjentes ekstra godt når jeg var kommet så langt på vei. Nyt sommeren og kjærestetiden sammen - neste sommerferie er dere ikke alene lenger [emoji6][emoji8]

Takk[emoji7] og ja, nå fyker tiden[emoji173]️ og bra er det[emoji7] kjennes veldig godt!! Det skal vi[emoji173]️ selvom jeg gleder meg ekstra mye til neste sommer[emoji7][emoji7]
 
13 uker minst[emoji7][emoji7]

Det skal vi[emoji173]️ dere også!! Du hat jo fått drømmevær i permisjonen din[emoji7][emoji295]️[emoji7][emoji295]️

Skal ikke klage over godværet altså, men med baby er 30 grader litt for hett :p
Veldig fornøyd med 22 grader i dag ;)
 
Skal ikke klage over godværet altså, men med baby er 30 grader litt for hett :p
Veldig fornøyd med 22 grader i dag ;)

Ser den!!![emoji85][emoji85][emoji85]
 
Gratulerer med å ha passert den viktigste milepælen til nå [emoji173]️ Hei, hvor det går! [emoji16][emoji7]
 
Gratulerer med å ha passert den viktigste milepælen til nå [emoji173]️ Hei, hvor det går! [emoji16][emoji7]

Takk[emoji7][emoji7] herlig milepæl[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer med 24 uker
 
Gratulerer med 24 uker❤️
 
Back
Topp